Philips SatinPerfect HP6574

Philips SatinSoft HP6514

• Bruikbaar onder de douche Nee
  • IJsmethode Nee
Philips SatinSoft HP6514

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

An67 27-09-2015

prima, maar jammer van het zakje

Fijne epilator. Alles doet het, dus geen klachten. Alleen jammer dat er bij mij in de doos geen luxe etui zit (zoals de afbeeldingen op deze site laten zien), maar een goedkoop zakje met een touwtje.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

borg1 28-09-2014 Product paar dagen in bezit

Deze epilator heeft keramische mesjes en heeft twee standen, scheert razendsnel en redelijk pijnloos. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Het enige nadeel is dat ie maar een richting op kan roteren. De vorige die ik al 15 jaar heb kan twee kanten opdraaien maar kan minder haartjes pakken.
Nog een opmerking, jammer dat er geen mooi opbergdoosje bij zit.

zaplingg 28-09-2013 Product paar weken in bezit

Hij raast als een dolle over je been heen en werkt supersnel. Dat komt omdat het apparaat gewoon op netvoeding werkt en dat is een verademing, nadat ik een paar jaar heb getobt met een oplaadbaar ding dat niet genoeg accucapaciteit had.
Scheren en trimmen gaat ook prima. Het kleine hulpje werkt niet op netvoeding maar op batterijen, dat heb ik nog niet nodig gehad. philps levert allerlei opzetstukken met rolletjes maar ik heb ze niet nodig, want ik ervaar met deze epilator nauwelijks pij. Ik denk dadt dat kmt doordat het apparaat zo snel en trefzeker werkt. Ik moet wel zeggen dat het epileeresultaat niet zo goed is als van Braun, de Philps laat heel korte haartjes vaker staan. Maar omdat het zo efficient werkt vind ik het niet zo erg om eenpaar dagen later nog even een bezemsessie te doen.

Praxie 07-07-2013

Werkt super goed, eerste keer is pijnlijk maar daarna goed te doen.

Het apparaat vangt de haren heel goed, dat had ik niet verwacht. Heb vroeger ooit eens zo'n ding gehad (ander merk, weet niet meer precies) dat werkte met een metalen veer die ronddraaide, maar dat werkte voor geen meter. Mijn verwachtingen waren dus niet zo hoog, maar dit werkt super!
De eerste keer deed het wel veel pijn, maar nu doe ik het af en toe en heb ik niet zoveel haartjes, dus dan voel je het nauwelijks. Je bent ook snel klaar. De eerste keer misschien een kwartier per been, maar nu ben ik in 5 minuten klaar. Reken er wel op dat je de dag na het epileren rode vlekjes op je benen hebt. Bij mij was dat na 2 dagen weer weg. En ik heb alleen rode vlekjes gehad na de eerste keer.

Schoonmaken is simpel: bovenstuk eraf en dat kun je afspoelen. En opladen duurt maar een uur.

Het resultaat ziet er heel glad uit, maar het voelt niet helemaal glad. Dat komt omdat de hele korte haartjes niet gepakt worden. Ik vind dat niet erg omdat je ze toch niet ziet.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl