Philips SatinPerfect HP 6574/20 - Reviews

Epileren op lichtnet
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden

borg1 28-09-2014 Product paar dagen in bezit

Deze epilator heeft keramische mesjes en heeft twee standen, scheert razendsnel en redelijk pijnloos. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Het enige nadeel is dat ie maar een richting op kan roteren. De vorige die ik al 15 jaar heb kan twee kanten opdraaien maar kan minder haartjes pakken.
Nog een opmerking, jammer dat er geen mooi opbergdoosje bij zit.

zaplingg 28-09-2013 Product paar weken in bezit

Hij raast als een dolle over je been heen en werkt supersnel. Dat komt omdat het apparaat gewoon op netvoeding werkt en dat is een verademing, nadat ik een paar jaar heb getobt met een oplaadbaar ding dat niet genoeg accucapaciteit had.
Scheren en trimmen gaat ook prima. Het kleine hulpje werkt niet op netvoeding maar op batterijen, dat heb ik nog niet nodig gehad. philps levert allerlei opzetstukken met rolletjes maar ik heb ze niet nodig, want ik ervaar met deze epilator nauwelijks pij. Ik denk dadt dat kmt doordat het apparaat zo snel en trefzeker werkt. Ik moet wel zeggen dat het epileeresultaat niet zo goed is als van Braun, de Philps laat heel korte haartjes vaker staan. Maar omdat het zo efficient werkt vind ik het niet zo erg om eenpaar dagen later nog even een bezemsessie te doen.