Braun 2-183143

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 2-183143 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Manon 05-07-2017

Heel veel uitbreiding bij deze silk epil

Geschreven voor: Braun 2-183143

Na jaren de oude versie van deze silk epil te hebben gebruikt
Nu deze in huis
Even door de beschrijving heen ploegen omdat er hee veel bij zit en kijken waarvoor ik wat allemaal kan gebruiken
Na ongeveer alles uitgeprobeerd te hebben ben ik overtuigd van deze manier van ontharen
Super gladde benen
Heel goed te doen bij bikinilijn
Oksel kan ik niet aan wennen
Zelfs op t gezicht goed toe te passen
En wat ook een heel positief punt is : dat het draadloos is
Dus kan hem overal mee naar toe nemen en ook het kleine apparaat voor gezicht schoon te maken super fijn
Kan zo mee onder de douche
Helemaal top
Is even wennen dat epileren maar eigenlijk na 1 keer gebruikt te hebben went de huis er vanzelf aan
Zeker voor benen bikinilijn en rondom mond is dit een blijvertje

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Draadloos
  • Snel oplaadbaar

Minpunten

• Oksel blijft pijnlijk

M.Zwaan 03-07-2017

Al 2 weken niet geschoren!

Geschreven voor: Braun 2-183143

Dankzij alle opzetstukken voel deze epilator echt aan als een luxe product. Je kunt jezelf heerlijk in de watten leggen met het massage opzetstuk en de scrubborstels.
Het epileren deed de eerste keer nog een beetje pijn, maar het is zeker het gladde resultaat waard! Ik heb het apparaat nu zo'n twee weken binnen en heb 'm eigenlijk pas één keer hoeven gebruiken - zo lang blijven de haartjes op mijn benen al weg. Helemaal top!

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Pijnlijk bij eerste gebruik

Hansje1980 02-07-2017

Een mooi kado voor jezelf

Geschreven voor: Braun 2-183143

In een woord geweldig! Ik raad dit product zeker aan, heb hem nu een week in huis en ben nu al zeer gehecht aan deze epilator. Door de verschillende opzetstukjes kan je ieder deel van je lichaam perfect epileren. Vooral de oksels en de bikinilijn zijn zeer gevoelig maar dat ligt ook zeker aan mij, ben niet gewend om dit te epileren. Dat je deze epilator onder de douche kan gebruiken vind ik persoonlijk ideaal, en verzacht daardoor ook gelijk. De epilator is zeer uitgebreid. Er zit een lampje op zodat je heel goed kunt zien wat je epileert, heeft twee standen waardoor je zelf kunt kiezen hoe snel de haartjes verwijderd worden en het reinigingsborsteltje voor je gezicht is echt heerlijk! Je huid voelt heel fris en schoon, de scrubborstels voor je lichaam is ook heerlijk met een scrubcreme te gebruiken. Je voelt je als herboren als je uit de douche komt.

Pluspunten

• Twee snelheden
  • Lampje om te zien wat je epileert
  • Scrubborsteltjes
  • Verschillende opzetstukjes om te epileren

KellySchults 02-07-2017

Luxe Braun epilator met extra's

Geschreven voor: Braun 2-183143

Ik vind de Braun Silk-Epil een heel handig product.
Door de verschillende opzetstukken en borstels is het meer dan een epilator, je kunt hem tevens gebruiken als massage apparaat en ook kun je je gezicht ermee reinigen.

Ik ben alle mogelijkheden gaan testen, en ik vond ze allemaal erg fijn.
De opzetstukken voor het epileren van de normale en gevoelige huid waren fijn te gebruiken (op de pijn na, maar omdat dit mijn 1e keer was moet mijn huid nog wennen aan het epileren).
De massageborstels waren ook erg fijn, tevens zou ik op deze manier minder last krijgen van ingegroeide haren wat mooi meegenomen is.
De gezichtsborstels heb ik gebruikt om mijn gezicht te scrubben, hierdoor merkte ik dat mijn huid een stuk zachter was als hiervoor.

Zoals jullie lezen, ben ik zeer tevreden over het product en zou ik het product zeker aanraden!
De prijs is wat aan de hoge kant, maar door alle mogelijkheden die het apparaat bied is hij zeker de prijs waard.

Pluspunten

• Onderdelen snel en makkelijk schoon te maken
  • Gebruiksvriendelijk
  • Nat en droog te gebruiken
  • Verschillende opzetstukken

Minpunten

• Pijnlijker dan scheren
  • Duur product