Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/880

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/880 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

eevv 19-04-2018

Mooi product, werkt prettig

Ik heb deze epilator nu een aantal weken in gebruik en ik ben er erg content mee. Het is een fijn en handzaam apparaatje en ziet er stijlvol uit. Voor het epileren zijn er verschillende opzetstukjes waarvan ik het massageopzetstuk het prettigst vindt. Er is ook een mogelijkheid om mee te scheren, maar dit heb ik tot dusver nog niet gebruikt. Dit alles kan je in een reisetui meenemen. Het is voor mij een groot voordeel dat het apparaat draadloos is, zodat je niet vlakbij een stopcontact hoeft te blijven om het te gebruiken. Daarnaast is het waterdicht en ideaal om onder de douche te gebruiken, wat het epileren minder pijnlijk maakt. Ik heb deze epilator kosteloos ontvangen en mogen testen. Over het algemeen ben ik zeer te spreken over dit product.

Pluspunten

• Draadloos
  • Waterdicht
  • Meerdere opzetstukken

Charissa 13-04-2018

Mooi veel zijdig apparaat

Ik heb onlangs de kans gekregen om het aparaat gratis tlte mogen testen toen ik hem binnen had was ik heel tevreden over het design en de verschillende kopstukken
Mijn eerste ervaring was niet goed ik gebruikte het apartaat op mijn wintervachtje en dat was een pijnlijke ervaring maar naderhand dat ik hem vakergebruikte met korte haartjes is het een fijn apparaat en de haartjes blijven veel langer weg dus ik zeg halloo zomer en dag haartjes

Pluspunten

• Haartjes blijven langer weg
  • Mooi apparaat
  • Veel opzet stukjes erbij voor alle plekker

Minpunten

• Niet scheren met lange haartjes

Astrid27 11-04-2018

Gebruiksvriendelijke epilator

De Braun Epilator SE7/880 heb ik nu een aantal weken in mijn bezit en ik kan zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Het apparaat kan gebruikt worden voor verschillende lichaamsdelen; zowel voor benen en bikinilijn als voor oksels en gezichtsbeharing. Een ander groot pluspunt is de effectiviteit van de epilator; het haar blijft ruim 2 weken weg!
Wel is het aan te raden de huid goed strak te trekken, anders is het epileren behoorlijk pijnlijk. Een nadeel is het feit dat je meerdere keren over dezelfde plek heen moet gaan om alle haartjes te verwijderen. Wellicht is dit ook een kwestie van handigheid die ontwikkelt moet worden. Al met al ben ik positief over dit apparaat. Ik heb het ontvangen om te testen maar blijf het zeker gebruiken.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Haar blijft langer weg

Minpunten

• In het begin pijnlijk
  • Meerdere keren over dezelfde plek

Marry 10-04-2018

Gemakkelijk in gebruik

De Braun Epilator Silk epil wordt geleverd met een mooie etui waar het apparaat en de opzet stukjes in bewaard kunnen worden. De Braun Silk epil kan ook nat gebruikt worden, en zeker in een warm bad is het epileren nog comfortabeler. Er zitten wel zes verschillende opzet stukjes bij. Het apparaat is daardoor geschikt voor het ontharen van de benen maar ook de oksel, bikinilijn en het gezicht. Verder is er een opzet stukje wat gebruikt kan worden als trimmer. Met dit opzet stukje scheer je haartjes van de benen, oksels of bikinilijn gemakkelijk en veilig weg. Met een draaiende beweging zet je het apparaat aan en het felle lampje laat goed ook de kleine haartje zien. Het epileren is nagenoeg pijnloos. Bij het eerste gebruik moet het apparaat eerst ongeveer twee uur worden opgeladen. Ik gebruik het liefste de hoge frequentie massage rollers voor het epileren van de benen. Een sensor geeft met een rood lampje aan als er teveel druk wordt uitgeoefend. Ik vind het een fijn apparaat met verschillende functies. Doordat de haartjes in verschillende richtingen groeien moet je soms wel meerdere malen over een plek. Maar toch heb ik weinig irritatie na gebruik en na een epilatie beurtje kan ik echt wel weer twee weken zonder ontharing. Het apparaat is gemakkelijk schoon te spoelen onder de kraan als je het epileerhoofd los klikt. Even laten drogen en dan is het apparaat weer klaar voor gebruik. Dit apparaat heb ik toegestuurd gekregen om te testen maar ik blijf het zeker gebruiken. Ik laadt het apparaat meteen na gebruik even op dan is het weer helemaal gebruiksklaar voor een volgende keer.

Pluspunten

• Nagenoeg pijnloos
  • Verschillende opzetstukjes

Roger 10-04-2018

Een echte aanrader, goede kwaliteit prijs verhouding

Ik vind het een mooi apparaat, met een mooi uiterlijk. Het is fijn om te gebruiken onder de douche en het geeft een nog beter resultaat dan ik al dacht. Ook e bediening is heel erg makkelijk en dat vind ik heel erg fijn. Ik heb dit apparaat gekregen om te testen, maar zou dit zeker ook zelf aanschaffen. Een top product voor een goede prijs.

Pluspunten

• Geeft goed resultaat

Minpunten

• Gaat vrij snel leeg

HatBT 08-04-2018

Nat en droog te gebruiken

Ik heb dit apparaat gekregen om het te testen. Zelf had ik het niet gekocht, omdat ik erg gevoelige huid heb en ik het niet kon weten of het wat voor mij zou zijn. Gelukkig is dit apparaat veel beter voor mijn huid en heb ik minder rode vlekjes na het gebruik ervan. Bij de eerste gebruik durfde ik bijna niet om het op mijn huid te drukken, omdat ik negatieve ervaringen heb gehad met andere soorten producten.

Pluspunten

• Meerdere opzetstukken
  • Nat en droog te bruiken
  • Lampje
  • Snoerloos

Lisa T 05-04-2018
  • Product gekregen

Fijn product

Dit product is heel fijn in gebruik, zeker met de verschillende opzet stukken. Ik ontving dit product gratis om te testen en ben er erg blij mee. Het apparaat is zowel nat als droog te gebruiken. Het epileren is even wennen als je dat niet eerder hebt gedaan, maar de gevoeligheid neemt snel af als je hem vaker hebt gebruikt. Het apparaat wordt geleverd met een borsteltje om het schoon te houden en een zakje om in te bewaren. Het enig minpunt is dat je hem aan de lader moet leggen en dit geen standaard heeft, dat zou nog prettiger geweest zijn. Wel gaat de batterij lang mee.

Daphzim79 05-04-2018

Pijnloos epileren

Ik heb jaren lang een epilator gebruikt met snoer, en ik wilde heel graag een nieuw apparaat aanschaffen, maar omdat ik heel erg last heb van ingegroeide haartjes durfde ik het niet zo goed aan. Ik ben daarom heel erg blij dat ik dit apparaat gratis heb uit mogen testen.
Na een paar weken te hebben gebruikt kan ik al zeggen dat ik minder last daarvan heb. De silk epil 7/890 is een fijn apparaat, heel stil en te gebruiken zowel droog als onder de douche. Ik zelf vond onder de douche niet zo prettig omdat de huid dan wat stroef is. Er zit een lichtje in waardoor je zelfs in iets donkerdere ruimtes kunt scheren. Door de 2 verschillende standen is hij ook goed te gebruiken voor de bikinilijn en de oksels (wel pijnlijk) Hij geeft aan met een rood lichtje als je te hard drukt, je hebt echt geen kracht nodig.
Fijn apparaat, een aanrader

Pluspunten

• Pijnloos
  • Stil
  • Zowel nat als droog te gebruiken
  • Makkelijk schoonmaken

Sannie 05-04-2018
  • Product gekregen

Fijn apparaat

Wat een fijn apparaat! Er zitten verschillende hulpstukjes bij, zodat je benen, bikinilijn maar bijvoorbeeld ook je gezicht kan doen. Als je nog nooit een epilator hebt gebruikt is het zeker even wennen maar deze kan ook onder water en dat is zeker een pluspunt. Ook het lampje is erg fijn! Klein minpuntje is dat misschien een klein standaardje wel makelijk is bij het opladen. Ik heb deze epilator gekregen om te testen, maar ik hoop het nog lang te kunnen gebruiken,

Pluspunten

• Pakt alle haren, gladde huid
  • lampje
  • opgeladen gaat t apparaat lang mee

Minpunten

• geen standaartje om op te laden