Philips Satinelle Prestige BRE652 - Reviews

Aantal snelheden
Afspoelbaar
Oplaadbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Prestige BRE652 op Kieskeurig.nl.

Eefke 03-10-2018
  • Product gekregen

Handig toestel

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Ben tevreden van het toestel. Vooral het feit dat je hem onder de douche kan gebruiken is handig. Het maakt ook dat je huid minder gevoelig is. En hoe meer je jem gebruikt, hoe beter het lukt. Ik heb alle accessoires geprobeerd. Een aantal zijn echt top! Zo ben ik fan van de voetenvijl! Levert veel beter werk af dan mijn Scholl toestel!

Pluspunten

• Kan in de douche gebruikt worden
  • Handige accessoires

Minpunten

• Korte haartjes neemt hij niet altijd mee

Elaine51 19-10-2017

Fijn product en gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Philips Satinelle Prestige Wet & Dry is handzaam in gebruik en super fijn dat hij nu ook onder de douche te gebruiken is. Aanrader.

Pluspunten

• Wet and dry
  • Massage opzet is heel fijn

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing is onduidelijk

Geesteren 18-10-2017

voldoet zeer goed aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Erg fijn apparaat, met veel extra accessoires die makkelijk te verwisselen zijn. Een voor mij belangrijk detail is dat het epileren geheel pijnloos is! Wet en Dry functie is erg fijn, en nat ontharen onder de douche is ook pijnloos. Helaas worden de kortere haartjes niet goed meegenomen, waardoor je iets langer bezig bent, omdat je meerdere keren deze plekjes langs moet gaan. Ook het lampje (dat je door 2 keer drukken uit kunt schakelen) vindt ik erg prettig.

Pluspunten

• Pijnloos ontharen
  • Te gebruiken onder de douche

Minpunten

• Neemt niet alle kleine haartjes mee

Noortjuh 16-10-2017

Super easy beauty behandeling in huis!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

De satinelle is super makkelijk in gebruik! Eerste keer is wat pijnlijk (kan maar ook zijn dat ik al te lang niet had geschoren) maar het resultaat is echt super. Je benen worden echt helemaal glad. De extra opzet stukken zijn echt relaxed. De massagekop en exfoliator zorgen toxh wel voor een welnesservaring. En met de voetvijl krijg je ook gelijk mooi verzorgd gladde voetjes!

vmwdl 15-10-2017

Prima product

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Een prima epilator met leuke extra's zoals een voetvijl. Heeft een prachtig design en is makkelijk in gebruik.

• Makkelijk in gebruik

Lianne91 14-10-2017

Veelzijdig

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Dankzij alle opzetstukken een zeer veelzijdig product. Voor verschillende handelingen heb je nu maar één product nodig.
Het lampje is erg handig en zie je geen haartjes over het hoofd.
Wel vond ik het mijn zeer gevoelige huid erg pijnlijk onder de oksels en bij de gehele bikinilijn.
Ook pakt het niet alle haartjes mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

vmwdl 12-10-2017

Prima product

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Dit product doet precies wat het moet doen. De epilator werkt top, en alle extra hulpstukken zijn een leuke toevoeging! Zo heb je een complete schoonheidsbehandeling in 1 apparaatje. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Lianne 11-10-2017

Veelzijdig product

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Maakt veel geluid. Pakt niet alle haartjes. Met mijn zeer gevoelige huid vond ik het vooral onder oksel en 'down under' erg pijnlijk (benen gingen prima).
Neemt meer tijd in beslag dan scheren, daardoor onder de douche sneller zere nek of rug (in bad gaat dit denk ik beter, dan kan je er bij zitten).
Lampje is erg handig. Het product ligt prettig in de hand en is fijn in gebruik.

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel opgeladen
  • Veelzijdig
  • Zowel nat als droog te gebruiken

Minpunten

• Pijnlijk
  • Pakt niet alle haartjes
  • Veel geluid

Flonika 06-10-2017

Veelzijdige Body Care

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Algemeen: veelzijdig in gebruik, ligt prettig in de hand, licht van gewicht, handig lampje.
Epileren: doet uitstekend zijn werk bij iets langere haartjes. Eenmalig over de haartjes is voldoende.
Scrubben: werkt prima
Massage: heerlijk vooral onder de voeten, nek, schouder en rug.
Trimmen: snel en strak
Pedicure: prima voor het bijhouden op vakantie e.d.
Gebruikt onder douche en droog.
Mooie vormgeving en zeer gebruiks vriendelijk

Pluspunten

• Mooie vorm
  • Pijnloos
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Niet nauwkeurig met hele korte haartjes

chantal259 06-10-2017

Fijn in gebruik, prestatie matig/goed

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

Het apparaat ligt heel fijn in de hand door de speciale s-vorm. Qua prestatie vond ik persoonlijk dat mijn bij het epileren van andere lichaamsdelen dan benen het toch redelijk veel pijn deed/minder effect had, echter tijdens het epileren van benen functioneerde de Santinelle perfect en geheel pijnvrij. Ook het schoonmaken was over het algemeen heel gemakkelijk en nam niet veel tijd in beslag.

Met een speciaal opzetstuk kan je ook eelt verwijderen, dit ging prima en heeft een goed effect gehad bij mij.

Pluspunten

• ligt fijn in de hand
  • veel manieren van epileren

Minpunten

• op sommige plekken minder effectief

Margot24 05-10-2017

goede investering ,veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE652

de foot file is fantastisch ,epileren met het opzetstuk is erg prettig en heb super gladde benen, en het lampje er in is heel erg handig nu zie je tenminste wat er weggehaald moet worden. de body massager is prettig om de spieren wat te ontlasten en de bodyexfoliator is ook erg praktisch,
ikzelf vind mijn oksels epileren erg gevoelig.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • licht lekker in de hand

Minpunten

• niet