Braun Silk-épil 5/500 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 5/500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nathalie 24-05-2018
  • Product gekregen

Mooi formaat, handig in gebruik voor gladde benen

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5/500

Aan het begin vond ik het gebruik van een epilator maar pijnlijk, maar ik zou nu echt niks ander meer willen vooral voor mijn oksels. Gladde oksels die langer dan twee dagen glad blijven en na verloop van tijd is het niet eens heel pijnlijk meer. Het is ook heel fijn dat je hem onder de douche kunt gebruiken, dat maakt het toch net wat aangenamer en lijkt het net alsof je je gewoon aan het scheren bent. Het kost niet eens zoveel meer tijd dan gewoon scheren, maar je hebt er veel langer profijt van. De batterijduur is lang genoeg voor 2/3 beurten, wat precies goed is. De prijs is misschien wat duur, maar het is goedkoper dan een laserbehandeling!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede batterijduur

Minpunten

• Aan het begin pijnlijk
  • Scrubben om ingegroeide haartjes te voorkomen

Ivanah 15-05-2018

Een hele fijne epilator!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5/500

Ik heb de Braun epilator SE5/500 al een tijdje in gebruik. De epilator is een erg simpel maar mooi design. Normaliter scheer ik mijn benen/bikilijn. In het begin deed het epileren pijn, maar na een tijdje "went" je huid aan de prikkels en voel je het niet meer. Ik kan nu niet meer zonder! De huid is erg mooi glad voor een aantal weken. Ik heb dit product gratis ontvangen om te mogen gebieden en ben erg blij met dit product! Ik raad het iedereen aan om het ook te gebruiken. Het is in het begin wat pijnlijk, maar na een tijdje gaat je huid er zo aan wennen en heb je weken lang een mooie gladde huid.

• Goed vast te houden
  • Onder de douche te gebruiken

Minpunten

• Pijnlijk in het begin
  • Moeilijk schoon te maken

Teuni P 30-04-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5/500

Scheren is voor mij verleden tijd,epileren met dit apparaat bevalt goed,regelmatig scrubben hoort hier ook bij, het helpt de dode huidcellen te verwijderen.
Onder de douche of in bad kan eventueel ongemak verminderen, je huid ontspant door de warmte. ik heb deze epilator gratis ontvangen om te testen, super leuk.
Ook voor de bikinilijn een aanrader,geen ingegroeide haartjes of pukkeltjes meer!
Je benen mogen weer gezien worden,mooi weer, rokjesdag!

Pluspunten

• Glad resultaat
  • Haartjes worden minder
  • Oplaadbaar apparaat

Minpunten

• Gevoelig

Monique 29-04-2018

Fijne wet & dry epilator!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5/500

Eerdere ervaringen met een epilator waren vooral pijnlijk. Maar dit was al een aantal jaren geleden. Toen ik de mogelijkheid kreeg om deze epilator gratis te testen was ik direct enthousiast. Ik heb het inmiddels een aantal keren geprobeerd. Geheel pijnloos is het nog steeds niet! Ik heb de epilator zowel droog als nat (onder de douche) gebruikt. Dit laatste vind ik fijner, de warme douche vergemakkelijkt het epileren. Naarmate ik de epilator vaker gebruik, vind ik het epileren wel minder pijnlijk worden. In vergelijking met andere ontharingsmethoden, blijven de haartjes langer weg. De epilator ligt makkelijk in de hand. Doordat het snoerloos te gebruiken is, is het te gebruiken waar je wilt. Een fijne epilator, die ik zeker zal blijven gebruiken!

Pluspunten

• Wet & Dry
  • Meerdere opzetstukken
  • Snoerloos

Minpunten

• Zeker in het begin niet geheel pijnloos

Sanna H 15-04-2018

handzaam handig apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5/500

Deze Braun silk-epil 5 is een mooi handzaam apparaat. Ik vind het vooral handig dat het apparaat mee onder de douche kan. Ik heb dit dan ook gedaan en het beviel prima. Ook handig dat het apparaat draadloos is. Geen gepruts met snoeren die in de weg zitten. Het apparaat heeft 2 snelheden en een lampje wat aangeeft dat je te hard drukt. (Wordt het lampje rood) Voor mijn benen gebruikte ik de kop zonder massage stukje. En op snelheid twee. Dan worden netjes alle haartjes meegenomen. Voor de oksels gebruik ik wel het massage stukje, deze zorg er bij mij voor dat alle haartjes goed omhoog gaan staan en geëpileerd worden. Ik heb het apparaat in de badkamer liggen. Er word aangeraden elke keer het apparaat volledig op te laden, maar hij gaat ook best lang mee als je dat niet doet. Ik heb het apparaat gekregen om te testen en ben er zeer tevreden over. Wel scrubben eens per werk (tip) om i gegroeide haartjes te voorkomen.

Pluspunten

• kan onder de douche
  • draadloos

Natalia 10-04-2018

Top, pijnlijk maar went

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5/500

Echt een topproduct! Het zorgt ervoor dat zelfs de kleinste haartjes langdurig wegblijven en je huid enorm zacht wordt. Epileer je onder de douche, dan spoelt het water meteen de haartjes weg – dubbel effectief dus. Doe je dit niet, dan zit er nog een handig borsteltje bij het apparaat inbegrepen. De prijs kan ietwat hoog lijken, waardoor ik ‘m waarschijnlijk niet had uitgetest als ik ‘m niet gratis had gekregen, maar deze is het zeker waard. Met een scheermesje bereik je nog niet half dit resultaat. Het enige minpuntje is de pijn, maar dit went gelukkig. Na het apparaat enkele keren gebruikt te hebben merk je er nauwelijks nog wat van.

Pluspunten

• gladde huid
  • langdurig wegblijven haartjes

Minpunten

• vooral eerste x enorme pijn

Hade L. 10-04-2018

Top product

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5/500

Ik vind deze epilator heel erg fijn in gebruik. De Braun Epilator SE5/500 heeft duidelijke instructies en kan ook in bad en onder de douche worden gebruikt, dat vind ik erg handig en scheelt mij weer tijd. Door het warme water doet het epileren ook minder pijn. Hoe vaker je epileert hoe minder je er uiteindelijk van voelt omdat je huid eraan went. Ik heb deze epilator gratis mogen testen en hij werkt super. 30 minuten werktijd is echt ruim voldoende om alle haren te verwijderen. Ik heb het idee dat de haartjes nu ook langer weg blijven en zachter en lichter terugkomen. Kortom: top product die ik iedereen aanraad!

Pluspunten

• fijn in gebruik
  • handig

Petra B. 06-04-2018

Prettige epilator

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5/500

Ik ben erg enthousiast over de epilator van Braun. Ik mocht dit apparaat gratis testen en ik was benieuwd naar mijn ervaringen met de braun Silk epil 5/500. Het was even wennen, maar het was goed te doen. Ik vindt het erg prettig dat deze epilator waterbestendig is en dus ook gebruikt kan worden onder de douche.
Doordat hij mooi compact is kan je hem gemakkelijk mee nemen op reis. Ook de batterij gaat lang hebben mee. Top.

Pluspunten

• Compact
  • Waterbestendig
  • Makkelijk in gebruik

marlies 04-04-2018

top epilator

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5/500

wat een fijn product. mooie gladde benen en oksels. in het begin was ik sceptisch, een epilator dat doet toch pijn. dit valt alles mee. zeker doordat je het product onder de douche kan gebruiken. een twede plus is dat de losse haartjes direct mee wegspoelen. het apparaat is zeer makkelijk in je kan kiezen tussen twee snelheden. ik raad deze dan ook aan.
ik heb dit product gekregen om te testen.

Pluspunten

• te gebruiken onder de douche

Minpunten

• nog niet gevonden