Philips Satinelle Prestige BRP566

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Prestige BRP566 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dice 01-06-2018

Super goed, maar niet voor oksels

k had eerst een oude van Philips, en wat een wereld van verschil. Deze is sneller, veel minder pijnlijk en minder luid dan die ik gewend was. Onderbenen, bovenbenen, armen gedaan en ik durfde het ook aan op de bikinilijn. Met die andere ging dat echt niet, maar als je de huid goed strak houdt, gaat het met deze best goed. MAAR: gebruik hem niet voor de oksels! Volgens de gebruiksaanwijzing kan het, maar het doet heel erg pijn! Nou is mijn pijngrens heel hoog, dus ik ging er voor de test gewoon doorheen, maar het bloedde ook nog eens behoorlijk.
De opzetstukjes die er op kunnen heb ik nog niet getest, maar de bijgeleverde pincet is heel handig. Het nut van het gezichtsborsteltje snap ik niet helemaal, en mijn haar komt er steeds tussen, maar mijn vriend vindt het heel fijn voelen. Dus ik denk dat het iets persoonlijks is. Wel leuk dat het er bij komt

Pluspunten

• Snel, relatief minder pijnlijk

Minpunten

• Niet voor oksels

Jalie86 31-05-2018

Handzaam

Fijn praktisch apparaat. Let wel op dat de haartjes niet te kort zijn want dan pakt hij ze niet. Het schoonmaak apparaat wat erbij zit is top!

Pluspunten

• Handzaam

Minpunten

• Pakt korte haartjes niet altijd

Marie93 29-05-2018

Fijne middelen voor dat extra stukje verzorging

Sinds enkele weken gebruik ik de wet&dry epilator, -trimmer en -reiniger.
Ik gebruikte hiervoor altijd een scheermes maar merkte hierbij wel dat de haartjes erg snel terug kwamen.
Ook vond ik het een nadeel dat je de vergeten haartjes altijd onder de douche moest weghalen.
Met de epilator en trimmer is dit verleden tijd, dit apparaat kan je zowel droog als nat gebruiken wat ik persoonlijk echt een voordeel vind.
Persoonlijk vind ik de epilator nat het fijnst werken, omdat het dan minder pijn doet. De haartjes blijven duidelijk langer weg en mijn benen voelen erg glad na gebruik.
De batterijduur is erg lang en het opladen gaat erg snel.
Wat betreft de gezichtsborstel ben ik ook erg tevreden.
Met een klein beetje gezichtsreiniger op het gezicht krijg je door de roterende borstel een erg gladde huid.
Het voelt als een massage waardoor ik dit apparaat erg vaak gebruik.
Al met al een heel fijn apparaat waarmee je de zomer goed in kunt gaan.

Pluspunten

• Droog en nat te gebruiken
  • Batterijduur is lang
  • Haartjes blijven langer weg

Minpunten

• Je hebt meerdere apparaten
  • Epileren doet pijn

Sap20 28-05-2018

Veel functionaliteiten, makkelijk in gebruik

Tevreden over dit Philips product. De epilator werkt goed en heeft een handige lichtfunctie erbij. Minder tevreden over de trimmer. De gezichtsreiniger is een leuke toevoeging.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel functionaliteiten

Minpunten

• Trimmer

Everon 25-05-2018
  • Product gekregen

Fijn apparaat

Ik heb de Philips Satinelle Prestige Wet & Dry-epilator nu enkele weken in mijn bezit. Ik ben enorm tevreden over het product. Het ziet er mooi uit, ligt fijn in de hand en gaat lang mee zonder op te hoeven laden. Het pakket bevat nog andere accessoires en een handig compact epileer set (pincet en spiegel in kokertje) voor in je handtas. Ik zou het een ieder aanraden. Je benen blijven een stuk langer glad en het ontharen is vrijwel pijnloos. Voorheen heb ik nooit gebruik gemaakt van een gezichtsreiniger maar ik gebruik hem nu dagelijks, ook deze voelt erg fijn aan en is erg handzaam. Het is een heel compleet luxe set en aanrader om cadeau te doen.

Pluspunten

• Lampje in de dry-epilator
  • Ligt prettig in de hand
  • Vrijwel pijnloos ontharen
  • icm accessoires een compleet set

MandyM 25-05-2018

Doeltreffend genoeg

De afgelopen weken heb ik dit product uitvoerig kunnen proberen. Ik vind het design mooi, roze is toch al mijn favoriete kleur en het maakt het product toch ook vrouwelijk, dus zeker mijn smaak.

Bij het product zitten een aantal accessoires, die ik ook zoveel mogelijk heb getest.

De gezichtsreiniger werkt voor mij minder goed. Ik heb al jaren de Clarisonic Mia 2 en die werkt gewoon veel prettiger. De gezichtsreiniger van Philips draait specifiek 1 kant op, waardoor ik steeds het gevoel heb tegen de richting in te draaien. Ik ben dus iets minder enthousiast over de gezichtsreiniger.

De epilator vind ik heel prettig werken. Lange, zachte haartjes pakt hij sowieso heel goed. Heel korte stugge haartjes zijn iets lastiger, maar over het algemeen vind ik dat de epilator de haartjes heel goed pakt. Ook onder de douche werkt het heel goed. Ik ben erg blij met de epilator. Ook de bijgeleverde pincet (met lampje!) vind ik een fijne accessoire.

Pluspunten

• mooi vormgegeven
  • handig formaat
  • werkt naar behoren

Minpunten

• pakt de kortere haartjes minder goed

sandra76 23-05-2018

Snel en verzorgd de deur uit! lange tijd gladde benen

De Philips Satinelle bevat naast de epilator ook een handige gezichtsreiniger met roterende borstel. IN de verpakking vind je een epilator met licht, opzetstukjes, een reinigings borstel, 2 opladers, de gezichtsreiniger, pincet met licht en een opzet stuk voor de tondeuse.

De reinigingsborstel voelt zacht aan en kun je na het opladen , snoerloos gebruiken. Je gezicht reinig je moeiteloos en snel van bv cremes en make-up. Je huis voelt na de tijd zacht aan.

De epilator is zowel nat als droog te gebruiken, mijn voorkeur gaat uit naar droog, omdat je nat (onder de douche erg veel spetters krijgt). Op de benen is het prima en vrijwel pijnloos ontharen. Mocht er een haartje overgeslagen worden dan pak je die moeiteloos met het pincet, je benen voelen glad aan na epileren.
De oksel streek is best pijnlijk om te epileren, wel blijven de haartjes erg lang weg en voelen je oksels erg zacht aan. De liesstreek daartegen vond ik wel heel erg pijnlijk, hiervoor adviseer ik zeker de tondeuse, ladyshave. (het opzetstuk).
Je kunt de epilator ook in het gezicht gebruiken, dat is prima te doen, (bovenlip).
Al met al een fijn apparaat met een mooie vormgeving, ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• mooie vormgeving, ligt lekker in de hand
  • haartjes blijven lang weg
  • glad en zacht
  • reinigt grondig

Minpunten

• pijnlijk op sommige punten

Sdrassa 23-05-2018

Stijlvol design en zeer compleet

Het epileren werkt minder goed dan ik had gehoopt. Hiervoor gebruikte ik altijd een scheermes met goede resultaten maar mogelijk is dat ook de reden dat het epileren minder goed werkt omdat het apparaat geen grip kan krijgen op de haartjes.

Het is verder een mooi apparaat wat lekker in de hand ligt en zeer gebruiksvriendelijk is. Leuk om te vermelden is het lampje in de epileerkop, wat erg handig is om te controleren of er nog haartjes zitten.

Het scheerapparaat kopje werkt heel goed en precies, maar 1 puntje is dat het beschermkapje moeilijk te verwijderen is.

De gezichtsreiniger werkt erg prettig en het is heel fijn dat je deze gewoon rechtop weg kan zetten in plaats van te moeten neerleggen.

En ik ben zelf erg gecharmeerd van het tasje waar het epileerapparaat, de gezichtsreiniger en de verschillende opzetstukken samen in passen!

Conclusie: het heeft wat verbeterpunten, maar al met al niet slecht

Pluspunten

• Werkt makkelijk en prettig
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Het tasje is ietsje te klein voor de laders

Annam83 22-05-2018

Handig en complete set

Dit was de eerste keer dat ik een epilator heb gebruikt. Aan de epilator moest ik even wennen. In eerste instantie vond ik het minder prettig dan waxen. Maar al vanaf de 2e keer gebruik was het al stukken beter. En verkies ik het epileren nu boven waxen voor mijn benen. Bikinilijn en oksels vond ik niet te doen qua gevoeligheid met de epilator. Ook niet met de opzetstukken. Dan is het handig dat er een trimmer bij zit. Vooral ideaal voor de bikinilijn.
Voor de benen is het epileren wel een aanrader!
Het apparaat ligt fijn in de hand. En het ingebouwde lampje zorgt dat je goed ziet wat je doet.

De gezichtsreiniger heb ik gebruikt icm micellair water. Dat is een heerlijke combi. Mijn gezicht is na elke behandeling heerlijk zacht.

Ook het bijgeleverde pincet met lampje is handig. Ik kwam altijd een hand tekort, of ik kon het niet goed zien en dat is nu niet meer.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Licht lekker in de hand
  • Makkelijk in gebruik
  • Gladde benen

Minpunten

• pijnlijk om oksels en bikinilijn epileren