Philips Satinelle Prestige BRE652 - Reviews

Aantal snelheden
Afspoelbaar
Oplaadbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Prestige BRE652 op Kieskeurig.nl.

Creabea 29-11-2020

Fijne apparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Goed werkend. Alleen het opdrukken voor het gezicht is te hoog waardoor je geen haartjes weg krijgt. Voor de rest ben ik dik tevreden

Charlie84 20-11-2020

Niet zo’n geweldige epilator

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Pakt de haartjes zeer slecht. Je haartjes moet lang zijn wilt hij ze pakken, en dan nog moet je even de epilator erop houden en bewegen om te laten pakken. De massage is lekker maar kocht hem voor de epilator. Maar die valt tegen. Ben ruim half uur bezig voor 2 onderbenen en dan misschien net de helft aan haartjes gepakt. Ligt wel lekker in de hand en is draadloos. Laadt snel op.

Zalwel 23-10-2020

Ben zeer tevreden met de Satinelle van Philips

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Met de Philips Satinelle Prestige Wet & Dry-epileerapparaat trek je bijna pijnloos je haartjes van je benen, armen en gezicht, ook heel handig dat het oplaadbaar is en makkelijk mee te nemen op vakantie.

Bibi5 03-10-2020

Handig in gebruikt haalt de haren goed weg

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Perfect formaat en ligt goed in de hand. De opzetstukken gebruik ik zelf (nog) niet om te epileren want zonder werkt het ook erg goed, en mn huid is niet zo gevoelig. Het opzetstuk met de massage rollers is ook echt super fijn vooral na het sporten!

Joly5 05-08-2020

Snoerloos epileren

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Epileert gemakkelijk. Goed met lichtje op kop. Snoerloos indien opgeladen heel makkelijk. Mag ook nat gebruikt worden maar nog niet uitgetest. Bijgeleverde pincet met lampje ook handig om de wenkbrauwen te epileren.

Tester 77 04-08-2020

Voldoet niet aan verwachting

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Scheert niet alle haartjes weg, dus toch nog aan de slag met scheermesje. Veel ingegroeide haren na gebruik . Nat beter te gebruiken dan droog. Voor deze prijs mag je meer verwachten

Cin013 28-07-2020

Pas adapté pour certaines zones plus petites

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

la tête étroite prévue pour les zones délicates et du visage n'est pas adaptée. Le fait qu'elle soit courbée et que la zone d'épilateur se trouve dans le creux empêche une épilation à certains endroits plus difficiles d'accès. L'ayant acheté en grande partie pour cette fonctionnalité, je regrette mon achat.

Sarakee 27-07-2020

Épilateur

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Super produit les accessoires sont très pratiques juste qu il faut passe plusieurs fois l l'épilateur pour vraiment bien avoir ts les poils ces un peu dommage

Biekewieke 28-05-2020

Beste apparaat ooit

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Dit is mijn tweede Santinelle en kan het iedereen aanbevelen Is voor alle lichaamsdelen zelfs voor de meest intieme delen Voor mij het product vd eeuw Brigitte

Anoniem 23-05-2020

Het is een mooi apparaat maar daar blijft het bij

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Een mooi en fijn in de hand liggend apparaat .Maar oh wat een teleurstelling . Met mijn vorige lady shave waren mijn beenharen zo weg ,bij dit apparaat helemaal niet ,ik erger me dat ik zovaak erover moet gaan en telkens nog die haartjes zie..hard duwen of zachtjes ,niets veranderd ,het apparaat doet zijn werk niet .Ook de borstel voor het gelaat is echt wel hard en stijf ... Goed om je gelaat te kwetsen .

Skippy2310 05-03-2020

het product is licht.

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Stond eerst wat sceptisch tegenover een nieuwe epilator ik dacht die eerste die uitgekomen waren zijn de beste.
Tot ik het gebruikte ik dacht zo licht.
De kop super interessant deze loop wat gebogen dat hij dichter tegen het lichaam de kleine haartjes kan meenemen.
Ook het led licht is handig.
Ook de gezichtsborstel is leuk.
Het product is voor mij geslaagd.

Marleenv88 02-01-2020

Mooi design, matig apparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Mooi design, veel opzetstukken. Borsteltje en massage opzetstukken doen zijn werk. Groot pluspunt is dat het apparaat ook onder de douche gebruikt kan worden.

Groot minpunt is dat het apparaat niet goed epileert. De kortere haren laat hij gewoon zitten. Ook als je er meerdere keren overheen gaat. Zo heb je dus nooit gladde benen als resultaat en duurt het epileren letterlijk uren. Spijt van mijn aankoop...!

Smit H. 16-10-2019

Niet echt mijn ding.

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Ik ging af op wat gebruikers schreven. Echter alle info staat op giga vellen papier, wat bij het uitpakken tevoorschijn komt. Tekeningen erbij als uitleg, i.p.v. foto's van het apparaat zelf. Het had handig geweest om dit alles in een boekje te laten verschijnen, zo ook een tasje erbij om het te vervoeren of op te bergen.Het scheert niet in één keer glad. Weet dat het pijnlijker is dan met een mesje scheren.Ik weet niet wat ik hiermee moet.

Hendrix 05-07-2019

Het leek een upgrade..

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooie concept, met fijne accessoires. De trim kam en borsteltje zijn heel handig en ik gebruik het wel vaker. Het epileer apparaat ziet er mooi uit en ligt lekker in mijn hand. De werking van het apparaat valt tegen. Na 5/6 keer over hetzelfde gebied te gaan lukt het niet om alle haartjes te pakken. Langer of korter haartjes maakt geen verschil. Ook merk ik dat er veel haartjes afbreken waardoor ik stoppels kreeg. Jammer.

Rossum 18-06-2019

Fijn product met veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot op heden gebruikte ik altijd een scheermes. Helaas heeft dit ertoe geleid dat ik veelvuldig moest scheren en ook vaak bultjes kreeg na afloop van het scheren. Vanwege dit, en in de hoop dat de haartjes langer weg zouden blijven met een epileer apparaat, heb ik de Philips Satinelle Prestige geprobeerd. Ik ben erg te spreken over het apparaat. Ik heb na afloop van het epileren, geen last van bultjes en daarnaast blijven mijn haartjes langere tijd weg. Ook pakt het apparaat goed 'de kleine haartjes' mee mits deze donker zijn, de lichte blonde haartjes helaas niet. De scrubborstel is ook erg fijn. De kleine opzetkapjes gerbruik ik verder niet.

Rossum 18-06-2019

Goed apparaat met veel mogelijkheden!

Anoniem 17-06-2019

Fijn alles-in-een epileerapparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijn, uitgebreid epileerapparaat, echt overal is aan gedacht. Van massageopzetstukje voor de ontspanning en bevordering van de bloedsomloop tot een borsteltje voor het scrubben vooraf bij het epileren. Door de zoveel verschillende opzetstukjes heb je veel mogelijkheden. Ik heb snel last van ingegroeide haartjes dus scrub ik altijd van te voren mijn benen. Door het speciale opzetstukje met het borsteltje voor het scrubben hoef ik geen aparte handschoen meer te gebruiken. Het grootste voordeel vind ik dat je het epileerapparaat onder de douche kunt gebruiken. De eerste keer epileren was niet heel prettig maar wel te doen. Zeker met de verschillende opzetstukjes die je kunt gebruiken om de pijn te verzachten. Ik heb het later zonder geprobeerd en merkte duidelijk verschil. Haartjes moeten wel redelijk op lengte zijn anders pakt het apparaat niet alles. Als ik minder tijd heb maar toch haarvrij wil zijn klik ik eenvoudig de scheerkop erop. Losse scheermesjes zijn nu dus ook overbodig. Wat mij verder opviel is de lange batterijduur, je kan er lang mee voortuit en als je hem dan op moet laden is dit ook echt snel gebeurd. Voor de allerkleinste mini haartjes die net doorkomen kun je de bijgeleverde pincet gebruiken. Deze zit in een handig kokertje inclusief met een spiegeltje en een lampje. Ideaal dus ook om eventueel mee te nemen. Kortom, een fijn apparaat met veel mogelijkheden, ik zou deze zeker aanraden!

Nikki 17-06-2019

Super product

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze epilator is van alle gemakken voorzien, diverse opzet stukjes en vooral ook makkelijk te verwisselen, handig in gebruik! Voldoet aan alle wensen om goed te kunnen ontharen.
Verwijdert zelfs de kleinste haartjes! Indien je nog behoefte hebt aan een massage zit er ook een massage borsteltje bij. Ook zit er een handige pincet bij met licht, super fijn!!!
Zeker aan aanrader om te kopen!

Anoniem 15-06-2019

Superhandige verschillende opzetstukken

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product komt met veel handige en fijne opzetstukken. Ook zit er een los pincet bij met verlichting en een spiegeltje in een handig kokertje, dus superhandig als je onderweg je wenkbrauwen bij wilt werken! Het scheerkopstuk werkt heel fijn, uiteraard moeten de haren wel een bepaalde lengte zijn wil je deze kunnen scheren. Het epileren is vrij pijnlijk en bij mij groeide de haren relatief snel terug (1/2 weken) echter denk ik dat dat per persoon verschilt. Zelf ben ik heel erg weg van het massagekopstuk en het reinigingskopstuk. Echter een aanrader!

Vera 14-06-2019

Snel en vrijwel pijnloos

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zou dit product aanbevelen omdat het vele functies heeft, daarnaast ziet het er erg mooi uit. Pakt ook de hele kleine haartjes mee.