RiDD Hover Urban Hoverboard 6 5 inch wielen - roze

Bekijk alle Elektronisch speelgoed

• Slecht

Maaike 22-06-2018

Kwetsbaar

Gister het RiDD Hoverboard Urban cadeau gedaan, vandaag tegen een stoeprandje aan en het spatbord afgebroken. Gebeld met RiDD over de kwetsbaarheid. Spatbordjes vallen niet binnen de garantie. Ik wordt doorverwezen naar een site waar ik deze kan los kan bestellen, verder kon het bedrijf niets voor ons betekenen.
Geschreven voor: RiDD Hover Urban Hoverboard 6 5 inch wielen - roze

Venessa van Beem 30-11-2017

Dochter van 9 jaar te licht

Mijn dochter heeft het voor haar negende verjaardag gekocht bij Intertoys. Half middagje geoefend. Maar de hover bleef raar doen. Terug naar de winkel, opgestuurd en 3,5 week later hadden we hem pas weer. Conclusie geen bijzonderheden en advies gewicht 25 kilo. Echter is mijn dochter 26 kilo. En daar zit dus het probleem... in de gebruiksaanwijzing staat min 20 max 120. Dus de productinformatie komt niet overeen met het producr zelf.. Mijn dochter durft hem niet meer te gebruiken. Klanten service van intertoys krijg ik niet te pakken. De winkel wilt geen geld terug geven... Dus mijn dochter is de dupe van foute product informatie..

Minpunten

• Niet geschikt voor lichte kinderen rond de 26 kilo
Geschreven voor: RiDD Hover Urban Hoverboard 6 5 inch wielen - roze