Braun Silk-epil 7 7181 Wet & Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-epil 7 7181 Wet & Dry op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

mp1985 10-06-2013

Fijn te gebruiken in bad!
Ik mag dit product via de Ambassadeursclub van Lekker in het leven testen. De silk epil 7 wet & dry is fijn te gebruiken in bad. Dan is het epileren minder pijnlijk. Er zit een lampje op de silk epil zodat je de haartjes goed kunt zien, zelf in bad zijn ze zichtbaar. Je moet wel meerdere keren over hetzelfde stukje been, want de silk epil neemt niet in 1 keer alle haartjes mee. De eerste keer epileren is wel een beetje pijnlijk, maar naar mate je het vaker gedaan hebt wordt het minder pijnlijk.
Ik vind het wel jammer dat er nergens bij vermeldt staat wanneer ze het niet adviseren om het apparaat te gebruiken, zoals bij spataders. Hier heb ik namelijk nu last van op 1 been omdat ik zwanger ben. Je zou zo'n apparaat maar kopen en er dan achter komen dat je het niet mag/kunt gebruiken.

ambamelissa 29-05-2013

Ik heb dit apparaat mogen testen. Over het algemeen genonen is dit een prima apparaat. Je hebt lekker glade benen na die tijd. Alleen heb ik geen 4 weken glade benen zoals beloofd wordt. Ik epileer me benen nu elke week in plaats van 5 keer in de week mijn benen te scheren. De pijn vind ik reuze meevallen hoe vaker je hem gebruikt hoe minder pijn het doet.

ShanThom 21-05-2013

Dit is een supermooi apparaat. Het ligt goed in de hand en is gemakkelijk te bedienen. Het epileren zelf duurde langer dan ik had verwacht, ik moest verschillende keren, langzaam, met de epilator over dezelfde plekken heen, voordat het grootste gedeelte van de haren verwijderd waren. Wat ik vond tegenvallen is dat de kleine haartjes niet goed werden verwijderd. Wat betreft de pijn viel dat wel mee, alleen bleef mijn been na het epileren wel even prikken. Ik heb de Silk-epil voor de Ambassadeurs Club op de ene been getest en op de andere been bleef ik me gewoon scheren. Na een week kan ik al wel merken dat het been dat geepileerd was nog vrij haarloos is, vergeleken met m'n geschoren been die al stoppeltjes heeft. Alles bij elkaar een mooi toestelletje die ervoor kan zorgen dat je minder vaak bezig moet zijn met het ontharen van je benen.

Renske1991 17-05-2013

Ik test dit product via de Ambassadeursclub van Lekker in het leven en ik ben razend enthousiast sinds het eerste gebruik. Ik was eerst wat bang vanwege het geluid en omdat het toch om epileren gaat, maar wat viel mij het allemaal mee zeg. Het lampje is ideaal, want je ziet de kleinste haartjes en het resultaat is super gladde benen. Ik test de Braun op 1 been terwijl ik het andere been blijf scheren met een mesje. Het been met het mesje heb ik nu alweer een aantal keren moeten scheren en het been met de Braun nog niet. Ook is mijn huid een stuk minder geïrriteerd sinds ik de Braun gebruik, want me ene been die ik scheer met een scheermes is nog altijd even prikkelbaar en rood, en het andere been niet. Ook is de oplaadtijd ideaal, binnen een uur is de Braun weer helemaal volgeladen. Bovendien heeft hij een leuk en vrolijk design. Ik ben helemaal verkocht en zou hem iedereen willen aanraden, zeker voor in de zomer! Dan wil iedereen toch heerlijke gladde, zachte benen voor een langere periode?

sel1a 17-05-2013

Ik mag hem ook testen en ik moet zeggen ik vind het een onwijs fijn apparaat hij is makkelijk in gebruik en ligt lekker in de hand.

Je kunt hem zowel droog gebruiken maar het ideale eraan vind ik dat je hem ook onder de douche kunt gebruiken

Het resultaat is mooie zachte benen en geen wondjes van het scheren wat ik vaak wel heb rond de knieën en enkels.

Ook zit er een handig lampje op zodat wanneer je geen optimale belichting hebt je het uitstekend kunt zien

Hauten 15-05-2013

Hallo,

Ik mag deze testen voor Lekker In Het Leven.
Ik ben zeer enthousiast over deze epilator. Het enige waar ik aan moest wennen was het geluid. En het is erg handig dat deze gebruikt kan worden onder de douche en dat je deze af kan spoelen, dus makkelijk schoon te maken en houden. Wel even na het scheren de benen verkoelen met crème of doekjes. Ik had een beetje uitslag maar dit verdween al snel weer. En wat ik ook heelijk vind is dat ik nu van die zachte benen heb en deze niet zo vaak meer hoef te scheren. Al met al een erg mooi en goed product. En natuurlijk ligt deze heerlijk in de hand om gemakkelijk te kunnen epileren.

Meloney 12-05-2013

Ik heb hem nog niet helemaal over mijn benen gebruikt, omdat mijn haartjes nog niet lang genoeg zijn, maar ik heb hem al op mijn bovenbenen gebruikt. Het resultaat is super!! :) mooie gladde benen, voelt ook heel zacht aan.

Het is een epilator voor je benen en daarom vind ik het dat het niet zoveel mogelijkheden te bieden heeft. Als het een ander opstukje hadden voor de bikini, oksels of rughaar zou het bij mij een 10 scoren.

Voor het gebruik geef ik een 9 omdat het makkelijk te gebruiken is en het valt lekker in je hand.

Een aanrader dus!!