Philips SatinPerfect HP6574

Braun Silk-épil 5 5/500 SensoSmart

Braun Silk-épil 5 5/500 SensoSmart
9,2 (9)
Bekijk alle Epilatoren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinPerfect HP6574 op Kieskeurig.nl.

An67 27-09-2015

prima, maar jammer van het zakje

Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6574

Fijne epilator. Alles doet het, dus geen klachten. Alleen jammer dat er bij mij in de doos geen luxe etui zit (zoals de afbeeldingen op deze site laten zien), maar een goedkoop zakje met een touwtje.

borg1 28-09-2014

Deze epilator heeft keramische mesjes en heeft twee standen, scheert razendsnel en redelijk pijnloos. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Het enige nadeel is dat ie maar een richting op kan roteren. De vorige die ik al 15 jaar heb kan twee kanten opdraaien maar kan minder haartjes pakken.
Nog een opmerking, jammer dat er geen mooi opbergdoosje bij zit.

zaplingg 28-09-2013

Hij raast als een dolle over je been heen en werkt supersnel. Dat komt omdat het apparaat gewoon op netvoeding werkt en dat is een verademing, nadat ik een paar jaar heb getobt met een oplaadbaar ding dat niet genoeg accucapaciteit had.
Scheren en trimmen gaat ook prima. Het kleine hulpje werkt niet op netvoeding maar op batterijen, dat heb ik nog niet nodig gehad. philps levert allerlei opzetstukken met rolletjes maar ik heb ze niet nodig, want ik ervaar met deze epilator nauwelijks pij. Ik denk dadt dat kmt doordat het apparaat zo snel en trefzeker werkt. Ik moet wel zeggen dat het epileeresultaat niet zo goed is als van Braun, de Philps laat heel korte haartjes vaker staan. Maar omdat het zo efficient werkt vind ik het niet zo erg om eenpaar dagen later nog even een bezemsessie te doen.

Praxie 07-07-2013

Werkt super goed, eerste keer is pijnlijk maar daarna goed te doen.

Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6574

Het apparaat vangt de haren heel goed, dat had ik niet verwacht. Heb vroeger ooit eens zo'n ding gehad (ander merk, weet niet meer precies) dat werkte met een metalen veer die ronddraaide, maar dat werkte voor geen meter. Mijn verwachtingen waren dus niet zo hoog, maar dit werkt super!
De eerste keer deed het wel veel pijn, maar nu doe ik het af en toe en heb ik niet zoveel haartjes, dus dan voel je het nauwelijks. Je bent ook snel klaar. De eerste keer misschien een kwartier per been, maar nu ben ik in 5 minuten klaar. Reken er wel op dat je de dag na het epileren rode vlekjes op je benen hebt. Bij mij was dat na 2 dagen weer weg. En ik heb alleen rode vlekjes gehad na de eerste keer.

Schoonmaken is simpel: bovenstuk eraf en dat kun je afspoelen. En opladen duurt maar een uur.

Het resultaat ziet er heel glad uit, maar het voelt niet helemaal glad. Dat komt omdat de hele korte haartjes niet gepakt worden. Ik vind dat niet erg omdat je ze toch niet ziet.

Natasjavdg 08-04-2013

Werkt niet zoals het hoort

Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6574

Ik heb deze gekocht omdat ik niet meer wilde scheren omdat mijn huid daar niet goed tegen kan. Nu heb ik een epileerapparaat en blijven alle kleine haren achter en breekt hij de meeste haren af waardoor ik nog meer kleine haren krijg. Ik heb heel veel advies gekregen voordat ik tot koop over ging maar heb er echt enorm veel spijt van. Na het epileren moet ik nog scheren en vervolgens wachten tot mijn haren lang genoeg zijn om te epileren. Kortom dan heb ik hem maar in de kast gegooid want dit is juist niet de bedoeling!
Ik zou het niemand aanraden en ben echt teleurgesteld in Philips hiermee :(

Channa 07-09-2012

teleurgesteld

Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6574

ik heb heel veel rondgekeken op internet voordat ik tot de aanschaf over ging, omdat ik het best wel veel geld vind. Ik ben over de streep getrokken toen er een aanbieding was. Maar ik ben zeer teleurgesteld in dit apparaat, hij pakt de haartjes niet goed. Ik ben niet overdreven behaard, als een gemiddelde vrouw, maar ik moet met dit apparaat toch twee keer per week aan de slag en tussendoor scheren, wil ik alles echt mooi glad hebben.Ik beveel hem zeker niet aan.

Trudy 26-08-2012

super!

Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6574

Ik heb nog nooit eerder een Epilator gehad.
Maar dit is echt een super fijn product en zeker een aanrader!
De eerste keer is het uiteraard niet erg prettig maar het went vanzelf.
De kleine Epilator die er bij zit is zeer handig om mee te nemen op vakantie en zeker omdat er ook een zakje bij zit waar je de spulletjes in kunt bewaren.

WilmaS 28-10-2011

mooi gebruiksvriendelijk product, dat zeer goed en gemakkelijk werkt

Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6574

Het is een mooi gebruiksvriendelijk product. Gemakkelijk in gebruik met alle verschillende, verwisselbare koppen. Ook het kleine apparaatje op batterijen werkt perfect en de batterijen gaan lang mee.

heleen1950 10-10-2011

valt heel erg tegen

Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6574

Er wordt beweerd dat dit apparaat pijnloos zou zijn. Maar dit valt héééél erg tegen. Misschien dat ik het apparaat verkeerd gebruik, maar dit kan ik in de beschrijving niet goed vinden. Dus mijn oordeel is dat ik spijt heb dit apparaat gekocht te hebben.

Anoniem 09-10-2011

redelijk

Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6574

mijn beoordeling is niet wat wij van het apparaat verwacht hadden .waar wij hem voor gekocht hebben doet hij niet

MoBoZ 09-10-2011

het is een prima apparaat

Geschreven voor: Philips SatinPerfect HP6574

Ik ben tevreden over het apparaat. Er was ook een kleine versie bijgeleverd, die goed te gebruiken is in het gezicht. Bovendien kun je ook scheren met de bijgeleverde kop. Kortom: Goed!