Braun SE7280

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun SE7280 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

MarietjeW 14-01-2012
Geschreven voor: Braun SE7280

Dit is in 2 jaar tijd de derde versie die ik van dit apparaat heb. de accu was steeds al na ongeveer 3 maanden "dood", dus garantieregeling. Werkte prima, ik kreeg gelijk een geheel nieuw apparaat toegestuurd. Maar de derde keer was ik het zat en heb ik een apparaat zonder accu gekocht, dus met alleen een snoer. Dat werkte perfect tot nu na drie kwart jaar. De motor kan de draaielementen niet meer aansturen omdat de haartjes niet goed genoeg afgevoerd worden en daardoor om de draaiaansturing vast komen te zitten. Weghalen kan niet waardoor de motot steeds meer zijn best moet doen. De kop draait daardoor steeds langzamer en ik ben van 45 minuten voor twee benen, oksels en bikinilijn nu al opgeschoven naar bijna 2 uur. Ik ga dus vandaag een nieuw apparaat kopen. GEEN braun!

KH1964 29-01-2009
Geschreven voor: Braun SE7280

Zeer goed apparaat. De eerste keer gebruiken is redelijk gevoelig afhankelijk van de plek (met name achter- en binnenkant bovenbeen). Bijgeleverde hulpstukken zijn zeer effectief en derhalve nuttig. Het gehele produkt is kwalitatief goed. Geluidsniveau is prima en het smart light is zeer waardevol.
Kortom, zeer tevreden over deze aankoop.

Suuus 28-12-2008
Geschreven voor: Braun SE7280

Nog nooit geepileerd en meteen maar de gewone kop gebruikt op m'n bovenbenen. Viel me reuze mee! De hardere haartjes in lies waren iets meer gevoelig, maar viel ook echt mee. Er is ook een versie van deze Silk Epil met een kop speciaal voor het gezicht, maar dat ging met deze (bij de bovenlip)ook prima. Handig dat er een tondeuse bij zit om de schaamstreep, of wat voor figuur dan ook ;-) , gecultiveerd kort te houden. Daarna alles onder de kraan af te spoelen. Super! De oksels probeer ik alleen nog wel een andere keer, na verkoeling met een ice pack.

sensi 02-10-2008
Geschreven voor: Braun SE7280

Dit is een geweldig apparaat!! Ok, epileren is en blijft pijnlijk, maar deze trekt de haartjes er supersnel uit. Hiervoor had ik een ander merk epilator, waarmee het eigenlijk nog meer pijn deed, maar die veel minder haartjes uittrok en soms ze zelf gewoon afbrak. Dit toestel is een absolute verademing! Bevat ook heel handige accesoires. Het grootste voordeel is wel het lichtje, waarmee je duidelijk ziet waar je gebleven bent, en de bewegende kop, handig in lichaamsholtes.

ema 30-06-2008
Geschreven voor: Braun SE7280

prima apparaat, doet wat hij moet doen. trekt bijna alle haartjes eruit! maar pijn blijft hetzelfde, maar hij doet het wel snel.