Braun Silk-épil 9 Skin Spa 9-961v - Reviews

Best Reviewed juli 2017
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

Rilana Draisma 18-01-2018

Fijne epilator

Een aantal weken geleden heb ik de Braun Silk-épil 9 SkinSpa 9-961V ontvangen om deze gratis te mogen testen.
Ter voorbereiding heb ik een paar weken mijn benen niet onthaard dus was voorbereid op een pijnlijke ervaring.
Na het lezen van de gebruiksaanwijzing heb ik gekozen om de haartjes eerst kort te trimmen hierdoor was het zo goed als pijnloos.
De eerste week heb ik verschillende manieren geprobeerd, droog scheren, onder de douche en in bad, Vooral in bad vond ik erg fijn.
Masseer functie vond ik zelf even wennen ik heb geen ingegroeide haartjes gekregen.
Ik ben zeer tevreden met het product, enige nadeel vind ik het aan en uit knopje, deze moet je rond schuiven dit vond ik de eerste keren erg lastig.

Pluspunten

• Onthaard ook korte haartjes
  • Trimmer

Minpunten

• Rond draai knopje

ElsjeK06 26-12-2017

Eerste gebruik epilator

Een tijd terug is mij gevraagd om de Braun Epilator SE9-961v gedurende enkele weken te testen. Het toestel zelf is handig in gebruik en goede extra’s zijn het scrub- en massageborsteltje! Het is aan te raden van deze zeker te gebruiken voor het epileren. De eerste maal epileren was zeker niet zonder pijn, maar ik geloof wel dat dit zal minderen naarmate ik het toestel meer zal gebruiken en mijn huid het meer gewoon zal worden.

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• Pijnlijk

LAlens 22-12-2017

Ideaal voor onder douche

Ik heb dit product gratis ontvangen om het te testen. De epilator is de eerste maal vrij pijnlijk en even wennen voor mijn huid. De tweede maal is het al veel aangenamer en zie je al resultaat. Het scrubborsteltje en het massageopzetstuk is zeer aangenaam en zorgt voor een ontspannend gevoel. Het product is ideaal om onder de douche te gebruiken en dat maakt het zeer comfortabel. Het is veel handiger dan het gebruikelijke scheermesje. Het is sneller en je hebt veel langer zachte benen. Ik kijk er naar uit om het product vaker te gaan gebruiken.

Pluspunten

• Handig voor onder de douche
  • Scrubborstel

Minpunten

• Eerste maal vrij pijnlijk

Margot 20-12-2017

1e gebruik

Ik heb de mogelijkheid gekregen om de Braun epilator SE9- 961v een aantal weken te mogen testen. Hiervoor heb ik nog nooit een epilator gebruikt, mijn huid moest hieraan wel gewoon worden. Zoals in de handleiding staat is het scrubben vooraf wel aan te raden. Een groot pluspunt aan dit toestel is de massage en scrub borstel!
De batterij gaat ook lang genoeg mee en het lichtje is wel handig.

Miertje25 20-10-2017

Brian Silk-epil9 Skin Spa 9-961v

Een super apparaat het Braun Silk-epil9 Skin Spa 9-961v gebruik het nu al een paar maanden En zeer tevreden zoveel luxe voor je huid

Slallon 11-07-2017

Zeker een aanrader!

Een aantal jaar geleden had ik een epileer apparaat. Ik gebruikte die maar zelden, omdat die pijn deed. Doordat ik moest duwen om de haartjes te pakken, werd mijn huid ook erg droog en geirriteerd. Gelukkig heb ik deze Braun silk-epil ontdekt. Hij gaat echt heel makkelijk. Natuurlijk doet het wel pijn op sommige plekken, maar het doet niet extreem pijn zoals toen. Ook hoef ik niet te duwen of moeilijk te doen. Hij pakt de haartjes goed, en trekt ze er makkelijk uit. De massage borsteltjes heb ik nog niet gebruikt, maar ze voelen wel lekker zacht aan. De silk-epil kan zelfs gebruikt worden onder de douche, dat is handig. Er zit een klein lampje op, waardoor je de haartjes makkelijker kan zien. De accu gaat redelijk lang mee.
Er zit een handig draagzakje bij. Handig bijv voor op reis. Hij heeft ook verschillende koppen die erop kunnen.
Ik ben er echt blij mee! Hij is betaalbaar, handig in gebruik. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Accu gaat lang mee
  • Te gebruiken met water
  • Lekkere massageborstels

Chantal 07-07-2017

Fantastisch apparaat

Wauw wat een gaaf apparaat hiermee kan ik mijn scheermesje wel vervangen. Daag scheerschuim en pijnlijk benen na het scheren. Wat een topper is dit! Korte haartjes neemt hij mee en met de andere opzetstukken kan je je oksel en bikinilijn ook doen. Met een andere opzetstuk kan je eventueel ook je gezicht doen. Ik doe de haartjes tussen mijn wenkbrauwen ermee. De silk-epil is niet pijnloos maar word met de keer wel verdraagzaam zoals ze zeggen je huid begint er aan te wennen. De andere opzetstukken (de borstels) is voor huiverbetering en om ingegroeide haartjes tegen te gaan. Bijkomend voordeel is dat je de silk-epil zowel droog als nat kan gebruiken en daardoor makkelijk te gebruiken onder de douche of in bad. Ondanks de pijn wil ik niks anders meer 😅

Pluspunten

• Diverse opzetstukken
  • Verschillende standen

Minpunten

• Niet pijnloos

Neirod 06-07-2017

Mooi apparaat

De Braun silk-épil is een mooi apparaat ligt lekker in de hand en makkelijk in gebruik. ik wilde hem wel eens proberen nadat ik slechte ervaringen had met een n het verleden gebruikte epilator. Ik had gehoopt dat het minder pijn zou doen maar helaas. Ik blijf het ook na een paar keer gebruik zeer pijnlijk vinden, rode irritatie en jeuk. Dus jammer. Maar dan de scheerkop er maar op en die bevalt me prima geen irritatielleen lang bezig. Verder vind ik de scrubborstels en het massage opzetstuk heerlijk in gebruik. Deze zijn wel favoriet. Na een lange dag werken even heerlijk schubben en masseren en je voet je als herboren. Ook erg fijn dat het apparaat zowel nat als droog te gebruiken is.
Pluspunten: diverse mogelijkheden, makkelijk te wisselen opzet stukken, makkelijk schoon te maken
Nadeel: pijnlijk En ben langer bezig dan met een scheermesje.

Kikkertje 05-07-2017

Behoorlijk pijnloos epileren!

Mij oude epileer apparaat was aan vervanging toe, dus op zoek naar een nieuwe.
Leek mij erg fijn om deze onder de douche te kunnen gebruiken met de borstels de losse huidschilfers en ingroeiende haren te voorkomen.
Nou inderdaad daar geen last meer van, mijn benen zijn zeker gladder dan met mijn vorige apparaat.
Ook het epileren is minder gevoelig, ook al had ik daar eigenlijk helemaal geen last meer van.
Prettig in gebruik, ligt lekker in de hand, alleen in het begin hield ik hem niet goed vast en drukte dan de kop los.

Miertje25 02-07-2017

Mooi apparaat doet meer als verwacht

Het is een fijn apparaat heb mn benen ge epileert en alle haartjes zijn weg het voelt glad aan ook is het handig dat er een lampje op schijnt zodat je het beter kunt zien. heb ook de bikinilijn gedaan. Ook de massage borstel gebruikt voor mn voeten was ook heerlijk. Je gezichtshaartjes zijn nu beter te verwijderen al met al tot nog toe een fijn apparaat heb nog het 1 en ander uit te proberen maar ben nu al tevreden

Pluspunten

• werkt goed

nerminK 01-07-2017

Beste Braun epilator ooit!

Dit apparaat voldoet aan al mijn eisen! Het brede epileeropzetstukje zorgt ervoor dat je veel sneller epileert. Ook worden de hele korte haartjes meegenomen. Epileren is natuurlijk altijd pijnlijk maar nu minder pijnlijk omdat het korter duurt om te epileren. Apparaat ligt goed in je hand wat vooral te merken is als je de massage opzetstukken gebruikt. Eindelijk ben ik verlost van ingegroeide haartjes, ik heb weer gladde benen zonder stoppels dankzij de lichaamsborstels. Mijn gezicht straalt weer na het gebruik van de massageopzetstukken.Dit apparaat is met recht het beste epileerapparaat ooit van Braun. Ik kan geen mening geven over het scheeropzetstukje omdat ik dit apparaat alleen gebruikt hebt om te epileren en verzorgen van mijn huid.

bellybellyb 01-07-2017

Prima epileerapparaat

Ik epileer al een jaar of vijftien elektrisch met apparaten van Braun. Het is voor mij de meest efficiente manier. Haren blijven lang weg en komen op sommige plekken zelfs veel minder terug. En van pijn heb ik last meer, alleen aan oksels en bikinilijn waag ik me niet. Omdat ik dacht dat ik aan een nieuwe toe was, heb ik deze aangeschaft. En hij lijkt fijner te draaien dan mijn oude. Het ontharen gaat iets preciezer en kleinere haartjes worden meegenomen. Zeker een aanrader dus. Ik ben gewend om droog te epileren, dan worden de haartjes ook makkelijk opgepakt. Nat moet ik nog uitproberen. En ook aan de borstels ben ik nog niet toegekomen. Ik heb nu een apparaat met een borsteltje voor mijn gezicht, en ga zeker kijken of deze die kan vervangen.
Handig is ook de tondeuse. Doet zijn werk prima. Jammer dat hij maar op een stand te gebruiken is. Alles is er nu op gericht om haar op lengte te brengen voor het epileren. Ik zou het fijn vinden als ik deze Silk Epil ook kan gebruiken om haar bij te werken.
Het is fijn om met dit apparaat te werken, het ligt goed in de hand en is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• epileert nauwkeurig
  • waterbestendig

Minpunten

• tondeuze maar 1 stand

Taartenmiep 30-06-2017

Haartjes blijven langer weg

De eerste keer dat ik een apparaat als dit gebruik. Pijnlijk dus, maar dat staat ook in de beschrijving, maar het viel me tegen dat ik meerdere keren over hetzelfde stukje heen moet, dus meer pijn lijden, om de haartjes te verwijderen en nee die waren niet super lang. Maar als het er eenmaal af is, blijft het lang weg, een pluspunt dus. Massagestukken zijn wel leuk maar zie me dat niet elke dag gebruiken. Handig dat ie mee onder de douche kan, epileren doet dan beetje minder zeer. Makkelijk te demonteren en goed schoon te maken met water, wel alles even goed laten drogen voor je hem weer in elkaar zit. Dat ienemiene opbergzakje is dan weer een beetje goedkoop, een goed etui voor zon duur apparaat had er wel bij gemogen. Het gewone scheergedeelte vond ik erg prettig voor de oksels, heb me nog niet gewaagd aan de bikinilijn.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Pijnlijk
  • Hoge prijs

Jennifer Geboers 30-06-2017

Je eigen schoonheidssalon

Dit is een fantastisch apparaat! Ik ben er echt tevreden over. Het resultaat is geweldig. Ondanks de pijn, zou ik dit apparaat blijven gebruiken. De huid is na het epileren zijdezacht. Ook doet het epileren wat pijn maar hoe vaker je epileert, hoe minder pijn het gaat doen. Zelf vind ik het ook prettig dat er een massage- en scrubborsteltjes bijzitten. Zo heb je het gevoel dat je in een schoonheidssalon zit. Het is een groot voordeel dat je dit apparaat ook onder de douche kunt gebruiken, om het apparaat bijvoorbeeld schoon te maken maar ook om te scrubben. Het enige nadeel van het epileren is dat de huid vuurrood wordt, dus je kunt niet even snel voordat je weggaat je benen epileren. De scheerkop vind ik zelf net wat minder goed werken, het lijkt alsof hij de kortste haartjes niet pakt, maar buiten dat is het apparaat super!

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Zijdezachte huid
  • Verschillende opzetstukjes
  • Perfecte manier van ontharen