Philips BRP545

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRP545 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Nancy777 30-05-2018

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips BRP545

De epilator is ideaal voor gebruik onder de douche. Erg makkelijk omdat er verlichting in het apparaat zit, waardoor je goed kunt zien wat het resultaat is. Veel voordelen; laad snel op, licht en klein design. Enige minpuntje is dat het niet de aller kleinste (blonde) haren pakt. Gezichtsreiniger werkt ook goed, na gebruik een veel frisser en schoner gevoel. Hoeft niet vaak op te laden en neemt weinig ruimte in.

Pluspunten

• Handig
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Mooi

MaartP 29-05-2018

Groot gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips BRP545

De gezichtsreinigingsborstel is een echte aanrader.
Zowel onder de douche als bij de wastafel heel goed te gebruiken. Je hebt het gevoel alsof je dagelijks je gezicht masseert, en mijn huid ziet er na twee weken gebruik goed uit. Ik heb het product gebruikt met alleen water, scrubgel, gezichtsreiniger en lotions.
De epilator kan zowel droog als nat gebruikt worden. Bij gebruik onder de douche is de pijn van het epileren aanzienlijk minder.
Wel merk je dat er minder haar verwijderd wordt en dat je vaker over hetzelfde stuk huid moet dan wanneer je droog epileert. Dit zorgt uiteindelijk voor meer irritatie van de huid.
Na twee weken gebruik reageert je huid hier minder sterk op, en haren blijven langer weg dan bij scheren.
Ook dit product is een aanrader.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Lampje bij epileren
  • Te gebruiken onder de douche
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Licht geirriteerde huid bij gebruik epilator
  • Nat gebruik is minder haar verwijderen

Sophie2299 29-05-2018

Fijne epilator

Geschreven voor: Philips BRP545

De epilator trekt bijna alle haartjes uit, maar niet allemaal wat wel jammer is. De uitgetrokken haartjes blijven wel erg lang weg wat fijn is. Wel moet je een aantal keer over dezelfde plek heen als je alle haartjes weg wilt hebben. De gezichtsreiniger werkt heel fijn en werkt goed. Beide apparaten hebben een mooi design en zijn erg fijn in gebruik dus dat is een voordeel.

Pluspunten

• doet bijna geen pijn
  • haartjes blijven lang weg
  • mooi design
  • reinigingsborstel werkt goed

Minpunten

• neemt niet alle haartjes mee
  • vaak over dezelfde plek

femke34 27-05-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips BRP545

Goede epilator. Gemakkelijk in gebruik en ligt goed in de hand. Fijne gezichtsborstel inbegrepen. Zeker aan te bevelen, alleen een gebrek aan accessoires.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Makkelijk in gebruik
  • Werkt goed

Minpunten

• Gebrek aan accessoires

Lonneke 27-05-2018

Fijne epilator, heel erg fijne gezichtsreiniger

Geschreven voor: Philips BRP545

De gezichtsreiniger is heel erg fijn, na een paar weken gebruik is de doorbloeding in mijn gezicht verbeterd en ik heb minder last van onzuiverheden in mijn hals/decolleté. Ik heb een erg lichte huid en ik heb nu wat minder last van roodheid in mijn gezicht.

De epilator werkt prettig, hij volgt de rondingen van mijn benen goed, vooral rond de knieën is dat fijn. Soms moet je wel een aantal keren over dezelfde plek heen voordat hij een eigenwijs haartje pakt en daardoor duurde het epileren bij mij iets langer. Het resultaat is lekker glad.

Pluspunten

• Gezichtsreiniger helpt met de doorbloeding
  • Gezichtsreiniger helpt bij onzuiverheden
  • Fijne vorm voor benen, vooral bij de knieën

Minpunten

• Niet alle haartjes worden in 1x gepakt
  • Epileren duurt wat langer

Femke 25-05-2018

Mooi product

Geschreven voor: Philips BRP545

De epilator ziet er mooi uit en ligt makkelijk in de hand. Een voordeel is dat je hem ook onder de douche kunt gebruiken. Het product werkt het beste als je heel langzaam over de haartjes heen gaat, maar helaas worden niet alle haartjes meegenomen.

De gezichtsreiniger werkt goed en heeft een klein formaat, waardoor deze gemakkelijk mee te nemen is.

Pluspunten

• Onder de douche te gebruiken
  • Gezichtsreiniger

Minpunten

• Verwijdert niet alle haartjes

phique 24-05-2018

Mooi en degelijk product

Geschreven voor: Philips BRP545

De epilator ligt lekker in de hand en de batterij gaat lang mee, dus je hebt geen gedoe met het snoer tijdens het epileren. De holle vorm is fijn voor het epileren van je benen, maar niet zo handig voor bijv. oksels en bikinilijn. De haartjes worden niet allemaal gepakt, dus je moet best wel vaak opnieuw eroverheen gaan. Dat had ik eerlijk gezegd wel iets beter verwacht. Het is wel heel fijn dat je het apparaat onder de douche kunt gebruiken.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Ligt lekker in de hand
  • Kan ook onder de douche gebruikt worden
  • Holle vorm is perfect voor epileren van benen

Minpunten

• Epileren duurt best lang, pakt niet alle haartjes
  • Minder geschikt voor oksels & bikinilijn door vorm

michelledehaan 24-05-2018

Fijn product met een aantal minpunten

Geschreven voor: Philips BRP545

Ik mocht de set met gezichtsreiniger testen. Allereerst heb ik de epilator getest en hier was ik in eerste instantie meteen tevreden over, want deze voelt meer ongemakkelijk in het begin, dan dat het echt pijn doet. Echter doe je wel vrij lang erover om een been haarvrij te maken. De haartjes blijven dan wel lang weg, maar je bent met het proces ernaartoe wel lang bezig. Het is echter dan wel fijn dat deze ook gewoon onder de douch te gebruiken is, vooral als je gewend bent je gewoon onder de douch te scheren.
De gezichtsreiniger daarentegen in heel fijn en werkt al prima met alleen water.

Beide apparaten zien er wel mooi en elegant uit. Zijn ook niet zwaar in gebruik.

• Gezichtsreiniger werkt perfect
  • Minder pijnlijk

Minpunten

• Epileren duurt lang

Willemijn24 23-05-2018

Mooie set met handige apparaten

Geschreven voor: Philips BRP545

Leuk dat er zowel een epilator als een kleine gezichtsreiniger in één doos zitten. Ze zien er samen (en los van elkaar) prachtig uit. Staan erg mooi in de badkamer en het zijn duidelijk vrouwenproducten. Ze zijn ook niet zwaar, maar heel fijn om vast te houden.

Laat ik beginnen met het ‘goede nieuws’: de gezichtsreiniger is absoluut een blijver. Het is een klein, lichtgewicht apparaatje in een prachtige roze kleur. Ik hou er van! De borstelharen zijn erg zacht, dat maakt het gebruik een ontspannen klusje. Even natmaken, wat cleanser erop en je gezicht is grondig gereinigd. Ik heb soms last van een onzuivere huid, en dan is goed reinigen een must. Ik merk dat dit mijn huid rustig houdt en dat de producten die ik daarna gebruik goed intrekken. Enige kleine minpunt is dat het plaatsen van het kapje over de borstel niet altijd goed gaat, hij wilt nog wel eens de haren aan de rand mee naar beneden duwen. Maar dat is even oefenen en maakt verder weinig uit. Aanrader dus!

Dan de epilator. Deze is erg gebruiksvriendelijk: er zit een duidelijk zichtbare aan- en uitknop op, waar je makkelijk bij kunt als je hem vasthoudt. Met deze knop kun je ook tussen de twee snelheden wisselen, afhankelijk van het lichaamsdeel is het handig dat deze keuze er is. Ook zit er een lampje bij de epileerkop, waardoor je goed kunt zien waar de haartjes zitten. De kop is behoorlijk breed, dus je kunt een aardig oppervlak in een keer doen. Helaas epileert hij niet alle haren met één beweging, ik bleef na een paar keer nog haartjes zien. Qua effectiviteit kan het dus beter! De snelste manier van haar verwijderen is het dan ook niet, zoals wel beloofd wordt. Ik moet wel zeggen dat de haren lang (zeker 2 weken en counting) wegblijven. Overal staat dat hij ook nat te gebruiken is. Super fijn, maar het is wel onduidelijk of je er dan aparte opzetstukken bij moet kopen of niet. In het boekje staan namelijk andere opzetstukken, ook voor op het gezicht. Jammer dat die er niet gewoon bijgeleverd zijn dan, als ze al nodig zijn. Tot slot zit er wel een handig schoonmaakborsteltje bij en een wit opbergzakje. Alles past hier precies in en het ziet er sereen uit.

Conclusie: voor een nette prijs krijg je een mooi setje producten. Ik denk dat menig vrouw beide apparaten goed kan gebruiken. Over de gezichtsreiniger niets dan lof, deze hou ik sowieso in mijn reinigingsroutine. De epilator kan effectiever, maar als je alle haren geëpileerd hebt kun je weken genieten van gladde benen. Uiteindelijk vind ik dat de moeite waard.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke apparaten
  • Mooie kleuren en verfijnd design
  • De gezichtsreiniger reinigt grondig en is zacht
  • Geëpileerde haren blijven lang weg
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Epilator kan effectiever
  • Onduidelijk of je opzetstukken moet bijkopen

Jverhagen 23-05-2018

Fijne gezichtsreiniger, epileren duurt lang.

Geschreven voor: Philips BRP545

Ik heb beide apparaten – de minigezichtsreiniger en de epilator – enkele weken gebruikt en ben over het algemeen wel tevreden. De producten ogen stijlvol en vrouwelijk, dankzij de witte en zachtroze kleur. Ze liggen ook erg prettig in de hand.

Epilator
Grootste pluspunten van de epilator vind ik dat hij zowel droog als nat te gebruiken is. Ik vind het persoonlijk fijner om onder de douche te doen. En hij hoeft maar heel kort te laden voor één beurt. Ik vind helaas wel dat het vrij lang duurt voordat echt alle haartjes weg zijn. Met mijn benen ben ik echt een tijd bezig geweest. Ik heb het idee dat hij de haartjes niet supergoed pakt. Ik moest een flink aantal keer over hetzelfde plekje gaan, om alles daar te verwijderen. De bredere kop is daarom voor mij geen voordeel. Natuurlijk is het apparaat ook niet pijnvrij, maar dat is epileren nooit. Qua pijn valt het me eigenlijk nog prima mee (en dat is fijn aangezien je lang bezig bent). Ik zal het apparaat wel blijven gebruiken, omdat weken zonder stoppels heerlijk is. Dagelijks scheren met mesjes vind ik te veel gedoe, dan liever een middag in de zoveel tijd epileren. Kortom: hij doet zijn werk uiteindelijk, maar er zijn waarschijnlijk snellere epilatoren. Hij is wel wat minder pijnlijk dan ik gewend was.

Gezichtsreiniger
Ik snap de link met de gezichtsreiniger niet helemaal, maar ik ben wel blij dat hij erbij geleverd wordt. Over dit product ben ik beter te spreken. Het apparaat is erg licht in gewicht, het borsteltje is heerlijk zacht en maakt mijn gezicht echt een stuk schoner. Deze blijf ik dus zeker gebruiken!

Pluspunten

• Epilator is droog en nat te gebruiken
  • Epilator is snel opgeladen voor één beurt
  • Zachte en effectieve gezichtsborstel
  • Liggen prettig in de hand

Minpunten

• Epilator pakt niet alle haartjes (duurt lang)
  • Epileren blijft pijnlijk en nu dus wat langer

Angela112233 23-05-2018

Handige 2-in-1 combinatie

Geschreven voor: Philips BRP545

Dit product bestaat uit twee onderdelen: een epilator en een reiniger. Ik heb beide uitvoerig getest en ben over het algemeen onder de indruk. Vooral de reiniger werkt fantastich en mijn gezich voelt echt schoon na gebruik. Ook de epilator is makkelijk in gebruik te nemen en werkt prima, maar aangezien epileren toch wel wat meer tijd in beslag neemt dan scheren, denk ik niet dat ik deze epilator regelmatig zal gebruiken. Het design van beide producten is mooi en vrouwelijk - zeker geen schande om in de badkamer te zetten!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi design

mh1977 23-05-2018

Epilator minder pijnlijk, maar ook minder nauwkeurig

Geschreven voor: Philips BRP545

De epilator is direct te gebruiken, maar houd er rekening mee dat hij niet volledig is opgeladen en niet aan stroom gebruikt mag worden. Ik zat daardoor de eerste keer halverwege zonder accu. Belangrijk dus om te zorgen dat hij altijd opgeladen is. Dan is het snoerloze erg handig.
Het epileren met deze Satinelle is minder gevoelig dan met mijn vorige epilator. Dat is het grootste pluspunt. Helaas is hij minder zorgvuldig, waardoor ik vaker over dezelfde plek moet gaan om alle haartjes te verwijderen. Daarbij valt me ook de breedte van de epileerkop tegen. Ik ben bijna 2x zo lang bezig met het ontharen van mijn benen dan met mijn vorige epilator. En dan nog zijn niet alle haartjes verwijderd.
Ik heb de epilator alleen droog gebruikt voor benen, bikinilijn en oksels. Voor gezicht heb ik het niet nodig. Hij is ook nat te gebruiken, maar als ik het goed begrijp moet je dan extra hulpstukken aanschaffen. Er zijn veel verschillende hulpstukken verkrijgbaar, voor elk wat wils.
De gezichtsreiniger was voor mij een leuk extraatje. Het is een heerlijke manier om je gezicht te reinigen. Met water of reinigingsmiddel. Het borsteltje kun je er handig afklikken om schoon te spoelen. Als deze versleten is kun je via Philips nieuwe bestellen. Dat vind ik wel een drempel.

Pluspunten

• niet pijnlijk
  • draadloos
  • nat en droog te gebruiken
  • uit te breiden met diverse hulpstukken

Minpunten

• te weinig zorgvuldig; laat haartjes achter
  • kost veel tijd om alle haartjes te verwijderen
  • niet aan stroom te gebruiken
  • moet altijd goed opgeladen zijn voor je begint

Riagom 22-05-2018

Twee prima producten

Geschreven voor: Philips BRP545

De epilator is makkelijk in gebruik en doet zijn werk goed. Het blijft een epilator, dus het blijft altijd pijnlijk. De gezichtsreiniger is ook makkelijk in gebruik en maakt je gezicht heerlijk schoon en werkt zelfs erg relaxed.

Pluspunten

• Epilator doet zijn werk goed
  • Gezichtsreiniger maakt je gezicht heerlijk schoon

Minpunten

• Epilator blijft altijd pijnlijk