Braun Silk-épil 9 9-880 Epilator voor Vrouwen voor Langdurige Ontharing, Wit/Roségoud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 9-880 Epilator voor Vrouwen voor Langdurige Ontharing, Wit/Roségoud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Rosanne 09-05-2020

De nieuwe Silk epil 9-720. Ik ben door mijn oude apparaat wat huiverig geworden voor epileren omdat het zo’n zeer doet. Maar wat een vriendelijk apparaat is dit! Een rustig zoemend geluid, met een helder licht zodat je ziet wat het apparaat doet. Je voelt het epileren amper! Ik was iets anders gewend. Het is fantastisch dat je het apparaat ook in de douche/bad kan gebruiken net zoals je met scheren deed. Ook ben ik super blij met het speciale gezichtkopstuk, weg met de ontharingsstrips voor mijn bovenlip en bijbehorende roodheid voor 3 dagen. Dit is super! Ik heb het apparaat gekregen om te testen, maar mijn oude, zelden gebruikte gaat mooi weg, ik wil hem houden!

Veronique 03-04-2020

Makkelijk onder de douche te gebruiken

Ontzettend handig dat er op dit 2 in 1 apparaat een lampje zit. Ik gebruik hem onder de douche en dan heb je toch beter zicht op de te ontharen plekken. De accu gaat enorm lang mee. Een tip voor iedereen: gebruik hem onder de douche. Dan voel je het epileren bijna niet.
Ik was enorm huiverig om de bikinilijn met dit apparaat te doen, maar zelfs dat gaat nagenoeg pijnloos. Een absolute aanrader dus.

Pluspunten

• Ideaal onder de douche te gebruiken
  • lange accuduur
  • ingebouwde verlichting

LianneKM 08-01-2019
  • Product gekregen

Tot nu toe heb ik alleen scheermesjes gebruikt bij het ontharen. Toen ik een Braun Silk Epil9 kreeg om te proberen, was ik dus erg benieuwd. Kort gezegd: ik ben om! Het resultaat is veel mooier en blijft langer. Ik was bang dat het pijn zou doen en eerlijk gezegd voel je het wel. Maar minder dan bijvoorbeeld wenkbrauwen epileren.

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • duidelijke instructie

Minpunten

• het is wel even wennen

Sophie71 05-05-2018

Het apparaat werkt zoals verwacht, maar doordat de haartjes tegen de groeirichting in worden uitgetrokken, vind ik het erg pijnlijk. Vooral op de wat gevoeliger lichaamsdelen als knieën en liezen, vind ik het niet te doen. Omdat ik het product gratis heb gekregen om te testen, na drie weken nog een keer geprobeerd, maar veel haartjes breken af en het is te pijnlijk om er je hele been mee te ontharen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Haartjes blijven lang weg

Minpunten

• Pijnlijk

Frederikaa 05-05-2018

Zeer fijn epileerapparaat met handige extra's

Dit is het eerste epileerapparaat dat ik heb gebruikt en na een maand ben ik er zeer tevreden over. Eerder gebruikte ik altijd een scheerapparaat, en hoewel ik deze nog steeds prettiger vind voor onder mijn oksels te gebruiken, ben ik voor mijn benen zeer tevreden over de silk-épil. De eerste keer in gebruik was het apparaat wat oncomfortabel, maar na een maand twee keer per week er gebruik van te maken kan ik zeggen dat het epileren met behulp van de silk-épil zeer prettig en handig is. Ik gebruik hem altijd onder de douche voor de meeste comfort en ik merk dat hij de haartjes goed verwijderd. Mijn benen voelen zeer fijn zacht aan. Over de scheerkop ben ik iets minder enthousiast, maar hij doet goed genoeg zijn werk voor mijn oksels bij te houden.

Pluspunten

• Makkelijk in het gebruik
  • Fijn voor onder de douche te gebruiken

Minpunten

• Scheerkop is minder prettig

Jannemieke 25-04-2018
  • Product gekregen

Geweldig product. Ik heb dit product sinds enkele weken in huis en ben er zeer blij mee. De epilator werkt heel goed, ligt lekker in de hand en ziet er bovendien ook nog leuk uit. Bij de epilator krijg je 7 verschillende opzetstukken, waardoor je het product op verschillende lichaamsdelen is te gebruiken. Je kunt de epilator ook onder water gebruiken, het epileren doet daarom geen pijn. Verder zit er een etui bij, ideaal voor op reis. Ik heb dit product gekregen om te testen.

Pluspunten

• Pijnloos epileren
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Draaiwieltje werkt niet altijd goed

Esanie 16-04-2018

Fraai uiterlijk, echter niet bijzonder enthousiast

De Braun Silk-épil 9/880 epilator wordt geleverd met een passend hulpstuk voor het epileren voor ieder lichaamsdeel. Naast een epileerkop, wordt er ook een scheerkop bijgeleverd. Je kan de koppen schoonmaken met een borsteltje of onder de kraan afspoelen. Ook is er een gezichtsborstel meegeleverd, waarmee je je gezicht extra diep kan reinigen. Op het apparaat zit een lampje wat continue brandt terwijl je onthaart, ofwel het te ontharen lichaamsdeel wordt continue belicht.

Zoals ik al aangaf, is het apparaat waterbestendig. Je kan dus hiermee ook onder de douche epileren. Een fijne en welkome optie, welke ik nu na jaren epileren voor het eerst probeer. Epileren blijft zelfs na jaren epileren nog een enigszins gevoelige aangelegenheid. Bij het epileren onder de douche is dit onprettige gevoel een stuk minder. Bij gebruik op de droge huid vind ik dit epileer apparaat echter veel meer pijnlijk. Daarnaast, en hier komt mijn grootste bezwaar tegen dit epileerapparaat, vind ik de Braun Silk-épil 9/880 droog veel minder effectief in het haren verwijderen. Zowel kleine als langere haartjes blijven achter. Ik heb dit artikel gratis gekregen om te testen. Indien dit niet het geval was, was ik niet bijzonder tevreden geweest over mijn aankoop.

Pluspunten

• Nat te gebruiken
  • vele extra opzetstukken

Minpunten

• niet effectief in het haren verwijderen
  • met droog gebruik, gevoelig

mariavl70 14-04-2018
  • Product gekregen

Het apparaat komt in een vrij uitgebreid en heeft accessoires en opzetstukken, afhankelijk van welke regio je wilt ontharen. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het alleen voor mijn benen gebruik. Voor de oksels en bikinilijn vind ik het te pijnlijk. Al is dit apparaat wel een stuk minder pijnlijk als mijn oude apparaat.
Het apparaatje met gezichtsborsteltje dat erbij zit, snap ik niet zo. Is mij nogal onduidelijk wat dit met het epileren te maken heeft en m.i. een accessoire die niet echt wat toevoegt.
De haartjes gaan er heel goed af, eigenlijk ook wel als ze nog wat korter zijn.
Heel handig is het lampje om ook in iets minder licht goed te kunnen zien of je alle haartjes hebt gehad.
Nadeel wel is dat ook dit apparaat niet gebruikt kan worden tijdens het opladen. Hij geeft dan wel aan of hij bijna leeg is, maar als je daar (zoals ik) wat laks in bent en het apparaat halverwege leeg is, kun je niet verder.
Al met al ben ik erg blij met dit apparaat , dat ik gratis heb gekregen en ik heb mijn oude dan ook meteen weg gedaan.

Pluspunten

• Handig lampje
  • Werkt ook goed bij korte haartjes

Minpunten

• niet te gebruiken tijdens opladen

Sonia 12-04-2018

Snoerloze epilator

De Braun Epilator SE9/880 is een epilator die opgeladen kan worden en daardoor zonder snoer te gebruiken. Wat ik zelf een groot pluspunt vind. Ook doet de epilator beter dan mijn vorige epileer apparaat de haartjes verwijderen. Mijn huid voelt zacht en glad aan na de ontharing. De vele opzetstukken zijn handig in gebruik. De eerste paar keer is het wel wat lastig welk hulpstuk gebruik ik waar maar na een paar keer gaat dat vanzelf. Ook de gezichtsborstel is fijn om te gebruiken onder de douche. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Vele mogelijkheden
  • Goede vormgeving

Minpunten

• Veel losse onderdelen

Vlinder22 12-04-2018

Mijn eerste ervaring met een epilator en ik kan al gelijk verklappen dat ik erg enthousiast ben. Om te beginnen wordt het product erg compleet geleverd (meerdere opzetstukken) en kan je er ook letterlijk alle kanten mee op, dit komt doordat de kop meebeweegt. Als je een ander opzetstuk wilt gebruiken kan dit zonder probleem, een andere klik je er namelijk erg makkelijk op. Het apparaat is daardoor makkelijk in gebruik. Tussen de opzetstukken zit ook een gezichtsborstel, om je gezicht goed en volledig schoon te maken. Dit is toch heerlijk, een leuk extraatje. Wat ook fijn is is dat je de epilator zowel droog als nat kunt gebruiken, onder de douche scheren of epileren behoort dus ook zeker tot de mogelijkheden, hoe handig is dat. Heb je nog maar een paar kleine haartjes die terugkomen? De Silk Epil haalt zelfs de kleinste haartjes in een beweging voor je weg. Ik heb dit apparaat gratis gekregen om te mogen testen en ben erg heel erg tevreden mee. Ben je net als ik een nieuwe gebruiker van een epilator dan ervaar je de eerste paar keren wel wat pijn, deze pijn heb je na een aantal keren gebruik niet meer, dit hoort erbij, even doorbijten, dit apparaat is het helemaal waard!

Pluspunten

• Effectief
  • Batterij
  • Handig

Minpunten

• Prijs

Sandradeg 11-04-2018
  • Product gekregen

Een goed apparaat die doet wat hij moet doen

De Silk epil 9-880 wordt geleverd met verschillende opzetstukken ook voor de gevoelige haartjes. De extra brede kop op het apparaat zorgt dat in 1 beweging veel meer haartjes verwijderd, zelfs de kortste haartjes worden meegenomen en blijven tot wel 4 weken weg. Ideaal voor de zomer. De kop is flexibel en daardoor voelt het lekker aan op de huid omdat hij met de rondingen mee gaat. Ook het lichtje is heel handig omdat je dan goed kan kijken. Het apparaat is zowel nat als droog te gebruiken . Ik mocht het de Silk Epil 9-880 gratis uitproberen en ik heb mijn scheermesjes inmiddels weggedaan. Bij de verpakking zat ook een gezichtsborstel die zorgt voor het verwijderen van make-up en andere onzuiverheden. Heerlijk om smorgens in de douche te gebruiken.

Pluspunten

• mooi apparaat die flexibel over de huid gaat
  • Handig opbergtasje
  • diverse opzetstukken en handige gezichtsborstel

Leonie 11-04-2018

Heel fijn in gebruik

Als je er ook tegenop ziet om over te stappen van scheren met een scheermes naar epileren, is de Braun Silk epil 9 een fijn product om te gebruiken. Ik heb hem gekregen om te testen en de eerste keer was nog wel een beetje pijnlijk, maar de keren daarna was het prima te doen. En je merkt echt dat de haartjes langer weg blijven dan bij het ouderwets scheren, hartstikke fijn!

Pluspunten

• Handig in gebruik, o.a. door het lichtje
  • Snoerloos

Minpunten

• Nog best pijnlijk eerste keer
  • Duurt langer dan ouderwets scheren

VanessaH 10-04-2018

De Braun Epilator SE9/880 is prettig om te gebruiken. De vorm van het apparaat ligt goed in de hand en het epileren doet over het algemeen niet veel zeer. Wat ik wel jammer vind is dat ik meestal minstens vier of vijf keer over dezelfde plek moet gaan om alle haartjes weg te halen.
De gezichtsborstel vind ik erg fijn om te gebruiken. De haartjes zijn heel zacht en na het reinigen voelt mijn gezicht schoner aan dan wanneer ik alleen mijn vingers gebruik. Deze producten heb ik gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• pijnloos