Oral-B Stages Power Elektrische Opzetborstels x2 met Disney Frozen-figuren - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Stages Power Elektrische Opzetborstels x2 met Disney Frozen-figuren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jeroen K 09-11-2018

Fijne opzetborstels

Handige borsteltjes met Disney figuren en vrolijke kleuren om te gebruiken op de kindertandenborstels Van Oral-B, apart verpakt per borsteltje. De borstel is wat kleiner en zachter dan de borstels voor volwassenen, dus ideaal voor kinderen. Het formaat van de borstels is precies goednvoor de kindermond. Wij hebben deze opzetborstels gratis ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Past perfect

karin214 02-10-2018

super fijne borsteltjes

Super fijne zachte borsteltjes ze zijn er makkelijk op te zetten. Vind ze wel aan de prijzige kant maar hoop dat ik er dan ook wat langer mee kan doen dit moeten we nog proberen. Ze zien er ook nog eens leuk uit en mijn dochtertje heeft ook geen bloedend tandvlees meer. Ze hebben een super zachte kop en zijn een mooie kindermaat. Ik heb deze gekregen om te testen en ik ben er super tevreden over.

Pluspunten

• zachte kop
  • kleine borstel voor kinderen

Minpunten

• prijzig

Annely 27-09-2018

Fijne compacte opzetborstels

Leuke opzetborstels in een jongens en meisjes variant.
De borsteltjes zijn compact en zo goed te gebruiken voor de kindermond.
Wij hebben de Frozen opzetborstels gratis ontvangen om uit te testen.

Pluspunten

• Compact

Fijne borsteltjes 19-09-2018
  • Product gekregen

Fijne borsteltjes

Hele fijne en zachte tandenborsteltjes. Mooi roze met blauw en Frozen afbeeldingen erop. Het borstelkopje is groot en lekker zacht. Poetst erg fijn met de Oral-B kindertandenborstel. Wij hebben deze borsteltjes gratis ontvangen om uit te testen. Ze bevallen onze kinderen erg goed. Deze borsteltjes blijven we gebruiken samen met de Oral-B kindertandenborstel.

Pluspunten

• mooi design voor kleine meisjes
  • zacht borsteltje

KimN 13-09-2018

kleine zachte kop, goede reiniging

De opzetborstels zijn klein en zacht waardoor mijn kinderen hun tanden goed kunnen poetsen. Ik vind ze wel wat prijzig, maar er zijn best goede acties online. Zelf heb ik dit product gratis toegezonden gekregen om te testen. Mijn kinderen poetsen graag met de app, de figuurtjes kunnen ze tijdens het poetsen toch niet zien.

Pluspunten

• klein
  • zacht

Minpunten

• prijs

Carola31 13-09-2018

Ze zijn klein en zacht en poetsen het gebit goed schoon. Ik vin ze wel erg duur in vergelijking met de electrische tandenborstel zelf (ik heb ze nu niet zelf aangeschaft omdat ik ze gratis heb mogen beoordelen)

Pluspunten

• Zacht
  • Klein

Minpunten

• Duur