Samsung DeX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung DeX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bakker 29-01-2019

Perfect voor films. Slecht voor apps!

Geschreven voor: Samsung DeX

De Samsung DeX is ideaal wanneer je films wilt kijken via je Smartphone op een groter beeld scherm. 1080P tot 4K wordt perfect weergegeven. Echter alles wat je buiten de browser doet werkt slecht! Apps werken vaak traag, of lopen spontaan vast. En veel apps zijn niet fullscreen, of werken helemaal niet. Verder werkt hij alleen met bluetooth. Gene optische kabel ingang en voor ene simpele mini-jack was blijkbaar ook geen plaats.

Al met al, werkt hij perfect waar ik hem voor heb gekocht, en dat is in de slaapkamer films en tv kijken en via bluetooth verbonden met speakers voor beter geluid.
Er zit ook ene ethernetpoort op. Jammer dat deze maar tot 100mbps gaat. Waarom geen gigabite poortje Samung?!?!?!?!

Pluspunten

• Compact
  • 4K resolutie

Minpunten

• Werkt alleen wanneer hij op stroom staat
  • Apps werken niet goed op de deX
  • Geen optishe ingang
  • Gene mini-jack
  • 100mbps lan ingang