Braun Silk-Expert IPL BD 3003 + Gillette Venus Scheermes - Reviews

GittM 01-01-2018

Ideaal IPL apparaat voor thuisgebruik

Ik heb inmiddels al enkele weken de Braun IPL BD3003 gratis in huis om te testen. Mijn enige ervaring met IPL is via de professionele schoonheidssalon, dat meteen na de eerste behandeling resultaat liet zien. Mijn verwachting van de Braun was dus hooggespannen. Het resultaat was zeker niet na de eerste behandeling te zien, maar ik ben nu 6 weken verder en is duidelijk merkbaar. Haartjes blijven veel langer weg en zoals duidelijk beschreven is het beste resultaat ook te verwachten tussen 4 en 12 weken, dus Braun levert zeker wat ze beweert. Het apparaat komt zeer attent met een gratis scheermesje aangezien je in de periode van behandeling alleen mag scheren (niet harsen of epileren). Tevens is het apparaat zeer gemakkelijk in gebruik, geen moeilijke instellingen, de BD3003 "leest" zelf de intensiteit die nodig is voor de huid en ligt zeer goed in de hand. Het is letterlijk 1 druk op de knop en je bent van ongewenste beharing af. Zeer aan te raden!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede prijs/kwaliteit
  • attente toevoeging van scheermesje
Geschreven voor: Braun Silk-Expert IPL BD 3003 + Gillette Venus Scheermes