Braun Silk-épil 3-270 Epilator Voor Vrouwen Voor Langdurige Ontharing, Scheer- en Trimmerkop - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 3-270 Epilator Voor Vrouwen Voor Langdurige Ontharing, Scheer- en Trimmerkop op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Sharon 16-05-2018

Van waxen naar epileren is de beste zet die ik gedaan heb op het gebied van ontharen. Geen geklieder meer maar stekker in het stopcontact en het werkt direct. Opvallend is ook dat het zelfs de kortste haartjes mee pakt. Het lampje is ideaal voor de lichtere haartjes. Snoer is voor bij mij in de badkamer lang genoeg maar ik kan me voorstellen dat het niet bij iedereen ideaal is.
Tevens echt niet geschikt voor de bikinilijn zonder opzetstuk.

Al met al ben ik erg blij dat ik deze epilator gratis mocht uitproberen, ik ben erg tevreden en hoop er nog heel lang plezier van te hebben!

Pluspunten

• Lampje
  • Lang snoer
  • Massagekop

Minpunten

• Pakt niet altijd alle haartjes

Rosalie F. 28-04-2018
  • Product gekregen

Vrijwel pijnloos

Zo’n anderhalve maand geleden heb ik dit product in gebruik genomen en ik zou niet anders meer willen. Doordat de silk-epil meerdere opzetstukken heeft, kan je zowel scheren als epileren, wat ik persoonlijk ideaal vind. Daarbij is een soort kapje inbegrepen waarmee je eerst kan trimmen zodat het de perfecte lengte heeft voordat je gaat epileren. Zelf ondervind ik geen pijn van het epileeropzetstuk en ook het scheeropzetstuk werkt top. Toen ik de silk-epil op de mat zag liggen, ik heb hem namelijk gekregen, wist ik niet goed of het me zou bevallen, maar ik zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Verwisselbare opzetstukken
  • Vrijwel pijnloos
  • Smartlight

Minpunten

• Geluid

dockum 26-09-2007
Dit is het eerste epileerapparaat. Het was een aanbieding, dus er zit nog een ijspack bij.
Het ding heeft behoorlijk herrie. Mijn benen doe ik op de laagste snelheid met het scheerhoofd met de meeste pincetjes. Ik merk dat veel haartjes toch afbreken, dus helemaal glad krijg ik mijn benen nooit. Toch zijn de dunne haartjes die terugkomen / verdergroeien een verbetering ten opzichte van de stoppels bij het scheren.
Ik vind de pijn te doen, beter dan harsen, wel vervelender dan scheren.

jommie 08-10-2006
Eigenlijk hals-over-kop gekocht na het overlijden van de adapter van mijn vorig
epileerapparaat. Gelukkig blijkt deze adapter geschikt voor beide
epileerapparaten, dus ik kan beide weer gebruiken.
Ik heb even moeten wennen aan het hoge, wat jankerige geluid van de Braun. En
misschien aan de snelheid, want bij de eerste sessie had ik wat schaafwondjes.
Nu gaat het, na afwisseling van de verschillende (scheer)hoofden beter.
Het echte scheerhoofd gebruik ik overigens niet. Nooit nodig gehad en zeker
niet om de haartjes 'op de juiste epileerlengte' te krijgen.
En de EfficiencyPro clip en massageroller zijn, naar mijn idee, een kwestie van
voorkeur en niet van zoveel meer confort of efficiency. Aan mij is de helft
niet besteed.
Resultaat zoals ik gewend ben.