Philips Verbonden Sleep & Wake-up Light - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Verbonden Sleep & Wake-up Light op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EuitG 01-03-2021

Apparaat is niet gekalibreerd

Onlangs twee van deze wake-up lights gekocht. Je kunt je in slaap laten doezelen op allerlei manieren. En uiteraard wakker worden. Er kunnen zelfs twee alarmtijden in opgeslagen worden. Bediening is eenvoudig en zeker met de app. Blijft ook zeer goed verbonden met Wifi. Handig is de USB-lader voor bijv smartwatch. Toch zitten er een paar minpuntjes aan het ontwerp. Philips laat het LED-licht echt heel zuiver dimmen of toenemen. Het geluid echter gaat in digitale stappen. Op sommige momenten hoor je het in een stapje iets harder of zachter worden. Toch slecht voor iets dat vloeiend moet gaan. In het apparaat zit een lux-meter, een vochtigheidsmeter, een temperatuur- en geluidsmeter. Als je twee van deze apparaten hebt zoals wij, en je zet ze naast elkaar met de sensoren naast elkaar blijken er flinke afwijkingen te zitten in de temperatuur- en vochtigheidsmeting. Het verschil is zelfs voor de temperatuur meer dan 10%. Deze zijn duidelijk niet gekalibreerd. Wij vinden het ook jammer dat het voorfront niet in mat zwart te krijgen is.

Pluspunten

• In slaap doezelen
  • Wakker worden
  • Meerdere alarmtijden
  • Connectie met app

Minpunten

• Temperatuurmeter wijkt meer dan 10% af
  • Vochtigheidsmeter is niet gekalibreerd
  • Geluid gaat in digitale stappen, niet smooth
  • Jammer dat voorfront niet in zwart te krijgen is

EuitG 02-03-2021

Deze review ook op Philips.nl gezet. Vandaag kreeg ik bericht dat ze deze verwijderd hebben omdat dit niet dtrookt met hun beleid!