Philips Satinelle Advanced BRE640 - Reviews

Aantal snelheden
Verwisselbare hoofden
ja, standaardhoofd, okselhoofd, precisiehoofd
Oplaadbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

sb2016 17-06-2016

fijne epilator

6,8
lichtgewicht epilator die fijn in de hand ligt. het lampje is erg handig. Resultaat valt wel iets tegen, is niet erg krachtig, dus je moet meerdere keren over dezelfde plekjes. Snoerloos is fijn.

Claudia 07-09-2017

verschrikkelijk ding afrader!

Flut apparaat. Je bent minimaal 3x over hetzelfde stoppel te aan het heen gaan en toch zit het haartje er nog. Maakt niet uit hoe je het apparaat in welke hoek vast houd. De epileer kop is smal en mede daar daardoor epileer hij maar hele kleine stukjes, wanneer het uberhoud epileert.

Pluspunten

• snoerloos kan nat gebruikt worden

Minpunten

• epileert niet, goed
  • greep is glibberig onder de douch
  • de epileer kop is te smal,

Barend1912 14-07-2016

neemt helaas niet alle haartjes weg

Mooi design en handig lampje ingebouwd, maar helaas laat het apparaat de kleine haartjes nog zitten.
Veel bijgeleverde hulpstukken

Lampje1234 01-07-2016

Gemakkelijk ontharen!

Het Satinelle Advanced Wet & Dry-epileerapparaat ligt lekker in hand. Ik vind het apparaatje wel best zwaar. De onderkant van het apparaat zou wat mij betreft wat minder bol mogen zijn. Hierdoor zou hij stabieler liggen en minder snel van de badrand af rollen.
Het ontharen gaat goed en redelijk snel. Een absolute bonus daarbij is het lichtje, waardoor je elk klein haartje goed kunt zien. Hierdoor kun je ook makkelijk ’s avonds ontharen zonder daarbij alle verlichting aan te moeten doen. Het epileerhoofd is lekker breed, waardoor je een brede baan kunt ontharen.
Ik had al een Philips epileerapparaat en dat beviel me goed. Dit apparaat epileert sneller dan mijn vorige. Dat is erg fijn, want mijn hobby zal epileren nooit worden!
Heel prettig is ook dat de Satinelle AdvancedWet & Dry snoerloos te gebruiken is. Je hoeft niet in de buurt van een stopcontact te gaan zitten. In plaats van in de badkamer, gebruik ik het apparaat graag buiten in de tuin. Het opnieuw opladen moet als gewoonte nog inslijten. Het apparaat geeft in ieder geval netjes aan wanneer het leeg begint te raken.
Nat epileren is niet mijn ding. Het lukt me niet om het apparaat in een vloeiende beweging over mijn natte been te bewegen. Het apparaatje stuitert dan op en neer met kleine schokjes.
Ook een nadeel vind ik is dat vuil zich snel vastzet op de keramische schijven. Afspoelen met water is dan niet meer genoeg. Ik heb een beetje vloeibare zeep gebruikt om de schijven weer schoon te krijgen.
Over de opzetstukken voor het epileren ben ik niet erg te spreken. Het epileren gaat mijn het best zonder de opzetstukken. Met opzetstuk trek ik amper haartjes uit! Dit komt waarschijnlijk doordat de hoek waarin je de epilator op de huid zet, verandert. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het apparaat niet voor mijn gezicht heb gebruikt.
Erg fijn is dat je de epilator in een klik omtovert in een ladyshave. Die doet prima zijn werk.
Eindconclusie is dat ik te spreken ben over de Satinelle AdvancedWet & Dry, en deze aanbeveel!

Busseltje 01-07-2018

Werkt slecht

Moest 20 keer over een haartje gaan voordat het haartje weg was. Apparaat teruggebracht. Waardeloos!

Mandy 28-11-2016

GEWELDIG!

Fijn om in het hand te houden, er zitten verschillende opzetstukken bij waardoor dit apparaat handig in gebruik is! En je je huid een rustige 'massage' gevoel geeft waardoor je tijdens het epileren minder pijn voelt. Ook heeft het apparaat twee verschillende snelheden en bij de epileer opzetstuk een led-lampje zodat je goed kunt zien wat je doet. Een aanrader!

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Te gebruiken in bad of onder de douche
  • Goed schoon te maken
  • Massagemogelijkheden dmv opzetstukken
  • Fijn formaat

Guusje 18-11-2016

Fijne apparaat

Fijne apparaat. Haalt alle haartjes weg. Verschillende opzet kopjes bij dus genoeg keuze! Aanrader voor iedereen die opzoek is naar een nieuwe epilator

Kuikentje 08-07-2016

Mooi product!

Deze scheer/epileer apparaat ziet er echt heel mooi uit, voelt degelijk en ligt lekker in de hand.

De vele opzetstukken zijn erg handig om bij wat lastigere plekjes te komen.

verder laadt hij snel op en gaat ook lang mee zodat je niet tussendoor hoeft te stoppen met scheren/epileren om opnieuw op te laden.

Het lampje is ook erg handig dan zie je goed of je geen haartjes overslaat en dat hij waterproof en draadloos is zijn ook enorme pluspunten! Want epileren onder de douche doet helemaal geen pijn meer en laat de huid ook niet irriteren.

Het duurt even om alle haartjes te pakken maar dan hebje ook wat! en hij doet ook veel minder pijn dan bij vorige Braun epilator.

Nekiram 07-07-2016

Ik ben tevreden

Het epileerstuk haalt idd ook de dunne haartjes weg maar je moet wel een paar keer over je benen heen gaan om alle haartjes te pakken. Handig dat je hem draadloos gebruikt en mee onder de douche kunt nemen. Makkelijk schoon te houden. Het lampje vind ik ook een uitkomst. Het scheerstuk gebruik ik voor oksels en bikinilijn, werkt zeer goed, ook handig dat er een trimstuk bijzit. De overige opzetstukjes (voor gezicht, massage en huid glad trekken?) hebben voor mij weinig toegevoegde waarde. Wel mooi design, ligt makkelijk in de hand.

HenkM-nh 28-06-2016

Fijn product

De mooie vormgeving geeft een luxe gevoel. Het ontwerp is stijlvol, maar tegelijk ook functioneel. Het ligt goed in de hand en dat werkt erg prettig. Wat ik echt heel handig vind is het lampje dat op het te scheren oppervlak schijnt! Ook ben ik er erg blij mee dat het apparaat onder de douche te gebruiken is. Waar ik minder blij mee ben is dat het apparaat alleen snoerloos te gebruiken is. Vooraf weet je eigenlijk niet hoe vol de batterij nog is en het kan dus zijn dat je tijdens de behandeling opeens niet meer verder kunt. Ook vind ik het nog wel eens lastig om er individuele haartjes mee weg te krijgen; het is een hele kunst om het epilatiehoofd dan zo te krijgen dat je precies dat haartje ook te pakken krijgt.

estherretje81 25-06-2016

mooi maar doet niet wat hij beloofd

verwijderd echt lang niet alle alle haartjes. zelfs niet na meerdere keren over het zelfde stukje te gaan. Laad wel super snel op en fijn mee te nemen onder de douche. ook geen epileeruitslag en veel hulpstukken. maar doet het helaas lang niet zo goed als mijn oude. Ik zou hem niet kopen.

br77 25-06-2016

ideaal apparaat

Ik heb dit apparaat nu een paar weken in gebruik en deze werkt prima. Vooral dat deze op een accu werkt is erg prettig. Ook het lampje tijdens het epileren is een voordeel en het epileren is pijnloos wat ook wel erg fijn is. Het enige nadeel vind ik dat het niet alle haartjes verwijderd dus moet je vrij snel weer epileren. Hiervoor had ik ook een epileer apparaat van Philips en die verwijderde toch meer haartjes en hoefde je minder snel weer te epileren. Dit apparaat ligt wel beter in de hand dan het oude en ook de opzetstukjes (vooral de ladyshave) vind ik een plus punt. Je hebt hierdoor nog maar een apparaat nodig en geen twee meer zoals ik vroeger had. Ik raad dit apparaat zeker aan andere aan.

123731 24-06-2016

fijne manier van epileren

door de kunststoffen top, doet deze manier van epileren niet zeer aan je huid in tegenstelling tot de metalen koppen. het apparaat ligt fijn in de hand en epileert met enorme nauwkeurigheid. de tondeuse functie is ook een uitkomst om te gebruiken!

Sanne 22-06-2016

Erg fijne epilator

Ik ben heel erg tevreden over dit epileerapparaat. Ik gebruik al heel lang B-merk epilatoren maar deze van Philips doet echt minder pijn .Ik gebruik het voor zowel mijn benen, oksels als intieme zones en met B-merk epilatoren kon ik mijn oksels niet verdragen, maar met deze van Philips wel. Door de verschillende opzetstukjes kun je varieren en ook scheren. Het lampje is handig zodat ik iets meer zie onder de douche. Ik gebruik hem zowel nat als droog. Ik vind het minder fijn dat je hem niet kunt gebruiken aan de oplader. Onder de douche snap ik dat heel goed, maar droog zou hij daardoor langer mee kunnen. Alles bij elkaar een aanrader!

Anne4 21-06-2016

Mooi design, handig toestel

+Het toestel heeft een mooi design en ligt makkelijk in de hand. Het lichtje is handig om alle haartjes goed te kunnen zien. Het apparaat epilleert vrij pijnloos.
- De extra opzetstukken bieden weinig meerwaarde.
- Niet alle haartjes zijn meteen weg.

Michke 20-06-2016

Fantastisch apparaat!

Ik gebruik het nu enkele weken en ben enorm tevreden. Het ligt zeer goed in de hand en doet wat het moet, zonder dat het een al te pijnlijke ervaring is. Wat ik ook fantastisch vind is de levensduur van de batterij. Het apparaat maakt bovendien zeer weinig lawaai. Maar vooral het feit dat ik nu beduidend minder last heb van irritatie is echt wel een pluspunt. Dit apparaat zou ik elke vrouw aanraden!

MarjanPL 18-06-2016
  • Product maand in bezit

Fijn apparaat, fijn design, minder pijnlijk, werkt prima

Wat een fijn apparaat! Ligt lekker in de hand. En werkt goed. Gek genoeg is hij een stuk minder pijnlijk dan mijn oude epileermachine. Wat ik erg positief vind. Het enige wat ik minder vind is het niet met stekker kunnen gebruiken (je moet hem echt opladen en dan pas gebruiken) en het nat epileren vind ik niet goed werken, dan blijven er toch best wel wat haartjes staan. Maar droog werkt hij goed!

Charlotte1985 17-06-2016

Handig en leuk toestel

Het toestel ligt al heel gemakkelijk in de hand, het lampje is onmisbaar. Het werkt veel pijnlozer dan mijn vorige toestel, ik kan zelfs min oksels epileren.
Heel veel accessoires er bij en ook de scheerkoppen zijn handig met een brede en smalle kop. Draadloos is heel gemakkelijk in gebruik. Het is ook heel snel terug opgeladen. Ik ben heel tevreden over dit toestel.

BCDijk 17-06-2016

Makkelijk en mooi

De epilator ligt lekker in de hand en is mooi van disign. Er zitten verschillende koppen bij om de omvang te bepalen.

Een aandachtspunt is wel dat de haartjee niet meteen weg zijn. Je moet er een paar keer overheen gaan, een voordeel is wel dat dit veel minder pijnlijk is dan andere epilatoren.

Hij is super makkelijk in gebruik, en handig het lichtje, de batterij indicatie en dat hij ook van het snoer te gebruiken is en onder de douche.

NB11 16-06-2016

Fijn apparaat

Fijn apparaat, ligt goed in de hand en het resultaat is prima. De haartjes blijven lang weg en daardoor heb je minder last van stoppels.