Braun Silk-épil 9-561

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9-561 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

cees1950 20-01-2020

accuduur na 5jaar

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Na 5jaar accu futloos en voldoet helemaal niet meer na 2minuten stopt het apperaat voor mij geen braun 9 Beoordeling gebaseerd op nu.

Minpunten

• accu

Nicole van Groningen 24-09-2018

Silk Epil 9 Eipleerapparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

De Silk Epil 9 van Braun de afgelopen weken gebruikt. Wat ik fijn vind aan het apparaat is dat het een mooi glad resultaat geeft. De haartjes op de benen komen veel zachter terug en als je goed scrubt dan heb je ook geen last van ingegroeide haartjes.
Wat me op viel was dat er een lampje op zit om te zien waar je bezig bent, als je te hard drukt gaat er een rood lampje branden. Dan pakt hij de haartjes niet goed dus moet je wat minder druk uitoefenen, dit is wel een handige functie.
Ook zijn de opzetstukken voor de verschillende locaties die te epileren zijn makkelijk. Ze passen goed en je kan in het boekje zien voor welke locatie je welk opzetstukje moet gebruiken.
Dat je hem onder de douche kan gebruiken vind ik niet echt iets voor mij. De ruimte te klein en kan er dan toch minder goed bij en heb er dan de tijd niet voldoende voor. Wat wel goed is van het waterdichte dat je hem dus goed kan schoonmaken onder de kraan.
Batterij duur is prima je kan makkelijk je hele lichaam doen en dan is hij nog niet op. Wat wel jammer is dat wanneer je hem niet opgeladen heb en je hem wil gebruiken je wel even geduld moet hebben voor hij weer klaar is voor gebruik, want met het snoer eraan doet hij het niet.
Kortom een goed product met een langdurig prettig resultaat!

Pluspunten

• Waterdicht
  • Goed schoon te maken
  • langdurig glad resultaat
  • rood lampje bij te veel druk

Minpunten

• onder de douche gebruik niet zo prettig

MarionRo 26-04-2018

Makkelijk te gebruiken apparaat met een goed resultaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Wat een prettig apparaat is de Braun Silk Epil 9 om je benen mee te ontharen. Mijn benen voelen heel zacht en glad aan. De haartjes blijven zeker 2 weken weg. Ik gebruik het vooral onder de douche omdat het dan minder pijnlijk is. Mijn bikinilijn en oksels onthaar ik er niet mee, dat is bij mij best gevoelig. Er zit ook een lichtje op, erg handig in gebruik. De Silk Epil kreeg ik ongeveer 2 maanden geleden gratis om te testen. Het is een blijvertje.

Pluspunten

• mooi glad resultaat
  • handig in gebruik
  • ook onder de douche te gebruiken

Minpunten

• toch gevoelig bij oksels en bikinilijn

FMoors 14-04-2018
  • Product gekregen

Erg fijn apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Sinds enkele weken heb ik deze Braun epilator SE9/ 870 gekregen. Ik heb hem drie keer gebruikt en de eerste indruk is top. Het blijft een beetje pijnlijk maar veel minder dan zijn voorganger. Het nieuwe kopje zorgt ervoor dat hij beter de haren uittrekt, het lijkt wel alsof hij beter op de huid staat. hij kan onder water en is makkelijk schoon te maken. Door het lampje erop zie je beter waar je geweest bent. Ik ben er super content mee en ik ben erg blij dat ik dit product gratis heb ontvangen om te kunnen testen.

JAcqueline K 31-01-2018

Snel en effectief!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

De epilator mocht ik gratis gebruiken om te reviewen .
Hij doet wat hij moet doen. Onthaart goed, is niet! pijnloos maar dat half uurtje per 6 weken heb ik er wel voor over. Er zit een lampje op wat fel schijnt zodat je nix mist. Wat hulpstukken en een borsteltje voor de schoonmaak en een tasje voor de spullen

Pluspunten

• Effectief
  • Snel

Minpunten

• niet pijnloos

Riajoey 13-07-2017

Doeltreffend

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Het artikel nu een paar weken in gebruik.
Op de benen werkt het perfect en blijven de haartjes iets langer weg.
Voelt goed zacht aan
Voor de bikinilijn vind ik het af en toe een pijnlijke aangelegenheid.
Toch tevreden door het resultaat.

Pluspunten

• Veel extra s
  • Makkelijk mee te nemen
  • Makkelijk onder de douche te gebruiken

Minpunten

• Pijnlijk

lvanerp 13-07-2017

Goed product, gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Ontharen wordt zo goed als pijnloos door alle extra opzetstukken. De huid wordt zijdezacht en blijft dit ook gedurende weken. Het epilator is gemakkelijk in gebruik en het lampje is een groot pluspunt!

Pluspunten

• opzetstukken
  • lampje

JLee88 12-07-2017

Handige grip met veel hulpstukken!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Het is een zeer handige Epilator en komt met allerlei hulpstukken. Ik zocht vooral gemak en snelheid, en daar is deze Braun perfect voor. Voor ieder lichaamsdeel zit er een passend hulpstuk bij, voor het optimale epileer (en zelf scheer) gemak. Hij is snel opgeladen en kan dan ook zeer lang mee!

Bij minder licht zie je alles nog steeds perfect dankzij het licht wat automatisch aangaat wanneer je begint met epileren. De twee standen maken het ook gemakkelijker om per lichaamsdeel op de juiste manier te epileren.

Tot slot is hij prima schoon te maken met het borsteltje, en de hulpstukjes kun je in het zakje stoppen zodat alles bij de hand is wanneer je hem mee neemt.

Het is echt een aanrader, je betaalt er een bedrag voor, maar krijgt er ook erg veel voor terug!

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Handig zakje
  • Snel opgeladen & Lange levensduur
  • Lampje voor optimaal zicht

Minpunten

• Redelijk prijzig

JannyvH 10-07-2017

Mooi design goed product

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Enige weken heb ik de braun silk epil nu in mijn bezit.
Ik had er hoge verwachtingen van. Mijn vorige epileer apparaat is tenslotte al heel oud.
De tijd heeft inderdaad niet stilgestaan.
Het apparaat is een stuk stiller, heeft tegenwoordig een mooi lichtje zodat je precies ziet waar er nog haartjes zitten.
Een groot pluspunt draadloos en bestand tegen water.
Super handig Dus!. Gewoon onder de douche ermee.
Ik zou het apparaat zeker aanbevelen aan anderen.

Pluspunten

• Draadloos
  • Waterbestendig
  • Lichtje in de kop

Miriam1670 10-07-2017

Prima product

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Het product nu een aantal keren gebruikt, zowel nat als droog. Omdat het vrij lang duurt, ben ik overgestapt op droog. Voor oksels en benen werkt dat prima, het wordt ook steeds minder pijnlijk. Ik krijg niet alle haren weg, maar het voelt wel glad. Het apparaat is makkelijk in gebruik, maar je moet er echt even tijd voor nemen. Ik ga er vanuit dat ik steeds sneller klaar ben en het steeds minder pijnlijk wordt.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • weinig geluid

Minpunten

• duurt lang
  • pakt niet alle haren

Debbie 07-07-2017

Zeer tevreden

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Super fijn om mee te werken meerde koppen die je kan gebruiken en maak alles goed glad . Doe geen pijn met scheren en top in hand liging zou hem zo kopen