Braun Silk-épil 7 SkinSpa 7-939e – 3-in-1 Wet & Dry epileer- en scrubsysteem + 3 extra's - Reviews

Best Reviewed dec 2017 Braun Silk-épil 7 SkinSpa 7-939e – 3-in-1 Wet  & Dry epileer- en scrubsysteem + 3 extra's
Best Reviewed - december 2017
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

ELLEN VD 16-02-2018

GETEST & GOEDGEKEURD

Braun epilator SE7-939e doet wat het belooft en is handig in gebruik. Door de verschillende opzetkoppen en het massagestuk voor het epileerhoofd wordt het epileren zo aangenaam mogelijk gemaakt. De eerste keren epileren, of na het eventuele scheren, doet het meer pijn, maar na langer gebruik wordt dat steeds minder. Ik raad aan om te epileren wanneer je in bad zit, zo ervaar ik het minste pijn. Na langer gebruik wordt dat steeds minder doordat de haartjes na het epileren niet allemaal tegelijk en zachter/dunner terugkomen.
Het apparaat is goed te reinigen doordat je de onderdelen van elkaar kunt halen en kunt afspoelen onder de kraan. Ook kun je het borsteltje gebruiken om al wat haartjes weg te halen die in de kop blijven zitten.
Het apparaat ligt fijn in de hand, het felle lampje wat erop zit zorgt ervoor dat je alle haartjes goed kunt zien en het apparaat geeft aan wanneer deze bijna leeg is. Dit is op tijd genoeg om af te maken waar je mee bezig was. Het apparaat maakt wel het nodige geluid. Er zitten twee snelheidsstanden op het apparaat en de pincetjes pakken goed alle haartjes mee.
De exfoliatieborstel & de gezichtsreiniger heb ik tot nu toe het meeste gebruikt. De borstel voelt bij gebruik erg zacht aan & is ook makkelijk te reinigen.
Het apparaat is enkel te gebruiker zonder snoer. Het snoer gebruik je om het apparaat op te laden en binnen een paar uur is het apparaat volledig opgeladen. Super handig dus!

Pluspunten

• Apparaat ligt makkelijk in de hand
  • Waterbestendig

Minpunten

• Apparaat maakt het nodige geluid
  • Niet pijnloos
Geschreven voor: Braun Silk-épil 7 SkinSpa 7-939e – 3-in-1 Wet & Dry epileer- en scrubsysteem + 3 extra's

Marloes 09-01-2018

Fijne epilator met scrubfunctie

Heb dit product gratis ontvangen om te testen en ben er ontzettend tevreden over! De opzet stukken zijn heel eenvoudig te verwisselen zodat je 1-2 dagen voor het epileren nog even kan scrubben wat ingegroeide haartjes tegengaat. Wanneer volledig opgeladen gaat hij meerdere scrub en epileer-beurten mee en super handig dat je hem ook tijdens het douchen kan gebruiken. Erg tevreden met het resultaat.

Pluspunten

• Langdurig resultaat
  • Fijn in de hand (stroef)

Minpunten

• Werkt niet tijdens opladen

Melissa Michielsen 29-12-2017

Vlot in de hand

Na de vele waxbeurten was ik zeer opgetogen de Braun Silk-épil gratis te mogen testen. Door de twee verschillende standen kon ik rustig wennen aan het “zelf epileren”. Door het epileren te combineren met de scrubborstel krijg je mooi resultaat zonder roodheid. Ook de kleine haartjes krijgen nog weinig kans gezien het lichtje je helpt ze vlotter op te sporen. Zelfs onder de douche blijkt het resultaat verbluffend. Hou er echter wel rekening mee dat je batterij voldoende opgeladen is, want tijdens het opladen kan je het toestel jammer genoeg niet gebruiken.
Vanaf nu heeft de Braun Silk-épil een vaste plaats in mijn badritueel!

Pluspunten

• bruikbaar onder douche
  • 2 standen
  • soepel gebruik

Minpunten

• tijdens opladen niet bruikbaar
  • kleine zakje

Imke fluyt 19-12-2017

Goed product

Hey dames,

Ik kreeg dit apparaat gratis  om te testen en ik moet zeggen dat ik echt tevreden ben.
Het apparaat is heel gemakkelijk en zacht in gebruik,
De haartjes worden niet ruw uitgetrokken waardoor de gevoeliger plekjes ook goed te scheren zijn wat echt wel fijn is. Het gaat ook heel snel en alle haartjes worden in 1 keer meer uitgetrokken.
Omdat het apparaat draadloos is sukkel je niet met een draad dat in de weg hangt of moet er geen stopcontact in de buurt zijn waardoor je je eigenlijk op elke plaats (in huis) kan scheren.
Je zal absoluut geen spijt hebben van je aankoop

elvira88 17-12-2017

Goede epilator met fijne scrub functie

Ik heb de Braun epilator gratis mogen ontvangen om te testen. De epilator is prachtig om te zien en ligt prettig in de hand door zijn gebogen vorm. Helemaal gevoelloos is het epileren niet, maar ik vind dat de massage kop zeker wel helpt om het ongemak zo veel mogelijk weg te nemen.

Ik heb de epilator gebruikt in stand 2, omdat ik epileren al gewend ben. De haren worden daarmee snel en goed verwijderd. Enkele te kleine haartjes blijven staan, maar dit is niet storend en je kunt deze een volgende ronde mee nemen.

Om ingroei zoveel mogelijk tegen te gaan heb ik het opzetstuk met de scrubborstel gebruikt in combinatie met warm water en een scrubgel. Stand 1 is voor mij te zacht, maar op stand 2 voel je echt goed dat er gescrubt wordt. Het voelt dan aan als een grondige reiniging. Beter dan met alleen de scrubgel.

De gezichtsborstel is een leuke extra, maar ik persoonlijk zal die niet zoveel gaan gebruiken. Ik heb hem om te testen wel gebruikt en deze borstel is lekker zacht, zodat je ook met een gevoelige huid, je gezicht hier goed mee kan behandelen. Ik ben positief verrast met deze mooie epilator. Vooral de scrub opzetborstel vind ik een geweldige uitvinding. In plaats van de gezichtsreiniger, had ik liever een extra opzetstuk gezien met een normale scheer functie. Maar over het algemeen ben ik heel tevreden.

Pluspunten

• fijne scrub borstel
  • goede ontharing

Minpunten

• geen scheer opzet stuk

Ruth J 10-12-2017

Fantastische epilator

Toen de braun silk-epil spasense op de deurmat viel was ik blij verrast. Ik heb deze, fijne epilator, gratis ontvangen om deze gedurende enkele weken te testen. Ik bemerkte meteen een groot verschil in gebruik met mijn huidige epilator van een ander merk. De epilator werkt uitstekend en pakt zelfs korte haartje prima weg. Dit zorgt voor een prima resultaat. Ik ben positief verrast over de scrub mogelijkheden die dit pakket bied. Het helpt nog beter de dieper gelegen haartjes te verwijderen.

Pluspunten

• Snel
  • pijnvrij

Minpunten

• prijzig