Philips SatinSoft HP6523

Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator Best Reviewed mei 2018
8,5 (42)

Anoniemmmmmm 09-05-2015

Hij werkt prima, niks te klagen. Maar ik kan me voorstellen dat de duurdere exemplaren betere grip hebben en nog meer gebruiksgemak.

naaam1234 09-05-2015

het is een fijn product. Het doet weinig pijn bij het ontharen en de bijbehorende accessoires komen ook erg goed van pas ! Door deze accessoires kan je veel meer plekken ontharen en daarbij maken deze het ontharen ook veel gemakkelijker.

LisaCeline 08-10-2015

Onduidelijk wanneer vol en lijkt maar 20 min te werken.

Heb een paar weken gelden dit product gekocht en het leek me heel fijn om in bad mijn benen te epileren. Na het uit de verpakking halen, heb ik alles wat erin zat bekeken en zag het er goed uit, daarna heb ik ook alles doorgelezen en er staat niet specifiek in wanneer het apparaat vol is en hoe die dit aangeeft. Verder lijkt hij ook niet zo lang te werken, maar het kan ook zijn dat dat zo lijkt omdat je bezig bent. levert wel mooie gladde benen in een paar oplaad beurten!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl