Braun Silk-épil Flex 9-100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil Flex 9-100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Saskia 01-07-2020

Gebruiksvriendelijk multifunctioneel product

Geschreven voor: Braun Silk-épil Flex 9-100

Deze beautyset is niet goedkoop in de aanschaf maar wel zijn geld meer dan waard. De meerdere opzetstukken voor de FaceSpa zorgen ervoor dat je het voor verschillende doeleinden kan gebruiken, ik gebruik vooral de reinigingsborstel icm met een facewash onder de douche. De epilator is zeker qua gevoel even wennen in het begin maar na verloop van tijd gaat dit steeds beter.

Pluspunten

• meerdere opzetborstels
  • werkt erg makkelijk
  • merkbaar gladdere huid

Minpunten

• duur in de aanschaf

EstrellaS 28-06-2020
  • Product gekregen

Veelzijdige epilator met uitstekend resultaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil Flex 9-100

Wat een veelzijdige epilator is dit; epileren, scheren, trimmen en reinigen/verzorgen in één! Allen met uitstekend resultaat. Voordelen: flexibele kop op de epilator, uitgebreide face spa, indicatielampje welke aangeeft of er teveel druk wordt gezet, oplaadtijd en gebruiksgemak. Minpunt: face Spa werkt op een losse batterij en is niet netstroom oplaadbaar.

MoniqueTest 11-06-2020
  • Product gekregen

een complete verzorging voor gehele lichaam

Geschreven voor: Braun Silk-épil Flex 9-100

Zo wat een complete set is dit. Het was zeker wennen aan het epileren en daarom in het begin ook wel afgewisseld met de ladyshaver attribuut die erbij zit. Mijn haren komen veel minder snel terug maar ook dunner en zachter. Doordat je deze zowel nat als droog kan gebruiken is hij ideaal voor onder de douche. En het lampje verlicht goed de plek die je gaat behandelen. De FaceSpa zorgt voor een heerlijk fris en gezonde huid. Ik gebruik hem samen met een cleanser voordat ik een heerlijk masker op doe. Hierdoor heb ik mijn eigen schoonheidssalon thuis.

Pluspunten

• zowel nat als droog
  • mooi etui waar alles in past
  • lampje en druk indicator

Minpunten

• FaceSpa niet oplaadbaar, los batterij
  • best prijzig

Sandravh 10-06-2020
  • Product gekregen

Mooi design en werkt goed!

Geschreven voor: Braun Silk-épil Flex 9-100

De set is erg uitgebreid en ziet er erg mooi uit, met gouden en lichtroze details! Het tasje waar je de apparaten in kan opbergen vind ik er luxe uitzien. Ik heb voor het eerst mijn benen geëpileerd, maar door middel van de flexibele kop en het lampje waardoor je je haren erg goed ziet, ging het best soepel. Het zorgt voor gladde benen en het is fijn dat de haren langer weg blijven dan met scheren. De SensoSmart technologie zorgt ervoor dat het lampje rood wordt als je te veel druk uitoefent, dit vond ik vooral handig in het begin, toen ik nog niet goed wist hoe ik het beste kon epileren. Verder gebruik ik de gezichtsborstel nu dagelijks en dit is een goede toevoeging! Ik gebruik ‘m onder de douche samen met een reinigingsproduct en dat werkt erg fijn. Conclusie: ik zou het product aanraden!

• Veel mogelijkheden
  • Werkt fijn

Minpunten

• Duur

Lientje 09-06-2020

Silk epil 9100 3D flex

Geschreven voor: Braun Silk-épil Flex 9-100

Het is een heel vrouwvriendelijk apparaat met vele mogelijkheden!
Het ligt prettig in de hand en is te gebruiken onder de douche of "droog". De eerste 1 a 2 keer doet het wel wat pijn maar daarna ben je er aan gewend. Het is heel fijn om 2 a 3 weken geen omkijken meer te hebben naar de onthaarde lichaamsdelen.

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk
  • Eer handzaam

Lauraw 15-05-2020

Zeer fijne en complete epilator

Geschreven voor: Braun Silk-épil Flex 9-100

Ik vind dit een zeer fijne en complete epilator. Wat ik erg fijn vindt is het lampje en de flexibele kop, die combinatie zorgt ervoor dat je eigenlijk geen haartje kan missen. De accu gaat lekker lang mee en is ook weer snel opgeladen. Het fijne aan deze set is ook dat je je huid lekker mee kan verzorgen en mocht je een keer geen zin hebben in epileren, dan kan je makkelijk een keer scheren.
Tot nu toe vind ik de prijs het enige nadeel.
Ook is het gewoon een heel mooi apparaat.

Pluspunten

• Accu
  • Geleidend lampje
  • Flexibele kop

Minpunten

• Prijs

jody 13-05-2020

Fijn product wat doet wat het moet doen.

Geschreven voor: Braun Silk-épil Flex 9-100

Wat een fijn epileer appartaat! Naast dat hij er mooi uit ziet doet het ook wat het moet doen, ontharen. In vergelijking met mijn oude apparaat geeft deze veel minder pijn. Het is natuurlijk niet geheel gevoelloos, maar pijn kan je het zeker niet noemen. Deze neemt wel toe wanneer de haren echt lang zijn. Door de draaibare kop beweegt hij goed mee met de curve van je lichaam. Er schijnt ook een lampje waardoor je goed kan zien waar er evt nog haartjes zitten. Je kan hem ook gebruiken onder de douche of in bad. Dit maakt hem erg veelzijdig in gebruik.

tonnieb 10-05-2020

mooie beautyset

Geschreven voor: Braun Silk-épil Flex 9-100

De Silk Epil 9100 3D Flex zegt het al… de kop is volledig flexibel en daardoor heel makkelijk over de huid te gaan. Ook een mooie technologie is de micro-grip-pincettechnologie en dat is te vergelijken met 40 pincetten. Een beetje pijnlijk maar wel met een mooi en lang blijvend resultaat. Er zitten diverse hulpstukken bij het apparaat en daardoor is hij heel veelzijdig. Ook de FaceSpa is een weldaad voor het gezicht, een heerlijke massage en je huid wordt er echt zacht door.

Pluspunten

• facespa
  • mico-grip technologie