Samsung EP-PG920

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung EP-PG920 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Chris 20-05-2019

Aanrader, Prima en goedkoop

Geschreven voor: Samsung EP-PG920

Een aantal dagen in bezit, werkte meteen Prima voor S7 egde en S8.
Heel blij mee, ik let niet zo goed op hoe snel hij is met opladen, dat vind ik zelf ook niet zo belangrijk. Wel jammer dat je eigen kabel alsnog in de bovenkant moet, dus wel duidelijk in het zicht. Maar Prijs kwaliteit verhouding is helemaal prima!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Iets te veel plastic

matahari76 01-05-2015
Geschreven voor: Samsung EP-PG920

Ik snap de meerwaarde van dit apparaat niet. Vandaag binnen gekregen. Ik had verwacht dat hij echt draadloos op kon laden,zodat je je telefoon in je tas draadloos op kon laden. Maar het apparaat moet in het stopcontact zitten wil het werken. Vervolgens leg je je toestel er op. Of je nou een stekkertje in dat wireless ding stopt of in je telefoon...
bert2004 27-09-2015

Vrouwen logica.
Je hebt altijd een energie bron nodig of dit nu via een kabel gaat of met een batterij die ook altijd weer bijgeladen moet worden. Ten alle tijden kom vroeg of laat het kabeltje weer om de hoek kijken.
Waar het ding voor bedoelt is zal hij best goed doen.
Ik heb gelezen dat dit een veilige en milieu vriendelijk manier is van laden, want bij vol gaat hij naar de stand-by stand zodat de lader niet door blijft laden.

Donald Cerpentier 20-02-2016

Je hoeft het stekkertje maar 1x in de lader te doen. Anders moet dit stekkertje keer in en uit de smartphone, met het risico dat als je hem er niet goed insteekt je smartphone onherstelbaar kapot is. Ik heb dat al eens meegemaakt.