Philips SatinPerfect HP6583

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinPerfect HP6583 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tanya 19-11-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Voelt glad aan, maar verwijderd niet alle haartjes. Ik epileer al minstens 15 jaar maar mijn oude (10 jaar in gebruik gehad) geeft hetzelfde resultaat en had betere resultaten verwacht. Maar ben niet ontevreden.

Wilma 21-10-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Nadat mijn oude ladyshave kapot was gegaan heb ik de keus gemaakt voor een epilator. Ik heb eerst reviews gelezen en ik moet zeggen dat ik me toen afvroeg of ik dat wel wilde, zeker na alle verhalen over de pijn. Ik vindt het erg meevallen. Natuurlijk is het wel wat gevoelig maar het resultaat is geweldig. Ik kan het zeker aanraden. Voor de gevoeliger plekken kun je ook prima het opzetstuk voor het scheren gebruiken. Ik ben er erg tevreden over en kan het echt aanraden.

KaatjeZ 04-08-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Mooi design, handig in gebruik.
Hulpstukken zijn makkelijk te verwisselen.

Persoonlijk vind ik het epileren eg pijnlijk!

egnig 03-08-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Ik heb sinds kort deze epilator in bezit. Mijn ervaring tot nu toe is positief. Het is een uitgebreid set met vele mogelijkheden (kapjes) om te kiezen voor het juiste resultaat. Het is even zoeken en uitproberen wat het best bij mij past. Ik vind het prettig dat de epilator een led-lampje heeft zodat je goed ziet wat je doet.
Het epileren van de benen vind ik niet pijnlijk, zeker met de beschermkap erop. Het viel me op dat het apparaat best krachtig is en de haren goed verwijderd. Bij mij gaf het meteen een 'scrubbeurt'; ik verloor ook veel huidschilfers.
De bikinilijn daarentegen doe ik liever met bijbehorende de ladyshave. Ik heb de epilator daarvoor ook geprobeerd, maar dat was erg pijnlijk.
De pincet met lampje voor gebruik bij bijv. de wenkbrauwen heb ik nog niet gebruikt, dit komt misschien nog.

Pluspunten:
Goede kwaliteit, Eenvoudig in gebruik, praktisch in gebruik bijv. ledlampje, ook snoerloos en onder douche te gebruiken, snel op te laden

Minpunten:
maakt veel lawaai, handleiding vrij summier, aan/uit-knopje is lastig te bedienen, epilator is vrij snel leeg

meaanne 29-07-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Het apparaat doet grotendeels wat het belooft. Het is een uitgebreide set. Aan alles is gedacht. Zeker het pincet voor je wenkbrauwen met spiegeltje en lampje. Ideaal.

Het doet bij mij niet wat het belooft qua 0 mm met de scheerkop. Verder is het een apparaat dat door zijn veelzijdigheid een must is voor iedereen.

Het epileren gaat snel en pijnloos, zeker wanneer je het opzetstuk gebruikt waarmee je je huid strak trekt.

Het feit dat het onder de douche gebruikt kan worden is een DIKKE plus.

rezmee 30-07-2015

Hoe lang doe je er ongeveer mee als de accu is opgeladen? En kun je hem ook gebruiken als hij in het stopcontact zit?

naomitd 28-07-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Ideaal zo zonder snoer en dat je het lekker in bad kunt gebruiken. In het begin was het wat stoeien met al die verschillende opzetstukjes, maar uiteindelijk ga ik toch gewoon voor de normale. Apparaatje is heel precies al is het de eerste keer epileren wel een enorme klus. Nu gewoon lekker bijhouden maar dat is goed te doen vanwege de handzaamheid van het apparaatje.

telescoopvis 24-07-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Ik heb jaren geleden al eens een epilator gekocht van Philips, maar het verschil met deze is zo groot en wel degelijk merkbaar. Philips blijft zichzelf verbeteren.

Een uurtje heeft de SatinPerfect nodig om op te laden, daarna klaar voor gebruik. Fijn dat hij draadloos gebruikt wordt.
Wat een fijn en mooi apparaat is dit, in bijna één beweging heeft hij al een hele rij haartjes weggehaald.
Het fijne aan dit apparaat is dat er veel extra opzet stukjes bij zitten, en zeker ook dat hij onder de douche gebruikt kan worden.
Onder de douche wordt het gebruiksgemak vergroot, door de warmte van het water merk je minder dat de haartjes eruit worden getrokken en is de klus sneller geklaard.
Het lampje wat erop zit schijnt naar je huid, zo zie je wat je doet.
Ik raad dit apparaat zeker aan anderen aan, toppertje!

jorienvds 22-07-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Voor een aantal jaar geleden heb ik ook geprobeerd te ontharen met een epileer apparaat, dat is niet goed bevallen. Het apparaat trok niet alleen mijn haartjes eruit, maar ook mijn hele huid omhoog wat zorgde voor een geïrriteerde en kapotte huid. Na jaren van scheren wou ik epileren toch een nieuwe kans geven, en daar heb ik beslist geen spijt van.
Gisteren heb ik de Philips Satinperfect ontvangen. Wat meteen opviel was het mooie design en de vele accessoires. Na maar een uurtje aan de lader was de Satinperfect klaar voor gebruik. Er zitten verschillende opzetstukjes bij, dus het was even uitzoeken welke waarvoor diende. Ik heb als eerste het opzetstuk gebruikt die de huid strak trekt, hierdoor doet het epileren minder zeer. Er zijn 2 standen, de zachtste is wat minder gevoelig dan de harde stand en daardoor beter geschikt voor beginners zoals ik.
Het apparaat ligt erg makkelijk in de hand. Een groot voordeel vind ik het lichtje erop, hierdoor heb je een goed zicht wat je doet. Ondanks dat ik erg korte haartjes op mijn been had, pakte de Satinperfect ze zonder moeite mee, geweldig! Ik heb de Satinperfect zowel droog als nat geprobeerd, maar merk daarin niet echt verschil qua efficiëntie of pijn. Tot nu toe ben ik heel erg tevreden over de Satinperfect.
Het enige nadeel is dat de accu naar 40 min. leeg is, voor beide benen moet dit genoeg zijn maar niet om ook nog de bikinilijn erbij te doen.

noor.gratis 21-07-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Ik heb onlangs voor het eerst de Philips SatinPerfect Wet&Dry epilator met skin stretcher getest (HP6583/02).

Ik was al prettig verrast bij het open maken van de verpakking. Overal is aan gedacht. Er zitten allerlei accessoires bij en zelfs een pincet met een lampje, voor haartjes die je niet elektrisch kan epileren. Die zit gelijk in mijn handtas, hartstikke handig.

Voor mij is het belangrijk dat het epileren zo pijnloos mogelijk gaat. Ik moet zeggen dat dit apparaat dat goed kan. Helemaal pijnloos is het natuurlijk nooit. Er zit een 'skin stretcher' bij die ervoor zorgt dat de huid die ge-epileerd wordt goed wordt strak getrokken waardoor er minimale kans op pijn is. Leuke uitvinding van Philips. Het apparaat ziet er leuk uit, ligt goed in de hand en het opladen gaat redelijk snel.

Zowel met droog epileren als onder de douche doet hij het goed. Je kunt hem zelfs met scheerschuim gebruiken om irritatie te voorkomen.

Ik heb hem nu 1x gebruikt voor mijn benen maar ben enthousiast. Het is een blijvertje :)

Bertine44 22-05-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Het klopt dat epileren niet pijnloos is, maar het is wel goed te doen. Omdat ik graag van het scheren af wilde, koos ik na lang zoeken voor deze epilator en ....
Ik ben ontzettend blij ermee! De epilator ligt goed in de hand, opzetstukken zijn duidelijk en resultaat mag er nadien dan ook zijn. Heerlijk glad, yes laat de zomer maar komen.
Echt een aanrader, ook voor beginners.

Furbs 17-05-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Super epilator! Heel handig dat je deze ook in bad of douche kunt gebruiken. Met speciale huidstretcher epileert deze echt een stuk fijner en doet minder pijn. Ook neemt deze alle haartjes goed mee. Erg tevreden!

JEHM 12-05-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Het is een fijn apparaat. Het enige wat ik niet fijn vind is dat je het apparaat alleen draadloos kan gebruiken.

Lotte0410 10-05-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Fijn apparaat, blijft wel altijd pijnlijk. Zeer geschikt voor benen, minder voor overige lichaamsdelen.

LisannevH 06-05-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Het is zeker een fijn apparaatje, een goede epilator.

Ik heb aardig wat blonde haren en de wat kleinere blonde haren pakt hij helaas niet allemaal mee. (ook niet met de skinstretcher en het 'kammetje'.) Dit had ik wel verwacht, ik ga het binnenkort onder de douche of in bad nogmaals proberen, misschien dat het dan beter gaat.

Natuurlijk doet het epileren wel pijn, maar minder erg dan ik had verwacht. De skinstretcher maakt het epileren minder pijnlijk! jammer dat je de skinstretcher niet op het kleine kopje kan doen voor de oksels en bikinilijn, dat is helaas nog steeds pijnlijk.

breijs 12-04-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

geweldig om pijnloos gladde benen te krijgen.
dankzij de verlichting zijn de haartjes goed te zien.
de benen worden echt goed glad getrokken, waardoor het effect van het ontharen heel plezierig verloopt.
het apparaat is makkelijk in gebruik, met als pluspunt dat je het snoerloos kunt gebruiken.
als minpunt wil ik de lastige gebruiksaanwijzing vermelden.

flooike 06-04-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

ik heb al verschillende epilators gehad. De meeste waren zeer pijnlijk tijdens het epileren en daarbij had ik ook nog last van irritatie na het epileren. Vooral epileren op het scheenbeen was pijnlijk. Ik gebruik al een jaar of 5 een epilator omdat de haren gewoonweg langer wegblijven dan met gewoon scheren. Het enige nadeel is dus de pijn en de irritatie na het scheren. Met deze epilator is het een stuk minder pijnlijk. De skin stretcher zorgt er echt voor dat je huid wordt uitgerekt en dat het verwijderen van de haren minder pijnlijk is, zelfs op mijn scheenbeen. Ik heb helemaal geen last meer van irritatie na het epileren. Het is ook heel fijn dat er een lampje opzit. Zo heb je meer zicht en zie je beter welke haren je al hebt gehad en welke nog niet. Het is ook heel prettig dat je de epilator met water kan afspoelen en niet alleen met een kwastje schoonmaken zoals bij mijn vorige epilators. Het enige is dat ik soms moeite heb met de aan en uit knop. Ik ben gewend aan een schuifknop dus is even wennen. Al met al is het echt een hele fijne epilator. De pijn is bijna weg en ik heb helemaal geen irritatie meer na het epileren. Als ik deze epilator een cijfer moest geven zou dat zeker een 8,5 zijn. Een echte aanrader dus!

lmc86 30-03-2015
Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6583

Epileren vond ik altijd een pijnlijke bezigheid Ik was dan ook erg blij toen ik hoorde dat de Philips Satin Perfect HP6583/02 claimde minder pijnlijk te zijn door een speciaal opzetstukje wat je huid strak trekt. Ik had mijn twijfels bij de werking, maar het doet echt wat het beloofd! Het epileren van mijn benen is een stuk prettiger geworden, en ik heb ook minder last van rode bultjes.

De set bevat ook een scheer-opzetstukje en meerdere kopjes om ook de lastige plekjes te scheren/epileren. Erg handig dat je zo alles in één apparaat hebt, en de opzetstukjes kun je bewaren in een handig tasje. Wat ik daarnaast erg fijn vind is het pincet, hier zit een spiegeltje en een lampje aan, zodat je makkelijk de haartjes kunt verwijderen.

Al met al een mooie set die ik zeker zou aanraden.