Braun Silk-épil 5 5/500 SensoSmart

7,4

co1l 06-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

teleurstellend resultaat

Sinds een paar maanden dit apparaat in bezit en het valt erg tegen. De haartjes, ook de langere,worden niet goed gepakt waardoor ze volgens mij afbreken en sneller terugkomen. Ik moet bijna om de week epileren.Ik had hiervoor een Philips satinelle ice en deze pakte de haartjes goed en ik hoefde pas na 6 weken weer te epileren. Mijn huid is nu ook meer geïrriteerd omdat ik veel meer over mijn huid moet glijden voordat er een haartje gepakt wordt. Ik heb spijt van deze aankoop.
Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 SkinSpa 9-961 Wet & Dry draadloze epilator en exfoliatiesysteem met 6 extra's, inclusief een scheerhoofd en een tondeuse opzetstuk

nrg50 20-08-2015

Wat een geweldig apparaat is dit! Ik liet mijn benen normaal waxen, en twijfelde al lang over de aanschaf van een epileer apparaat. Ik hoorde van diverse mensen dat het ontzettend veel pijn zou doen, maar het tegendeel is waar. Het voelt alsof er een schuurpapiertje over je huid gaat, meer niet, en het resultaat is geweldig! Een absolute aanrader!