Philips Satinelle HP6565

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle HP6565 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

daantje94 21-08-2015
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6565

Compact en handig mee te nemen bijvoorbeeld op reis.
Geschikt voor met name oksels en bikinilijn, werkt naar behoren, enige nadeel vind ik dat het apparaat niet aangeeft wanneer de batterij (bijna) leeg is. Het is dus ineens klaar.
Handig in gebruik, fijn vast te houden.

lasershow 14-08-2015
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6565

Ontharen is een noodzakelijk kwaad. De zoektocht naar een apparaat welke de ervaring het prettigst maakt is er nog al een. Inmiddels al de nodige producten geprobeerd waaronder de bekende 'okselopvreters'. Philips SatinIntimate, speciaal voor de intieme zone's. Na tweemaal hem gebruikt te hebben is de eerste indruk goed. De vormgeving zorgt ervoor dat hij lekker in de hand ligt en de grootte van de kop is ideaal voor moeilijke plekken. Het zorgt ervoor dat ik plekken waar normaal een epilator nauwlijks tot niet bijkomt nu zonder problemen worden meegenomen. Het kunnen gebruiken onder de douche is een hele dikke plus.

Epileren is altijd gevoelig, zeker voor iemand met een gevoelige huid (zoals ik), maar de SatinIntimate maakt het niet minder pijnloos. Net zoals ieder andere epilator voel je wel degelijk dat je bezig bent en omdat je met je intieme zone's bezigbent is het net even wat gevoeliger dan bijvoorbeeld je benen. Bultjes enz. op de onthaarde zone's zijn dan ook niet te voorkomen. Wel is hij erg zuiver in het weghalen van haren. Hoef niet constant terug naar hetzelfde stukje om resten weg te halen.

Enige punt wat mij wel stoorde is de oplader/houder. Vormgeving is prachtig, je schuift hem erin, deksel erop en klaar. Schoon, makkelijk en eenvoudig opladen en opbergen. Heel erg prettig want dit scheelt weer een toilettasje in de kast. Ik heb echter wel een probleem met het in de lader schuiven van het apparaat. Hij moet op het laatste punt nog even echt doorgeduwd worden wil hij goed erin zitten, kunnen laden en de deksel erop kunnen. Past niet met het makkelijke gebruik van de rest van het apparaat.

Conclusie, Apparaat is zeker aan te bevelen als je moeite hebt met het ontharen van je intieme zone's, bikinilijn vooral. Pijnloos is het niet maar dat mag je ook niet verwachten van een epilator.

Catsuna 02-08-2015
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6565

Het apparaat is door de compacte vorm erg wendbaar en dus erg makkelijk voor de kleinere zones. Het design vind ik erg mooi en vrouwelijk. Het is even wennen aan de pijn. Hij is speciaal voor gevoelige zones, maar dat ligt meer in de wendbaarheid ervan dan dat er iets speciaals is dat het minder pijnlijk wordt. Bv. bij epilator voor benen is er een speciaal opzetstuk dat als het ware de huid een beetje masseert, waardoor het minder pijnlijk is. Dat had hierbij ook gemogen.

svanetten 30-07-2015
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6565

Ik heb deze kleine epilator nu een paar weken in het bezit. Ik vind m super, als we op vakantie gaan ga ik eerst even langs een wax salon en dit keer een ander dan normaal. Spijt.... maar alles wat net het wax en niet weg is ook de kleine haartjes... zijn nu wel weg. En vrijwel pijnloos. Ik heb ook gewoon benen en armen er mee gedaan duurt iets langer maar het resultaat is er ook wel naar.

GerardVeldhuijs 29-07-2015
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6565

Ik gebruik de epilator nu een paar weken en ik ben zeer onder de indruk, nagenoeg pijnloos epileren bestaat dus toch. Geen bultjes of rode plekken op gevoelige lichaamsdelen als de bikinilijn en de oksels. Ook te gebruiken onder de douche wat ik wel een pluspunt vind. Ook mijn benen onthaar ik hier mee al duurt dat wat langer door de kleine formaat kop. Al met al voor mij een zeer bruikbaar apparaat en mede doordat het nagenoeg pijnloos is, stel ik het verwijderen van lichaamshaartjes minder lang uit.

AB90 27-07-2015
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6565

De phillips Satinelle is een erg fijn epileerapparaat voor de gevoelige plekken van je lichaam. Waar ik bij een gewoon epileerapparaat er niet eens over na durfde te denken deze te gebruiken voor bijvoorbeeld mijn bikinilijn, is deze daar zeker geschikt voor. Omdat de kop zo smal is, kan hij makkelijk overal bijkomen en kun je heel precies te werk gaan. Het is daarnaast heel handig dat het apparaat draadloos is en makkelijk in gebruik: 1 knop voor aan of uit. Makkelijker kan eigenlijk niet. Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat je een andere epileerapparaat nodig hebt voor je benen en je dus niet alles met 1 apparaat kunt doen.

Stera 26-07-2015
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6565

Ik gebruikte voorheen een normale epileerapparaat voor de intieme zones, maar een epilator speciaal hiervoor is eigenlijk onmisbaar. De philips satinelle is makkelijk om vast te houden en glijd makkelijk langs de huid. Ook doet het minder pijn dan met een grotere epilator. Je komt overal makkelijk bij door de smalle kop. Echt een aanrader voor de oksels, bikinilijn en het gezicht. Verder ziet hij er ook nog eens leuk uit en neemt hij weinig ruimte in beslag. Ik kan geen nadelen verzinnen.

Als je op zoek bent naar een epileerapparaat voor de gevoelige zones dan moet je deze zeker kopen. Je krijgt er absoluut geen spijt van.

Nicolen1983 26-07-2015
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6565

De Philips Satinelle is een behendig apparaatje dat de bikinilijn pijnloos en moeiteloos epileert. Als ik het apparaat vergelijk met een normaal epileerapparaat, dan vind ik deze veel fijner. De kleine kop komt overal goed bij en gaat secuur te werk.

Niets dan lof over dit fijne apparaat.

Gapjee 24-07-2015
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6565

Fijn in gebruik! Hij ligt makkelijk in de hand en omdat de kop klein is, is hij goed te gebruiken voor bijvoorbeeld oksels en bikinilijn! Een ding wat ik miste is een klein lampje. Zo kan je beter zien of alles netjes is weggehaald.