Braun Silk-épil 3 - 3170 epilator met 1 opzetstuk - Reviews

Epileren op lichtnet
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,4

Angela 23-04-2018

Voor zowel oksels als benen

Het is een fijn epileer apparaat wanneer je het voor zowel je benen als je oksel wilt gebruiken. Het apparaat heeft 20 pincetten waardoor je met je benen wel lang bezig bent om deze goed te epileren. Doordat er minder haartjes worden verwijderd is het minder pijnlijk en kan je de epilator ook voor de oksels gebruiken.
Het lampje is handig, daarmee zie je makkelijk of er nog ergens haartjes zitten. Het apparaat is makkelijk schoon te maken omdat je uit elkaar kan halen. Bij deze epilator ontbreekt er wel een opbergetui of zakje.
Zelf heb ik deze epilator gratis ontvang om te testen. Als je een epilator zoekt om alleen voor je benen gebruiken dan zou ik gaan voor een apparaat met meer pincetten. Maar wanneer je ook je oksels wilt gaan epileren raad ik deze zeker aan.

Pluspunten

• Te gebruiken voor oksels
  • Lampje

Minpunten

• Weinig pincetten
  • Ontbreken opbergetui

worteltje2 17-04-2018

Degelijke epilator voor zijn prijs zonder extra’s

het lichtje zorgt dat je de haartjes schitterend ziet, ik mis alleen een kopje dat mooi de contouren volgt. De kabel is gemakkelijk lang. Het toestel ligt goed in de hand. Ik mis wel een etui om alles op te bergen.
Het epileren doet op den duur bijna geen pijn meer, zeker door de massage rollers. Goed product voor zijn prijs. Ik testte dit product gratis uit.

Pluspunten

• Lichtje
  • Lange kabel
  • Massagerollers

Minpunten

• Geen etui
  • Geen contouren volgen

Naomi Biegstraaten 17-04-2018

Onthaard niet goed

Ik heb deze epilator sinds een paar weken geprobeerd, maar zonder succes. Het epileren met dit apparaat doet geen pijn, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat mijn haartjes nauwelijks worden verwijdert. Ik heb dit product gratis ontvangen om uit te testen, maar jammer genoeg kan ik er niet veel goeds over kwijt. Ik had veel hoop, maar ik blijf toch bij mijn eerdere epilator.

Pluspunten

• Doet geen pijn

Minpunten

• Onthaard niet goed

Hester 17-04-2018

Veel beter dan normaal scheren

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van de Silk Épil SE3-170. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en ik kan zeggen dat ik niet meer anders wil.
Het eerste gebruik was wel even wennen. Er zat veel haar op mijn benen en het was behoorlijk pijnlijk om alles weg te krijgen. De tweede keer werd dit echter al een stuk minder, omdat je gewend raakt aan het gevoel.
Bij sommige haartjes moet je wel een paar keer heen en weer bewegen om ze weg te krijgen, maar over het algemeen pakt het apparaat alle haartjes, waardoor het epileren vrij snel gaat. Daarnaast had ik bij normaal scheren af en toe last van een geïrriteerde huid of zelfs wondjes. Daar heb ik nu geen last meer van. De huid wordt hoogstens een beetje rood van het epileren.
Al met al vind ik het apparaat erg handig en gebruik mijn scheermes nauwelijks meer. Dit is dus een blijvertje!

Pluspunten

• Handig lichtje
  • Haren blijven veel langer weg

Minpunten

• Eerste keer pijnlijk
  • Pakt niet altijd alle haren

Lene V 16-04-2018

Topapparaat!

Beste apparaat dat ik al had! Ligt goed in de hand. De massagerollers zorgen voor minder pijn. Het smartlight helpt om alle haartjes te zien, al had ik tot nu toe altijd al voldoende daglicht. De meerdere koppen zijn handig: zo kan je ook haartjes scheren of trimmen. Werkt goed: mijn benen hebben duidelijk al minder haartjes! Niet draadloos en kan niet tegen water. Apparaat ziet er ook goed uit en ligt goed in de hand. Ook geen opbergzakje. Als ik dit niet gratis had ontvangen, zou ik het apparaat zeker kopen!

Pluspunten

• Massagerollers
  • Smartlight
  • Meerdere koppen

Minpunten

• Geen opbergzakje
  • Niet draadloos

Hercai C. 14-04-2018

Uitstekend product

Voordat ik begon met het gebruiken van dit product scheerde ik altijd mijn benen. De haartjes groeiden dik terug en ik moest het vaak herhalen om het haarloos te krijgen. De Braun Epilator heb ik gratis mogen ontvangen om het product te testen. Ik wil zeggen dat ik erg tevreden ben met dit product!
Naar mijn mening heb ik een lage pijngrens, maar tijdens het epileren met dit apparaat voelde ik er bijna niks van! Na ongeveer 3 á 4 weken heb ik het epileren herhaald en toen werd het vrijwel pijnloos. Je krijgt ook een trimmer er bij om o.a. je bikini lijn te behandelen. Deze heb ik ook gebruikt en hij werkt super goed! Ik hoef er maar één keer erover heen te gaan en de haartjes vallen er af.
Ik vind dit product zeker een aanrader!

Pluspunten

• Verlichting tijdens het epileren
  • Vrijwel pijnloos
  • Klein en compact
  • Twee standen
  • Prijs-kwaliteit perfect

Minpunten

• Werkt alleen op stroom

Kdw 14-04-2018

Een ontdekking!

Mijn ontharingsmethode was tot nu toe een simpel scheermesje. Toen ik een mail kregen om het Braun epileer apparaat te testen, was ik wel enthousiast om epileren te leren kennen.
Ik kwam tot de conclusie dat epileren efficiënter en beter is dan scheren. Vroeger moest ik 1 keer per week mijn benen scheren, het epileer apparaat nam ik pas na 3 weken terug vast om bij te werken!
Het felle lampje bovenop het toestelletje is heel handig. Het toestel ligt overigens goed in de hand ligt en is niet erg groot.
De eerste keer vond ik vrij pijnlijk, daarna ging het beter. Maar aan de gevoeligere zones ga ik voorlopig niet beginnen, lijkt me te pijnlijk.

Eigenlijk ben ik best tevreden met het apparaat en resultaat!

Pluspunten

• Efficiënt
  • Handig
  • Lampje op het toestel

Minpunten

• Aanvaardbaar pijnlijk

CelinevanderG 13-04-2018

Snel, effectief en mooi apparaat

Ik was al een tijdje helemaal klaar met scheren omdat de haartjes zo snel teruggroeien, dus het kwam me supergoed uit dat ik deze braun silk-epil mocht testen.
Het is een mooi en effectief apparaat en de haartjes blijven zo 2 weken weg en komen een stuk dunner terug!
Voor de lichtblonde haartjes op mijn benen vind ik het niet ideaal omdat ik het dan heel lang zou moeten laten groeien wil ik het goed kunnen weghalen, dat is wel jammer.
Voor oksels, armen en bikinilijn werkt het top tho!
Heel blij met deze ontdekking omdat ik nu niet meer elke dag mijn oksels hoef te scheren en niet in de stress hoef te raken als ik hier een keer geen tijd voor zou hebben.

• snel
  • haartjes komen lichter terug

Minpunten

• pijnlijk aan het begin

Marjoleinb 11-04-2018

Pijnloos epileren

Dit product heb ik inmiddels een aantal weken in gebruik en ben zeer tevreden. Het epileren gaat pijnloos en de haartjes blijven een ruime week weg. De haartjes die terugkomen zijn ook niet zwart meer zoals voorheen met een gewoon scheermes, maar heel lichtblond. Ik heb het product gratis mogen ontvangen en blijf het zeker gebruiken, ik vind het een fijn en compact apparaat. Enige nadeel ervan vind ik dat ik wat last heb van ingegroeide haartjes maar dit is goed te voorkomen door zo nu en dan te scrubben.

Pluspunten

• Compact
  • Haartjes blijven lang weg

Minpunten

• Ingegroeide haartjes

Marielle 11-04-2018

Doet z'n werk

Ik heb jaren geleden een epileerapparaat gehad van Braun en vond het toch altijd ietwat pijnlijk, met zo'n apparaat. Zeker in combinatie met het geluid dat van zo'n epilator komt ;-) Omdat ik het gratis mocht testen, heb ik toch nog eens een poging ondernomen. Het is zeker verbeterd. Groot voordeel aan dit apparaat is het lampje, zo zie je goed wat je doet. Daarnaast trekt het apparaat snel de haartjes uit en is dat vrijwel pijnloos. Aan startende epileerders wil ik meegeven: scheer eerst je benen eens en houd het daarna bij met de epilator. Zo gaat de overgang het makkelijkst.

Pluspunten

• Lampje
  • Lang snoer
  • Slaat geen haartjes over

Minpunten

• Er zitten geen andere accessoires bij

Sofie88 22-03-2018

Goede basisepilator

Ik heb de Silk-épil 3-170 nu enkele weken in gebruik. Het eerste wat mij opviel was het zeer luide geluid. Ik vind het eenvoudig in gebruik met 2 snelheden en makkelijk proper te maken omdat alle onderdelen simpel uit elkaar te klikken zijn. De epilator ligt goed in de hand en is een lichtgewicht. Het smart light maakt de haartjes goed zichtbaar zodat je er geen over het hoofd ziet. Het grootste minpunt van dit toestel is dat het niet draadloos is en niet onder de douche te gebruiken is, daarentegen heeft het wel een lang snoer ter compensatie. Ik raad aan om vooraf goed te scrubben voor het gladste resultaat, want het toestel heeft het wat moeilijk met stoppeltjes. Als je je niet stoort aan het luide geluid is het een goede epilator om voor het eerst te epileren. Prijs-kwaliteit heel goed. Ik heb dit toestel gratis gekregen om te testen. Ik zou zelf voor een hoger model (hogere serie) gaan, maar wel voor Braun kiezen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk proper te maken
  • 2 snelheden
  • Lang snoer
  • Lampje

Minpunten

• Niet draadloos
  • Luidruchtig
  • Geen etui erbij
  • Niet onder de douche
  • Niet zo goed bij stoppeltjes