De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 SkinSpa 9-961v 5-in-1 Epilator, Scrub- En Verzorgingssysteem + 12 Extra's op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Nielojram 06-03-2021

Na 2 jaar & 2 maanden kapot

Hij doet wat hij moet doen .Het duurt opzich wel lang voordat je alles hebt gehad in vergelijking met een scheermesje .Maar het resultaat mag er zijn ..Gebruik hem droog en vind het niet pijnlijk .Gebruik niet alle hulpstukken .
Maar moet hem laten repareren of nieuwe kopen ,want de 2 jaar garantie is voorbij .

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • Snoerloos

Minpunten

• Na 2 jr & 2 mnd is hij kapot.Ratelend geluid .
  • Korte levensduur

Eline 07-06-2018

Weg met de scheermesjes en welkom Silk épil 9! Ik was scheermesjes een beetje beu, de haartjes komen snel terug en het is altijd zo een gedoe. Met de epilator voel je eerst een lichte irritatie/pijn maar na enkele keren gebruiken voel je dit niet meer. Je huid geraakt er erg snel gewoon aan.

Er zitten verschillende opzetstukken bij: van masseerborsteltjes tot reinigingsborsteltjes, ik vind dit echt een meerwaarde. Ze zorgen ervoor dat het epileren aangenamer is.

In de handleiding staan epileertips. Als je dus een beginner bent, helpen deze je goed op weg?

Bovendien kan je ze onder de douche gebruiken, heel handig!

Ik mocht dit product gratis uittesten.

Pluspunten

• de verschillende borsteltjes
  • onder de douche te gebruiken
  • extra epileertips

Sophie Stolk 26-05-2018

Makelijk ontharen met mooi resultaat

De epilator is een makkelijk te gebruiken. Er zitten allerlei opzetstukjes bij wat mogelijk maakt dat je zelf kan kiezen wat je prettig vind. Het product kan op een natte en droge huid gebruikt worden. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en heb voordat ik dit product ging gebruiken altijd mijn benen geschoren. De eerste keer dat ik de epilator gebruikte was het wel even wennen want het doet natuurlijk een stuk meer pijn dan scheren. Mijn huid werd er de eerste keren wel flink rood van maar dat trok na een paar uur weg. Het fijne aan de epilator is dat hoe vaker je het doet hoe langer de haren weg blijven. Het product werkt goed en het kost niet veel tijd.

Pluspunten

• batterij houdt het lang vol
  • makkelijk te gebruiken

Mickey 17-04-2018

Goed werkende epilator met handige functies

Dit is een fijne epilator die zowel droog als onder de douche of in bad en draadloos te gebruiken is. Gebruik onder de douche vind ik een groot voordeel, epileren op een natte, warme huid is minder pijnlijk. Het massageopzetstuk is iets aangenamer wanneer je nog niet gewend bent aan epileren en met het huidcontactopzetstuk kunnen de kleine haartjes makkelijker verwijderd worden. Je wordt hierbij geholpen met het witte lichtje, waardoor de haartjes goed zichtbaar zijn en je niets mist. Wanneer je teveel druk zet brand er een rood lichtje. In lastigere gebieden zoals de oksels wil mij dit ongemerkt nog wel eens gebeuren, dan is dit een handige functie. Dit apparaat heb ik gekregen om te testen. Ik was tevreden over mijn oude epileerapparaat, maar deze was enkel aan de lader te gebruiken op een droge huid. Daarnaast heeft dit apparaat heeft ook nog een scheeropzetstuk en een trimopzetstuk, alles in één. De voordelen van epileren zijn minder harde stoppels dan scheren en het duurt langer tot de haartjes terug zijn. Wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• Draadloos
  • Onder de douche te gebruiken
  • Langer haarloos dan scheren

Minpunten

• Iets minder glad dan scheren

Lennekex 16-04-2018

Makkelijk ontharen

De Braun Silk Epil 9 Skin Spa is een stijlvolle, rosekleurige epilator. Het apparaat komt met maarliefst 13 accessoires. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen. Het ontharen is de eerste keer (zeer) pijnlijk. Naar mijn ervaring is het wel zo dat: hoe langer de haartjes, hoe pijnlijker het ontharen. De tweede keer heb ik eerder onthaard met kortere haartjes en de pijn was hier gelukkig al minder. Het apparaatje ligt prettig in de hand en onthaard snel en gemakkelijk. Na het ontharen zijn mijn benen wel duidelijk geïrriteerd. Even de massage-opzetstukjes gebruiken en het branderige gevoel is al een stuk minder. Fijn dat deze meegeleverd worden!

Pluspunten

• Snel en gemakkelijk ontharen
  • Mooie vormgeving
  • Handig lampje
  • Voelt luxeus aan

Minpunten

• Pijnlijk
  • Niet compact door vele opzetstukken

BrittL 12-04-2018

Prettig in gebruik , aanrader

Ik gebruik al jaren een epilady van Braun, met succes. Deze epilator van Braun heeft mij echter de oude doen weggooien. Het eerste pluspunt is al dat deze snoerloos is en dat maakt het net allemaal wat handiger. Ik heb hem nu al meerdere keren gebruikt en hen hem nog steeds niet op hoeven laden, gaat lekker lang mee dus. Wat mij opviel is dat deze al minder geluiden geeft dan de oude. Ik heb hem ook onder de douche gebruikt, wat ik de eerste keer toch wel even spannend vond, maar dit werkt ook prima. Ideaal voor als je daarna toch nog even het scheermes over de benen wilt halen omdat je daarna de deur uit gaat in en rokje. Want hoe goed hij het ook doet, ik mis altijd wel wat haartjes... Verder gebruik ik hem eigenlijk altijd droog, door het lampje kan je goed zien welk eigenwijze haartje nog overgeslagen is. De meerdere kopjes is een fijne bijkomstigheid. Ik gebruik deze zelf echter niet. De scrubborstels kan ik niet beoordelen, deze zaten niet in mijn pakket. Ik ben heel erg tevreden dus over mijn epilator welke ik gratis heb mogen testen, it's a keeper en kan hem aanbevelen!

Pluspunten

• Draadloos
  • Onder de douche te gebruiken
  • Normaal geluidsniveau

lLoesG 10-04-2018
  • Product gekregen

Even de tijd voor jezelf

Hoe vaker je epileert, hoe minder pijnlijk het wordt! Zeker onder een warme douch vind ik de Silk-epil heel fijn epileren en scheren. Wat ik ook erg fijn vind zijn de scrub stukjes erbij, want ik merk erg veel verschil wat betreft ingegroeide haartjes, namelijk vrijwel niks meer! Wel vind ik het een beetje jammer dat het epileren vrij lang duurt (meerdere keren langs mijn been 'maaien' op dezelfde plek voor alle haren helemaal weg zijn!), maar ik ben erg verrast over hoe lang dit dan wegblijft! Nu ben ik extra gelukkig aangezien ik de Silk-epil 9 SkinSpa gratis ontvangen heb om uit te testen!

Monica S 26-03-2018

Echt een topapparaat. Het ligt goed in de hand, en toch is het 'groot' waardoor je snel veel haartjes epileert. Verder ben ik ook enorm blij met de opzetstukken, omdat ik daarmee mijn gezicht verzorg. Eigenlijk dus een epileermachine én gezichtsborstel ineen. Dit product heb ik gekregen, maar mocht ik hem kwijtraken, zou ik hem zo opnieuw kopen.

Pluspunten

• kwaliteit
  • pijnloos
  • waterbestendig
  • multi-gebruik
  • snel epileren

Minpunten

• geluid

Chantalvanl 26-03-2018

Doet wat het beloofd

Het is niet alleen een mooi product, het doet ook nog eens wat het beloofd. Het apparaat ligt goed in de hand. En beweegt fijn over je huid. Er zit een lampje op, voor mij heeft die geen meerwaarde. Wanneer ik mijn benen epileer, houdt ik het apparaat zo ver van mijn ogen af, dat ik ook met lampje niet(s) meer zie dan anders. Tevens wanneer je het apparaat draait, schijnt het lampje de andere kant op.

Een beetje sceptisch was ik wel, wat veel extra's, is dat nodig? Na 2 weken gebruiken ben ik daar nog niet over uit. De massagekop vind ik matig, hij trilt waar ik toch wel wat meer massage zou verwachten. De scrub borsteltjes vind ik erg fijn. De eerste epileerbeurt onder de douche viel heel erg mee. Ik had verwacht dat het me meer pijn zou doen. Het apparaat is snel, maakt geen enorme herrie en haalt de kleinste haartjes weg. Soms is het even de andere kant op draaien om de juiste richting te pakken. De verschillende kopjes zijn makkelijk te wisselen. Wel moeten ze goed aangedrukt worden om vast te klikken. Gaat dit niet goed, vliegt het kopje eraf tijdens de scrub oid.

Het scheren werkt goed, de trimstand heb ik niet gebruikt, maar gezien die op het kopje van het scheerapparaat gaat doe ik de aanname dat ook dit goed werkt.

Ik vind het een heel fijn product. Ik heb het apparaat ontvangen om gratis te mogen testen.
Het doet wat het beloofd en ook niet onbelangrijk hij is mooi.

Pluspunten

• Onder de douche te gebruiken
  • Laad snel op
  • Veel opzetstukjes

Minpunten

• Goed aandrukken anders zit het niet goed vast

RosanT 25-01-2018
  • Product gekregen

Heel blij mee!

Ik ontving dit apparaat om het een tijd te testen en mijn mening erover te geven; ik ben er helemaal happy mee!

Goed om te weten dat ik voorheen altijd onthaarde door te scheren, ik was altijd een beetje 'bang' voor epileren omdat ik dacht was dat het (te) veel pijn zou doen. Nu ik de Braun Silk Epil 9-961V in mijn bezit heb is dat echter verleden tijd! Het epileren gaat soepeler dan ik had verwacht, je hebt namelijk twee standen (langzaam & snel) dus je kunt kiezen wat je zelf het fijnst vindt (voor mij: snel). Ook kun je tijdens het douchen epileren, waardoor het nog pijnlozer is door het warme water en het zachter worden van de huid (?) (& efficiënt uiteraard).

Grootste voordeel: je haartjes blijven echt veel langer weg. De extra's die je er bij krijgt: een massagestuk en borstelkop zijn mooi meegenomen, maar het pronkstuk is toch echt wel de epilator zelf. Kortom; een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lange batterijduur
  • Vrijwel pijnloos

Rilana Draisma 18-01-2018

Fijne epilator

Een aantal weken geleden heb ik de Braun Silk-épil 9 SkinSpa 9-961V ontvangen om deze gratis te mogen testen.
Ter voorbereiding heb ik een paar weken mijn benen niet onthaard dus was voorbereid op een pijnlijke ervaring.
Na het lezen van de gebruiksaanwijzing heb ik gekozen om de haartjes eerst kort te trimmen hierdoor was het zo goed als pijnloos.
De eerste week heb ik verschillende manieren geprobeerd, droog scheren, onder de douche en in bad, Vooral in bad vond ik erg fijn.
Masseer functie vond ik zelf even wennen ik heb geen ingegroeide haartjes gekregen.
Ik ben zeer tevreden met het product, enige nadeel vind ik het aan en uit knopje, deze moet je rond schuiven dit vond ik de eerste keren erg lastig.

Pluspunten

• Onthaard ook korte haartjes
  • Trimmer

Minpunten

• Rond draai knopje

ElsjeK06 26-12-2017

Eerste gebruik epilator

Een tijd terug is mij gevraagd om de Braun Epilator SE9-961v gedurende enkele weken te testen. Het toestel zelf is handig in gebruik en goede extra’s zijn het scrub- en massageborsteltje! Het is aan te raden van deze zeker te gebruiken voor het epileren. De eerste maal epileren was zeker niet zonder pijn, maar ik geloof wel dat dit zal minderen naarmate ik het toestel meer zal gebruiken en mijn huid het meer gewoon zal worden.

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• Pijnlijk

Margot 20-12-2017

Ik heb de mogelijkheid gekregen om de Braun epilator SE9- 961v een aantal weken te mogen testen. Hiervoor heb ik nog nooit een epilator gebruikt, mijn huid moest hieraan wel gewoon worden. Zoals in de handleiding staat is het scrubben vooraf wel aan te raden. Een groot pluspunt aan dit toestel is de massage en scrub borstel!
De batterij gaat ook lang genoeg mee en het lichtje is wel handig.

Miertje25 20-10-2017

Brian Silk-epil9 Skin Spa 9-961v

Een super apparaat het Braun Silk-epil9 Skin Spa 9-961v gebruik het nu al een paar maanden En zeer tevreden zoveel luxe voor je huid

Slallon 11-07-2017

Zeker een aanrader!

Een aantal jaar geleden had ik een epileer apparaat. Ik gebruikte die maar zelden, omdat die pijn deed. Doordat ik moest duwen om de haartjes te pakken, werd mijn huid ook erg droog en geirriteerd. Gelukkig heb ik deze Braun silk-epil ontdekt. Hij gaat echt heel makkelijk. Natuurlijk doet het wel pijn op sommige plekken, maar het doet niet extreem pijn zoals toen. Ook hoef ik niet te duwen of moeilijk te doen. Hij pakt de haartjes goed, en trekt ze er makkelijk uit. De massage borsteltjes heb ik nog niet gebruikt, maar ze voelen wel lekker zacht aan. De silk-epil kan zelfs gebruikt worden onder de douche, dat is handig. Er zit een klein lampje op, waardoor je de haartjes makkelijker kan zien. De accu gaat redelijk lang mee.
Er zit een handig draagzakje bij. Handig bijv voor op reis. Hij heeft ook verschillende koppen die erop kunnen.
Ik ben er echt blij mee! Hij is betaalbaar, handig in gebruik. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Accu gaat lang mee
  • Te gebruiken met water
  • Lekkere massageborstels

Chantal 07-07-2017

Fantastisch apparaat

Wauw wat een gaaf apparaat hiermee kan ik mijn scheermesje wel vervangen. Daag scheerschuim en pijnlijk benen na het scheren. Wat een topper is dit! Korte haartjes neemt hij mee en met de andere opzetstukken kan je je oksel en bikinilijn ook doen. Met een andere opzetstuk kan je eventueel ook je gezicht doen. Ik doe de haartjes tussen mijn wenkbrauwen ermee. De silk-epil is niet pijnloos maar word met de keer wel verdraagzaam zoals ze zeggen je huid begint er aan te wennen. De andere opzetstukken (de borstels) is voor huiverbetering en om ingegroeide haartjes tegen te gaan. Bijkomend voordeel is dat je de silk-epil zowel droog als nat kan gebruiken en daardoor makkelijk te gebruiken onder de douche of in bad. Ondanks de pijn wil ik niks anders meer 😅

Pluspunten

• Diverse opzetstukken
  • Verschillende standen

Minpunten

• Niet pijnloos

Neirod 06-07-2017

Mooi apparaat

De Braun silk-épil is een mooi apparaat ligt lekker in de hand en makkelijk in gebruik. ik wilde hem wel eens proberen nadat ik slechte ervaringen had met een n het verleden gebruikte epilator. Ik had gehoopt dat het minder pijn zou doen maar helaas. Ik blijf het ook na een paar keer gebruik zeer pijnlijk vinden, rode irritatie en jeuk. Dus jammer. Maar dan de scheerkop er maar op en die bevalt me prima geen irritatielleen lang bezig. Verder vind ik de scrubborstels en het massage opzetstuk heerlijk in gebruik. Deze zijn wel favoriet. Na een lange dag werken even heerlijk schubben en masseren en je voet je als herboren. Ook erg fijn dat het apparaat zowel nat als droog te gebruiken is.
Pluspunten: diverse mogelijkheden, makkelijk te wisselen opzet stukken, makkelijk schoon te maken
Nadeel: pijnlijk En ben langer bezig dan met een scheermesje.

Kikkertje 05-07-2017

Behoorlijk pijnloos epileren!

Mij oude epileer apparaat was aan vervanging toe, dus op zoek naar een nieuwe.
Leek mij erg fijn om deze onder de douche te kunnen gebruiken met de borstels de losse huidschilfers en ingroeiende haren te voorkomen.
Nou inderdaad daar geen last meer van, mijn benen zijn zeker gladder dan met mijn vorige apparaat.
Ook het epileren is minder gevoelig, ook al had ik daar eigenlijk helemaal geen last meer van.
Prettig in gebruik, ligt lekker in de hand, alleen in het begin hield ik hem niet goed vast en drukte dan de kop los.

Miertje25 02-07-2017

Mooi apparaat doet meer als verwacht

Het is een fijn apparaat heb mn benen ge epileert en alle haartjes zijn weg het voelt glad aan ook is het handig dat er een lampje op schijnt zodat je het beter kunt zien. heb ook de bikinilijn gedaan. Ook de massage borstel gebruikt voor mn voeten was ook heerlijk. Je gezichtshaartjes zijn nu beter te verwijderen al met al tot nog toe een fijn apparaat heb nog het 1 en ander uit te proberen maar ben nu al tevreden

Pluspunten

• werkt goed

nerminK 01-07-2017

Dit apparaat voldoet aan al mijn eisen! Het brede epileeropzetstukje zorgt ervoor dat je veel sneller epileert. Ook worden de hele korte haartjes meegenomen. Epileren is natuurlijk altijd pijnlijk maar nu minder pijnlijk omdat het korter duurt om te epileren. Apparaat ligt goed in je hand wat vooral te merken is als je de massage opzetstukken gebruikt. Eindelijk ben ik verlost van ingegroeide haartjes, ik heb weer gladde benen zonder stoppels dankzij de lichaamsborstels. Mijn gezicht straalt weer na het gebruik van de massageopzetstukken.Dit apparaat is met recht het beste epileerapparaat ooit van Braun. Ik kan geen mening geven over het scheeropzetstukje omdat ik dit apparaat alleen gebruikt hebt om te epileren en verzorgen van mijn huid.

bellybellyb 01-07-2017

Prima epileerapparaat

Ik epileer al een jaar of vijftien elektrisch met apparaten van Braun. Het is voor mij de meest efficiente manier. Haren blijven lang weg en komen op sommige plekken zelfs veel minder terug. En van pijn heb ik last meer, alleen aan oksels en bikinilijn waag ik me niet. Omdat ik dacht dat ik aan een nieuwe toe was, heb ik deze aangeschaft. En hij lijkt fijner te draaien dan mijn oude. Het ontharen gaat iets preciezer en kleinere haartjes worden meegenomen. Zeker een aanrader dus. Ik ben gewend om droog te epileren, dan worden de haartjes ook makkelijk opgepakt. Nat moet ik nog uitproberen. En ook aan de borstels ben ik nog niet toegekomen. Ik heb nu een apparaat met een borsteltje voor mijn gezicht, en ga zeker kijken of deze die kan vervangen.
Handig is ook de tondeuse. Doet zijn werk prima. Jammer dat hij maar op een stand te gebruiken is. Alles is er nu op gericht om haar op lengte te brengen voor het epileren. Ik zou het fijn vinden als ik deze Silk Epil ook kan gebruiken om haar bij te werken.
Het is fijn om met dit apparaat te werken, het ligt goed in de hand en is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• epileert nauwkeurig
  • waterbestendig

Minpunten

• tondeuze maar 1 stand

Taartenmiep 30-06-2017

Haartjes blijven langer weg

De eerste keer dat ik een apparaat als dit gebruik. Pijnlijk dus, maar dat staat ook in de beschrijving, maar het viel me tegen dat ik meerdere keren over hetzelfde stukje heen moet, dus meer pijn lijden, om de haartjes te verwijderen en nee die waren niet super lang. Maar als het er eenmaal af is, blijft het lang weg, een pluspunt dus. Massagestukken zijn wel leuk maar zie me dat niet elke dag gebruiken. Handig dat ie mee onder de douche kan, epileren doet dan beetje minder zeer. Makkelijk te demonteren en goed schoon te maken met water, wel alles even goed laten drogen voor je hem weer in elkaar zit. Dat ienemiene opbergzakje is dan weer een beetje goedkoop, een goed etui voor zon duur apparaat had er wel bij gemogen. Het gewone scheergedeelte vond ik erg prettig voor de oksels, heb me nog niet gewaagd aan de bikinilijn.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Pijnlijk
  • Hoge prijs

Jennifer Geboers 30-06-2017

Je eigen schoonheidssalon

Dit is een fantastisch apparaat! Ik ben er echt tevreden over. Het resultaat is geweldig. Ondanks de pijn, zou ik dit apparaat blijven gebruiken. De huid is na het epileren zijdezacht. Ook doet het epileren wat pijn maar hoe vaker je epileert, hoe minder pijn het gaat doen. Zelf vind ik het ook prettig dat er een massage- en scrubborsteltjes bijzitten. Zo heb je het gevoel dat je in een schoonheidssalon zit. Het is een groot voordeel dat je dit apparaat ook onder de douche kunt gebruiken, om het apparaat bijvoorbeeld schoon te maken maar ook om te scrubben. Het enige nadeel van het epileren is dat de huid vuurrood wordt, dus je kunt niet even snel voordat je weggaat je benen epileren. De scheerkop vind ik zelf net wat minder goed werken, het lijkt alsof hij de kortste haartjes niet pakt, maar buiten dat is het apparaat super!

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Zijdezachte huid
  • Verschillende opzetstukjes
  • Perfecte manier van ontharen

Minpunten

• Prijs
  • Pijnlijk