De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HZ31 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

d***********@i********* 25-01-2023

Bevalt heel erg goed, zeker een aanrader!!

Geschreven voor: Inventum HZ31

Deze voetenzak voldoet aan alle eisen die je maar aan een voetenzak kan stellen. Hij is voornamelijk lekker hoog waardoor je enkels mee warm worden. Hij is m’n tweede voetenzak die ik gekocht heb en ik zou zo weer dezelfde voetenzak kopen.. ook in bed en voor op de bank bij de tv voldoet hij meer dan goed. Ik heb een andere voetenzak gehad maar die was niet zo hoog als deze , dus weinig gebruikt en maar vlug deze weer aangeschaft.

r***********@k********* 06-11-2022

Warme voeten

Geschreven voor: Inventum HZ31

Ik heb te lang gewacht met het aanschaffen van zo'n heerlijke Elektrische Voetenzak van Inventum. Hij voldoet aan alle verwachtingen, kwaliteit en prijs is goed en ziet er ook nog erg leuk uit, met als voordeel dat je de binnenvoering ook nog kunt uitwassen.

Pluspunten

• warme voeten
  • prijsgunstig
  • leuk dessin

corrie 27-10-2022

Laat de winter maar komen!!!!

Geschreven voor: Inventum HZ31

Voor mijn 91 jarige moeder heb ik een voetenzak gekocht voor haar verjaardag. Ze zegt als je voetenwarm zijn blijf je helemaal warm.
Ideaal dat de voetenzak naar een bepaalde tijd uitgaat . Echt een topper! Laat de winter maar komen voor mn moeder die achter ons woont in een mantelzorgwoning.
p.s natuurlijk heeft ze ook een heerlijke inventum elektrische deken.

Pluspunten

• beveiligd
  • uitneembare zak die je kunt wassen
  • zit een lekker lang snoer aan
  • en echt leuke uitstraling al die kleurtjes

b**********@d******** 21-01-2022

Oplossing voor steeds maar koude voeten

Geschreven voor: Inventum HZ31

Door medische oorzaak heb ik chronisch ijskoude voeten. Slaap daardoor ook moeilijk in.
De voetenwarmer doet wat ie moet doen: ik krijg er echt warmere voeten van.

Pluspunten

• comfortabel, zacht voor de voeten
  • warmt snel op

Sannie 14-10-2020

Werkt uitstekend, leuk design

Geschreven voor: Inventum HZ31

Veilig en goed product, waar voor je geld.I
Ik weet dat dit een goed product is. Ik heb deze al eerder gehad)
Jarenlang plezier ervan gehad.

Pien 30-09-2020

Nooit meer kleumen op mijn thuiswerkplek

Geschreven voor: Inventum HZ31

Ik woon in een oud huis boven een onverwarmde berging. Daarom heb ik snel koude voeten in huis. Vooral op mijn thuiswerkplek, die 5 meter van de verwarming afstaat. En als je koude voeten hebt raakt je hele lichaam verkleumd.

Dankzij de HZ31 voetenwarmer is dit probleem opgelost. Het houdt mijn voeten aangenaam warm als ik zit te werken. Hierdoor hoef ik de verwarming niet hoger te zetten of een bijverwarming aan te schaffen. Het verbruik van de voetenwarmer is veel lager dan een bijverwarming. Dat scheelt dus ook in de elektriciteitskosten.

De voetenwarmer is in te stellen in drie standen. Daardoor wordt het nooit zweterig. En na 90 minuten schakelt hij automatisch uit, waardoor je je nooit druk hoeft te maken dat hij door blijft loeien terwijl het niet nodig is.

De binnenkant is knuffelberenzacht, en wasbaar. Het design van de stof aan de buitenkant had wat mij betreft wat ingetogener/zakelijker gemogen, maar stoort niet.

Ik zit er warmpjes bij deze winter aan mijn bureau.

Pluspunten

• Doet wat hij moet
  • Verbruikt minder dan een bijverwarming
  • Schakelt automatisch uit na 90 minuten
  • Lekker zachte, wasbare voering

Minpunten

• Uiterlijk stof buitenzijde kan wat ingetogener

Timmie 30-10-2019

Voetenwarmer Inventum HZ31 is ten minste warm genoeg!

Geschreven voor: Inventum HZ31

In tegenstelling tot andere voetenwarmers geeft deze gelukkig meer dan voldoende warmte, op stand 2 van de 3 ben je al klaar!

Emmy 29-11-2017

emmy.joemai@live.nl

Geschreven voor: Inventum HZ31

Erg blij mee. verdient een tien. Ik hoop er veel plezier van te hebben. Gekocht als een cadeau voor mijn man, die iedere dag van 1 uur tot 6 uur in de ochtend moet werken. Werkplek is ijskoud en heeft altijd ijskoude voeten die ik altijd moet opwarmen. sokken en goed gekleed werken ook niet in zijn werkkamer. Ik heb vaker gekeken naar het voetenzak. en op jullie site gekeken. Dit heeft mij doen besluiten de voetenzak te koen voor mijn man. Hij is er erg blij mee. Ik zou iedereen het aanraden. Op mijn werk hebben patienten met chemotherapie het ook gekocht vanwege zenuwpijnen. Ook zij zijn erg te vreden mee