Philips Satinelle Prestige BRP566 - Reviews

Aantal snelheden
Afspoelbaar
Bedrijfstijd
40 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Prestige BRP566 op Kieskeurig.nl.

JM99 02-04-2019

Nog even oefenen

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Ik heb het product nu een paar weken en heb er nog niet mee kunnen bereiken wat ik dacht te bereiken, maar misschien komt dat doordat ik zelf iets fout doe. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om alle haartjes weg te halen in een beurt. Onderbenen gaan in principe prima, maar vooral de oksels zijn zo pijnlijk dat ik het gevoel heb dat het niet helemaal oke is. Als de haartjes dan wel weg zouden zijn was het nog ergens goed voor maar dat is helaas (nog) niet het geval. De borstel en de voetvijl zijn daarentegen echt fantastisch!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

s1983 05-01-2019

Leuke opzetstukken

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Leuk toestel dankzij de verschillende opzetstukken. Voetvijl werkt super. Epilator zou iets beter kunnen. Werkt enkel bij langere haren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jasmines92 20-12-2018

Opluchting

Gebruiksvriendelijk
licht in zijn gewicht
praktisch om mee te nemen op reis [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ellen789 03-12-2018

Draadloos gebruik, verschillende opzetstukken die we dagelijks gebruiken, dit vinden we allemaal in 1 apparaatje terug

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Ik zou hem aanbevelen omdat het een toestel met verschillende werkstukken is die ik toch wel veel gebruik, vooral de gezichtreiniger dat is echt mijn favoriet.
Ik zou hem niet aanbevelen voor enkel en alleen de epilator omdat hij een klein epileer oppervlak heeft en een gebogen kop waardoor je alle haartjes niet moeiteloos wegkrijgt, bv. aan je enkels [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hanne91 28-11-2018

Handig en snel in gebruik

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Dit toestel gebruik ik vooral om te epileren. Het ligt makkelijk in de hand en blijft lang opgeladen. Het toestel is draadloos en heeft een lichtje, zodat je de behandelbare zones duidelijk ziet.

Enige nadeel vind ik dat het de haartjes niet wegneemt als ze niet lang genoeg zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vanithy 28-11-2018

Handig en veelzijdig product.

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Ik heb nog nooit zo'n product gebruikt, maar ik ben aangenaam verrast. Het ligt supergoed in de hand, en het lichtje is zeer handig bij het ontharen.
Het is zeer leuk dat het apparaat zo veelzijdig is.
De voetvijl is fantastisch goed, mijn voetjes waren heel zacht!
Het epileren zelf was inderdaad niet zo pijnlijk, je voelt het wel maar zeer verdraagzaam.
En dat ik het product onder de douche kon gebruiken was echt een pluspunt.
Over het algemeen een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 28-11-2018

alles in één apparaat, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

- veelzijdig gebruik, handige verwisselbare koppen
- het epileren gaat goed, de korte haartjes worden iets minder snel meegenomen maar dit lukt wel.
- Niet geheel pijnloos, maar dit is natuurlijk onmogelijk aangezien het haartje met wortel verwijderd wordt.
- de aparte gezichtsreiniger werkt zeer goed, zorgt voor een diepe, maar tegelijk zachte reiniging. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EviM 27-11-2018

Kwalitatief product!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Over het algemeen steeds goede ervaringen gehad met producten van Philips. Voor de Satinelle Prestige wet & dry epilator is dit niet anders. Heel gebruiksvriendelijk apparaat met verschillende opties. De body massager zorg ervoor dat de huid minder gevoelig is bij het gebruik van de epilator. Ik heb in het verleden reeds andere epilators gebruikt maar deze deden heel veel pijn aan de huid, waardoor deze snel niet meer gebruikt werden. Deze zal ik wel zeker blijven gebruiken! De haartjes waren niet allemaal weg na 1x gebruiken, maar voor kortere haren kan je nog snel even de shaker gebruiken voor het gewenste resultaat. De facial cleanser vind ik werkelijk fantastisch!! Met je favoriete reiniger erbij en erna een gezichtscrème, heb je een zacht en natuurlijk resultaat. Deze geeft geen irritaties en makkelijk ik te reinigen. Voor de electric foot file kan ik hetzelfde vermelden. Onmiddellijk resultaat en langdurig zachte voeten. Bij herhaaldelijk gebruik van deze opties krijg je steeds een beter resultaat en wenning. Ik zou dit apparaat zeker aanraden aan iedereen die scheermesjes beu is en terug een zachte en stralende huid wil! 5+ voor dit apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Aline 27-11-2018

Topproduct!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Het is echt een veelzijdig apparaat. De gezichtsreiniger als extra en ook de voetvijl vond ik top! Je kan je lichaam helemaal verwennen met dit apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JasmineS 26-11-2018

Eenvoud handig en stijlvol

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Dit product is handig compact om overal mee te nemen . Het toestel is eenvoudig in gebruik en onderhoud , waardoor men als vrouw niet meer met scheerschuim en mesjes te moeten sleuren . Mijn besluit is al vast gemaakt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

HarryPottertje 26-11-2018

Vlot in gebruik en grondig

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Het epileerapparaat is super eenvoudig in gebruik, heel gemakkelijk te hanteren, zelfs onder de douche! Ook de verschillende accessoires zijn gemakkelijk te wisselen. Het resultaat: echt gladde benen gedurende een lange tijd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LoVR 22-10-2018

Heerlijk toestel!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Ik heb sinds kort de Philips Wet & Dry epileertoestel in huis, en ik ben er heel tevreden mee! Het is zeker iets om in huis te halen als je op zoek bent naar een goed epileertoestel. Je kan het gemakkelijk gebruiken in bad of onder de douche en dankzij het ledlampje kan je ook dan goed zien wat er reeds verwijderd werd. Enkel bij de kortste haartjes moet je enkele keren opnieuw proberen voordat deze verwijdert worden. Het toestel heeft verschillende bovenstukjes dat je gemakkelijk kan wisselen. Ook de scrub-functie vind ik heel aangenaam, wat extra zachte benen als resultaat geeft! Hiernaast ben ik ook heel tevreden van de gezichtsreiniger, deze geeft een heerlijke massage en je huid voelt erna ook heel fris, zacht & ontspannen! Het toestel is gemakkelijk te gebruiken, ligt gemakkelijk in de hand en heeft een zeer goede batterij. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

KarinW 10-10-2018

Mooi en fraai design

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Ik ben absoluut fan van dit toestel! De eerste paar keren is het even volhouden en de pijn doorstaan. Na enkele keren wen je vrij snel aan het gevoel. De opzetstukken om "makkelijker" de huid strak te trekken vind ik eigenlijk moeilijker werken dan gewoon de originele kop. De voetveil werkt zeer goed. Ook vind ik het heel handig dat je het toestel mee in de douche/bad kan nemen. De haartjes blijven veel langer weg en komen ook dunner weer terug. Ik ben fan!

Stefanie89 07-10-2018

2 goede producten in één.

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

De epilator is makkelijk om te gebruiken en ligt heel licht in de hand. Het is wel pijnlijk, maar er zijn 2 snelheden, waardoor je de 'pijn' wat kan regelen.

De gezichtsborstel is een super extraatje! Ik gebruik deze heel graag. Net zoals bij het epileermachine gaat de batterij heel lang mee. Ik heb minder last van acné sinds ik de gezichtsborstel gebruik.

Beide toestellen zijn ook heel makkelijk om te onderhouden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lindsy123 04-10-2018

Heel gebruiksvriendelijk product

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Ik ben heel tevreden over dit product! Het kan onder water gebruikt worden, wat het ontharen en reinigen vee gemakkelijker en korter maakt. Het product mist ook zeker niet in zijn efficiëntie, want kan ook erg korte haartje meenemen. Het epileren doet minder pijn onder water, wat dus ook altijd handig is. Op mijn huid merk ik ook direct het verschil tussen het reinigen met de borstel en het reinigen met de hand. Dit doe ik ook gewoon onder de douche, wat voor mij heel handig is. Het is klein en kan dus zeker ook overal mee naartoe genomen worden. Beide apparaten geven ook aan wanneer de batterij bijna leeg is, zodat je hier tijdig op kan inspelen. Beide apparaten liggen ook heel goed in de hand. Ik raad het product zeker aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Inge1979 03-10-2018

Leuk apparaat dat zijn werk prima doet!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Epilator ligt fijn in de hand door de speciale vorm. erg handig met het lampje, Zo zie je goed waar je blijft.
De haartjes worden snel verwijderd enkel bij de wat kortere moet je soms een paar keer meer over gaan. De stukken zijn onderling snel wisselbaar.
De extra hulpstukken zijn een leuke extra:
Scrubben: werkt zijn goed, gladde benen
Pedicure: gladde voetjes
Trimmen: werkt snel en gemakkelijk
Massageopzetstuk: zalig gebruik in de nek [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EefjeT 03-10-2018

Handig toestel

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Ben tevreden van het toestel. Vooral het feit dat je hem onder de douche kan gebruiken is handig. Het maakt ook dat je huid minder gevoelig is. En hoe meer je hem gebruikt, hoe beter het lukt. Ik heb alle accessoires geprobeerd. Een aantal zijn echt top! Zo ben ik fan van de voetenvijl! Levert veel beter werk af dan mijn Scholl toestel! De hulpstukken bij het epileren gebruik ik niet. Ik heb de indruk dat het dan moeilijk is om de haartjes weg te krijgen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-10-2018

Veelzijdig en gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

De satinelle prestige komt in een mooie doos en heeft veel verschillende accessoires. De accessoires zijn allemaal makkelijk in gebruik en zeer snel om te wisselen, dit bevorderd het gebruiksgemak!
Het design van het apparaat ligt goed in de hand en is bovendien mooi.
De hoofdfunctie van de satinelle is natuurlijk het epileren. Het epileren is natuurlijk niet geheel pijnloos, maar te verdragen en vooral snel. Gelukkig blijven de haartjes weken weg na behandeling.
Voor de gevoeligere zones zijn er ook een scheerkop en een trimmer meegeleverd, die zeer precies werken.
Daarnaast zijn er onder andere nog een gezichtsreinigingsborstel, keramische voetvijl en massagekop bijgeleverd. Deze werken ook allemaal prima en zijn een zeer leuke extra.
Apart van de verwisselbare accessoires zit er ook een oplaadbare gezichtsreiniger in de doos. Deze is zeer handig in gebruik en spatwaterdicht. Ik gebruik hem sinds de aanschaf dagelijks en ben zeer tevreden over het resultaat! Een milde, toch diepgaande reiniging die zorgt voor een verbetering van mijn huidconditie!
De totale set is heel compleet, met veel accessoires. Doet wat hij beloofd, super apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jolanda1975 01-10-2018

Heerlijk ding

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Sinds twee weken deze alleskunner in huis en wat een heerlijk ding.
Zelf had ik nog een oud epileerapparaat die niet in water mocht en gebruikte daardoor vaak toch nog scheermesjes maar die heb ik nu zeker niet meer nodig.
De epileerfunctie werkt goed al hield ik hem bij de eerste poging te schuin op mijn benen waardoor het resultaat minder was maar toen ik hem rechter hield ging het prima.
Daarna makkelijk wisselen van de kop waarmee ik mijn oksels en bikinilijn doe. Zelf vond ik de opzetstukken/ afstandshouders niet zo makkelijk dus gebruik ze gewoon zonder en dat gaat prima.
Als extra toetje na het ontharen nog even de borstel en massage kop er op heerlijk!
En het houdt niet op want na het douchen kun je je voeten ook nog verwennen met de meegeleverde vijl.
Voor mij voelde het echt als een bezoekje aan de schoonheidsspecialist.

Kava1 30-09-2018

Een epilator met verschillende andere bruikbare eigenschappen.

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP566

Goede epilator, niet pijnloos, maar dat is geen enkele epilator. Het lichtje is een extra pluspunt, zo zie je elk haartje goed staan. Het draadloze gebruik vind ik persoonlijk ook een groot voordeel, je moet er wel aan denken om op te laden. Ik had bij mijn oude epilator steeds last van ingegroeide haren, bij dit toestel gebruik ik de dag voordien de bodyscrub en epileer ik me de dag nadien. Geen last meer van ingegroeide haren. De opzetstukken die meegeleverd worden voor gezicht, oksels en bikini zorgen ervoor dat er minder haartjes uitgetrokken kunnen worden, maar werkt naar mijn mening niet goed, dit duurt veel langer en gaat niet vooruit. De trimmer gebruik ik persoonlijk niet. Het massagestuk is niet bedoeld voor ontspanning, maar ik gebruik het persoonlijk als mijn nekspieren vast zitten en dan doet het wel goed, het maakt wel veel lawaai. De scrub is ook handig, ook handig dat het toestel te gebruiken valt in de douche.