De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Revell Control X-Treme RC modelauto voor beginners Elektro Buggy Achterwielaandrijving op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RC-hobby 09-11-2017

Opzich is de Revell Python een ontzettend blitz ding om te zien. Helaas maakt deze niet alle verwachtingen waar. Inmiddels het derde model in bezit (van mijn zoontje) nadat de vorige 2 veel storingen hadden zoals, regelmatig stilvallen en niet meer reageren, resetten, snelheidsverlies enz. Nu bij deze derde Python leek alles te kloppen. Acceleratie is top! Snelheid ook goed! Maar de besturing die bleef vaag en wordt gaande weg steeds slechter en doet het dan wel en dan niet of heeft 'a mind of it's own'. Ook is het onmogelijk om in een rechtelijn rechtdoor te rijden. De voorwielen staan in 'uitspoor' en hebben verder geen afstelmogelijkheden. Het liefste zouden wij de Python nu maar willen retouneren maar helaas is de bon nergens meer te bespeuren en heb via mail getracht Revell over dit prolbeem te contacteren met de vraag voor het bieden van een oplossing middels een upgrade in de besturing. Tot op heden geen reactie of terugkoppeling ontvangen. De uiteindelijke indruk over het produkt is voor mij en zeker voor mijn zoontje, zeer telleurstellend vooral omdat dit zijn eigen spaarcentjes waren!

Pluspunten

• Uitstraling
  • Acceleratie
  • Snelheid

Minpunten

• Vage oncontroleerbare besturing
  • Heeft last van storingen
  • Batterijen blijven niet goed op hun plek zitten