Braun Silk-épil 9 SensoSmart 9/700 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 SensoSmart 9/700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Nadia 17-05-2018

Super handig

Al jaren onthaar ik met verschillende methodes, maar nooit iets gevonden waar ik echt blij van werd. Recent kreeg ik de mogelijkheid om de Braun Silk-épil 9 SensoSmart gratis te testen en ik was verrast. Ik was wat huiverig om te epileren, maar het valt me alles mee. De eerste keer voelt niet fijn, maar na een paar weken zijn er veel minder haartjes en valt het heel erg mee.

Pluspunten

• Draadloos
  • Handzaam
  • Haartjes blijven steeds langer weg

Mkaya 14-05-2018

Super

Ik ben uiterst tevreden over het apparaat. Hij is beter dan mijn vorige. Dat was van een ander merk. Ik had geluk dat ik deze apparaat gratis mocht testen. Een minpunt is echter dat wanneer je het onder water gebruikt, het niet effectief werkt. Maar al met al een ideaal product!

Cynthia 01-05-2018

Makkelijk in gebruik, niet echt optimaal

Ik heb deze epilator 4 weken lang gebruikt. Ik merkte dat het de haartjes goed verwijderde maar dat het heel erg lang duurde voordat ik klaar was. Eerst zorgde ik ervoor dat ik geen ingegroeide haartjes had door goed te scrubben en een dag daarna pas te epileren. Ik was met een stukje van 5 cm ongeveer een halfuur bezig om het haar vrij te maken. Dit was niet omdat het pijnlijk was, integendeel zelfs, de epilator pakte niet alle haartjes mee waardoor het nog langer duurde.
Overall is het een goede epilator zonder pijn en makkelijk in gebruik te nemen maar voor mij duurde het te lang. Ik heb dit product mogen ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Onder de douche
  • Geen pijn
  • Lange levensduur
  • Extra opzetstukjes

Minpunten

• Langdurend

Mirjam 19-04-2018

Prima epilator

Ik heb de Silk-épil nu meer dan een maand in huis en heb hem dus al meerdere keren geprobeerd. Het epileren deed in het begin best veel pijn, maar na een tijdje nam deze pijn af en nu voel ik het zelfs bijna niet meer. Het product doet wat het moet doen, alleen bij mij duurde het best wel lang voordat alle haartjes ook daadwerkelijk verwijderd waren. Ook waren mijn benen veel minder glad dan wanneer ik ze scheer, hierdoor moest ik soms alsnog mijn benen scheren nadat ik ze geëpileerd had. Maar ondanks dat, werkt deze epilator beter dan de andere epilators die ik geprobeerd heb. Wanneer je op zoek bent naar een goede epilator zou ik deze Silk-epil dan ook aanraden. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen.

Pluspunten

• doet na een tijdje bijna geen pijn meer
  • onder de douche te gebruiken

Minpunten

• verwijderd niet alle haartjes
  • duurt lang voordat alle haartjes verwijderd zijn

Beer 17-04-2018

Vrijwel pijnloos!

Vroeger had ik een oud model Silk épil, maar omdat het toch een vrij pijnlijke behandeling was ben ik na een aantal jaren toch weer teruggevallen op het ‘normale’ scheren met scheermesje. Wat een verademing dit apparaat! Vrijwel pijnloos door de opzetstukken en zowel op de natte als droge huid aan te wenden:) eindelijk niet meer dagelijks scheren! Mij is gevraagd dit apparaat gratis te testen, maar kan hem iedereen aan bevelen!

An89 14-04-2018

Uitproberen epilator

Normaal scheer ik mijn benen altijd, dus ik was heel benieuwd hoe het zou zijn om mijn benen te epileren. In het begin was ik een beetje ‘bang’ om het uit te proberen omdat het de haartjes eruit trekt. De eerste keer dat ik de epilator heb gebruikt moest ik wel even wennen aan het gevoel, het doet niet echt pijn maar het is wel even een gevoel waar je aan moet wennen. Na het meerdere keren te hebben gebruikt wen je aan het gevoel. De haartjes blijven wel langer weg dan wanneer je je scheert dus dat is een groot pluspunt. Het minpunt vind ik wel dat je vaak over hetzelfde stuk huid moet om ervoor te zorgen dat alle haartjes weg zijn. Ik mocht dit product gratis testen en ben er wel tevreden over, ik zou alleen willen dat het meteen alle haartjes weg zou halen en niet dat je vaker over de huid heen moet om alle haartjes te verwijderen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Haartjes blijven lang weg

Minpunten

• Verwijderd niet alle haartjes

Rox123 14-04-2018

Top product!

Ik ben echt razend enthousiast over dit product! Voorheen gebruikte ik de Silk épil 3, dit nieuwe model is echt een onwijs goede verbetering ten opzichte van de SE3. De verschillende opzetstukken maken het epileren minder pijnlijk in gebruik. Ook vind ik het prettig dat hij draadloos is en zowel op de droge als op de natte huid gebruikt kan worden. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en ik kan hem iedereen van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Prettig in gebruik
  • Draadloos
  • Zowel op de natte als droge huid
  • Verschillende opzetstukken

Gertie 13-04-2018

Fijn apparaat

Dit is de eerste keer dat ik een ontharingsapparaat heb gebruikt maar ik ben eigenlijk best heel positief. Ik kreeg de vraag of ik aan een test mee wilde doen waarbij ik het product gratis zou ontvangen en was wel nieuwsgierig. Mijn verwachting was dat het vrij pijnlijk zou zijn maar dat was het niet. Je voelt wel iets maar dat viel mij heel erg mee. Hij is handig, niet te groot, je kunt hem opladen wat ook erg handig is en meenemen onder de douche.
Al met al een aanrader!

Maaike J 10-04-2018

Positief verrast!

Nadat ik dit product een aantal weken getest heb, kan ik zeggen dat ik er erg tevreden mee ben! Mijn verwachtingen waren niet erg hoog, doordat ik een ander epileerapparaat niet fijn vond. Ik kreeg echter de kans om dit product gratis te testen, dus kon ik epileren nog een kans geven. Dit apparaat werkt een stuk minder pijnlijk en de haren blijven langer weg. Het gevoel van epileren blijft onprettig, maar het doet zeker geen pijn. Mijn huid is minder geïrriteerd, het apparaat neemt alle kleine haartjes mee en de batterij hoeft niet snel opgeladen te worden. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Water bestendig

Antonet 07-04-2018

handig in gebruik

De Braun Silk Epil 9 heb ik gratis beschikbaar gekregen. Ik gebruik de Silk Epil nu al ruim 4 weken. Het apparaat verwijdert het lichaamshaar met een beweging. De Silk Epil is prettig in gebruik omdat je zowel nat als droog kunt epileren. Na het epileren blijft de huid echt voor ruim 3 weken glad en hoef je minder te epileren dan met een tondeuse. Ik beveel het product aan.

Pluspunten

• zowel nat als droog te gebruiken
  • snoerloos
  • mooie vormgeving

Minpunten

• eenvoudig reisetui

Lisette Smit 06-04-2018

Mooi apparaat en makkelijk in gebruik

Toen ik het apparaat ontving was de batterij volledig leeg dus ik moest hem eerst opladen voor ik hem kon gebruiken.
Met het snoer in het apparaat gaat hij niet aan, hierdoor dacht ik eerst dat hij kapot was.
Hij is mooi vorm gegeven en het is erg fijn dat je hem kan gebruiken onder de douche.
Bij de eerste keer gebruiken was ik aangenaam verrast dat hij niet veel geluid maakt.
Ik heb het apparaat gratis ontvangen. Om het uit te proberen ben ik bij mijn benen begonnen, geheel pijnloos is het zeker niet. Maar de pijn is ook heel snel weer weg.
Na meerdere keren gebruiken neemt de "pijn" af, je haartjes zijn dunner en je blijft langer haarloos! Kortom, ik raad het iedereen aan om het apparaat aan te schaffen.
Hij heeft maar 2 standen, deze voldoen zeker!
De bijgeleverde hulpstukken zijn goed, alleen wanneer het smalste opzetstukje gebruikt moeten je haren wel lang zijn.

Pluspunten

• Onder de douche te gebruiken
  • Draadloos
  • Heeft een lampje dus je ziet alles extra goed

Minpunten

• Het apparaat gaat niet aan als het snoer er in zit

Edith 05-04-2018
  • Product gekregen

Ligt goed in de hand makkelijk in gebruik!

Ik gebruik de Epilator voornamelijk onder de douche. Het resultaat is super, geen rode vlekjes, geen oncomfortabel gevoel (pijn).

Ook voor het ontharen van je oksels kun je gerust deze Epilator gebruiken, het resultaat is zeer goed. In plaats van iedere dag scheren naar een paar keer per maand epileren is voor mij echt een plus punt.
Ook voor de overige gevoelige delen van ons lichaam is deze Epilator goed te gebruiken.

Voor gezichtsontharing gebruik ik het bijgeleverde hulpstuk het resultaat is eveneens perfect en compleet zonder pijn.

Deze wet/dry Epilator is SensoSmart, deze intelligente sensor zorgt ervoor dat je de juiste druk uitoefent waardoor in 1 beweging nog meer haar verwijderd wordt. Ik denk dat ook mede hierdoor Epileren steeds comfortabeler wordt.

Ik kan ook iedereen dit apparaat aanbevelen. Misschien is het wanneer je het voor de eerste keer gebruikt niet comfortabel, maar ik spreek uit ervaring. Geef niet op! Je zult heel veel gemak ondervinden van het gebruik van deze Epilator. Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te testen.
Ook de bijgeleverde hulpstukken zijn erg handig in gebruik.
Kortom ik ben erg tevreden over het resultaat van deze Epilator.

Pluspunten

• Intelligente Sensor

Nari38 03-04-2018
  • Product gekregen

Dit product is fantastisch!

Ik heb veel ontharingsmethoden getest, van koude wax tot aan warme wax. Tot nu toe heeft niks er voor gezorgd dat mijn huid zo glad werd en dat de haren zo lang wegbleven als deze epilator! Toen ik deze epilator (gratis) ontving, was ik erg nieuwsgierig naar de vraag of hij echt ervoor zorgt dat alle haartjes worden weggehaald. Dat doet hij inderdaad en hij kan zowel op een droge als op een natte huid worden gebruikt. Op een natte huid doet het wel iets minder pijn, maar de pijn valt over het algemeen reuze mee. Het haar blijft ook voor minimaal drie weken weg. Ik ben zeer enthousiast over dit product en raad het dan ook zeker aan, vooral nu in de zomer!

Pluspunten

• Gladde huid
  • Draadloos

Maureen 26-03-2018

De pakt ook echt de stoppeltjes aan !

Mijn oude epilady was na 12 jaar wel aan vervanging toe.
Nu aan de slag met de Braun Epilator SE 9-700.
Het apparaat is oplaadbaar en snoerloos en dat zeker een groot voordeel.
Een opgeladen apparaat is meerdere malen te gebruiken.
Erg handig dus om mee op reis te nemen.
Geen gedoe met stopcontacten die er niet zijn of niet passen.
Het apparaat is droog maar ook nat te gebruiken.
Heb het allebei geprobeerd, maar het droge gebruik heeft mijn voorkeur, omdat bij nat gebruik de haartjes overal blijven plakken waardoor je het apparaat en je huid tussendoor af moet spoelen.
Voor de beginnende gebruiker is het gebruik tijdens een warme douche of warm bad waarschijnlijk prettiger, omdat het minder gevoelig is.
Met de bijgeleverde hulpstukken kun je gericht alles epileren.
Het lampje is echt een fijne toevoeging.
Nu hoef je geen haren meer te missen, vooral op je kuiten.
Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te testen en ik ben er zeer tevreden over.
Zelfs de kleine stoppels worden verwijderd.
Zeker een aanrader !

Pluspunten

• lampje
  • snoerloos
  • zelfs de kleinste stoppeltjes worden verwijderd

Minpunten

• bij nat gebruik blijven de haartjes plakken