Philips Satinelle Prestige BRE652

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Prestige BRE652 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Elaine51 19-10-2017

Fijn product en gemakkelijk in gebruik.

Philips Satinelle Prestige Wet & Dry is handzaam in gebruik en super fijn dat hij nu ook onder de douche te gebruiken is. Aanrader.

Pluspunten

• Wet and dry
  • Massage opzet is heel fijn

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing is onduidelijk

Geesteren 18-10-2017

voldoet zeer goed aan mijn verwachtingen

Erg fijn apparaat, met veel extra accessoires die makkelijk te verwisselen zijn. Een voor mij belangrijk detail is dat het epileren geheel pijnloos is! Wet en Dry functie is erg fijn, en nat ontharen onder de douche is ook pijnloos. Helaas worden de kortere haartjes niet goed meegenomen, waardoor je iets langer bezig bent, omdat je meerdere keren deze plekjes langs moet gaan. Ook het lampje (dat je door 2 keer drukken uit kunt schakelen) vindt ik erg prettig.

Pluspunten

• Pijnloos ontharen
  • Te gebruiken onder de douche

Minpunten

• Neemt niet alle kleine haartjes mee

Noortjuh 16-10-2017

Super easy beauty behandeling in huis!

De satinelle is super makkelijk in gebruik! Eerste keer is wat pijnlijk (kan maar ook zijn dat ik al te lang niet had geschoren) maar het resultaat is echt super. Je benen worden echt helemaal glad. De extra opzet stukken zijn echt relaxed. De massagekop en exfoliator zorgen toxh wel voor een welnesservaring. En met de voetvijl krijg je ook gelijk mooi verzorgd gladde voetjes!

vmwdl 15-10-2017

Prima product

Een prima epilator met leuke extra's zoals een voetvijl. Heeft een prachtig design en is makkelijk in gebruik.

• Makkelijk in gebruik

Lianne 11-10-2017

Veelzijdig product

Maakt veel geluid. Pakt niet alle haartjes. Met mijn zeer gevoelige huid vond ik het vooral onder oksel en 'down under' erg pijnlijk (benen gingen prima).
Neemt meer tijd in beslag dan scheren, daardoor onder de douche sneller zere nek of rug (in bad gaat dit denk ik beter, dan kan je er bij zitten).
Lampje is erg handig. Het product ligt prettig in de hand en is fijn in gebruik.

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel opgeladen
  • Veelzijdig
  • Zowel nat als droog te gebruiken

Minpunten

• Pijnlijk
  • Pakt niet alle haartjes
  • Veel geluid

Flonika 06-10-2017

Veelzijdige Body Care

Algemeen: veelzijdig in gebruik, ligt prettig in de hand, licht van gewicht, handig lampje.
Epileren: doet uitstekend zijn werk bij iets langere haartjes. Eenmalig over de haartjes is voldoende.
Scrubben: werkt prima
Massage: heerlijk vooral onder de voeten, nek, schouder en rug.
Trimmen: snel en strak
Pedicure: prima voor het bijhouden op vakantie e.d.
Gebruikt onder douche en droog.
Mooie vormgeving en zeer gebruiks vriendelijk

Pluspunten

• Mooie vorm
  • Pijnloos
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Geluid
  • Niet nauwkeurig met hele korte haartjes

chantal259 06-10-2017

Fijn in gebruik, prestatie matig/goed

Het apparaat ligt heel fijn in de hand door de speciale s-vorm. Qua prestatie vond ik persoonlijk dat mijn bij het epileren van andere lichaamsdelen dan benen het toch redelijk veel pijn deed/minder effect had, echter tijdens het epileren van benen functioneerde de Santinelle perfect en geheel pijnvrij. Ook het schoonmaken was over het algemeen heel gemakkelijk en nam niet veel tijd in beslag.

Met een speciaal opzetstuk kan je ook eelt verwijderen, dit ging prima en heeft een goed effect gehad bij mij.

Pluspunten

• ligt fijn in de hand
  • veel manieren van epileren

Minpunten

• op sommige plekken minder effectief

Margot24 05-10-2017

goede investering ,veelzijdig apparaat

de foot file is fantastisch ,epileren met het opzetstuk is erg prettig en heb super gladde benen, en het lampje er in is heel erg handig nu zie je tenminste wat er weggehaald moet worden. de body massager is prettig om de spieren wat te ontlasten en de bodyexfoliator is ook erg praktisch,
ikzelf vind mijn oksels epileren erg gevoelig.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • licht lekker in de hand

Minpunten

• niet