Schrijf je review

Braun Silk-épil 9 SkinSpa 9-969 Wet & Dry draadloze epilator en exfoliatiesysteem met 6 extra's, inclusief een reinigingsborstel voor het gezicht

Leuk dat je een review schrijft! Door het achterlaten van jouw eerlijke en goed onderbouwde mening over dit product, help je andere consumenten bij het maken van de juiste keuze! Daarnaast verloten we iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Klik hier voor de actievoorwaarden.

Pluspunten
Voeg toe
Minpunten
Voeg toe

Hoe beoordeel je het product op de volgende criteria:

Resultaat
Mogelijkheden
Gebruiksgemak
Degelijkheid

Hoe lang heb je het product in bezit?

Houd mij per e-mail op de hoogte

Om de kwaliteit van de reviews op Kieskeurig.nl te waarborgen, toetsen wij de reviews aan de hand van een aantal criteria. Wij letten daarbij onder andere op de volgende punten:

• De review moet toegevoegde waarde bieden aan andere consumenten en goed onderbouwd zijn. Met een motivatie welke enkel bestaat uit woorden als ‘prima, super of goed’ help je andere consumenten niet bij het doen van een aankoop en keuren we hierom dan ook af.
  • Geen beledigende, suggestieve en/of aanstootgevende taal.
  • Geen e-mailadressen, namen en/of telefoonnummers.

Meer informatie over reviews op Kieskeurig.nl.