Braun SE2180

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun SE2180 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Charissa21st 31-01-2011
Geschreven voor: Braun SE2180

Hoi, ik gebruik deze epilady al jaren, ik heb een wat oudere variant in het geel zonder die softlift bobbeltjes, ik moet zeggen dat het resultaat echt perfect is en minder pijnlijk, maar het duurt laaaaaaannng!! Ik ben namelijk heel precies en ik doe er mijn hele lichaam mee plus gezicht. Ik ben echt 7 tot 8 uur aan kwijt, maar ik doe ook echt alles ermee, want ik heb een bruine huidskleur en zwarte haren. Momenteel heb ik niet genoeg geld voor een laserbehandeling, dus is dit mijn oplossing. Het werkt perfect, alleen moet je echt het geduld ervoor hebben. Dat er bij mij dikkere haren terugkomen heeft te maken met mijn hormoonspiegel. Het trekt echt de haren uit met het zakje. Ik heb em op stand 1, als ik em op stand 2 zet gaat ie te snel en kan die inderdaad wat haartjes afbreken, maar je moet er ook niet snel erover heen gaan, maar rustig naar boven toe steeds. Ik kan het weten, ik gebruik al een epilady sinds ik 11 ben en ik ben nu 25. Ik had daarvoor nog een oude variant, dat was echt autch! Ik heb toch liever een nieuwe variant zoals de X´elle of de Xpressive, ik heb echt een kopstuk nodig voor het gezicht en niet een kapje, maar die vind ik niet meer in de winkel en dat vind ik irritant. Maar dit sing is een prima ding voor de prijs zal ik het niet laten.

groetjes Charissa

neplenbroek 14-02-2010
Geschreven voor: Braun SE2180

Dit is mijn eerste apileerapparaat en het bevalt me wel aardig als dacht ik van te voren dat het makkelijker zou gaan. Ik ben zo'n 15 a 20 min bezig om beide benen te epileren.
Pijn doet het niet echt. Alleen als ik het een tijd niet heb gedaan kan het gevoelig aanvoelen.