Inventum HZ31 - Reviews

Aantal standen
Warmte instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HZ31 op Kieskeurig.nl.

Emmy 29-11-2017

emmy.joemai@live.nl

Geschreven voor: Inventum HZ31

Erg blij mee. verdient een tien. Ik hoop er veel plezier van te hebben. Gekocht als een cadeau voor mijn man, die iedere dag van 1 uur tot 6 uur in de ochtend moet werken. Werkplek is ijskoud en heeft altijd ijskoude voeten die ik altijd moet opwarmen. sokken en goed gekleed werken ook niet in zijn werkkamer. Ik heb vaker gekeken naar het voetenzak. en op jullie site gekeken. Dit heeft mij doen besluiten de voetenzak te koen voor mijn man. Hij is er erg blij mee. Ik zou iedereen het aanraden. Op mijn werk hebben patienten met chemotherapie het ook gekocht vanwege zenuwpijnen. Ook zij zijn erg te vreden mee

Sannie 14-10-2020

Werkt uitstekend, leuk design

Geschreven voor: Inventum HZ31

Veilig en goed product, waar voor je geld.I
Ik weet dat dit een goed product is. Ik heb deze al eerder gehad)
Jarenlang plezier ervan gehad.

Pien 30-09-2020

Nooit meer kleumen op mijn thuiswerkplek

Geschreven voor: Inventum HZ31

Ik woon in een oud huis boven een onverwarmde berging. Daarom heb ik snel koude voeten in huis. Vooral op mijn thuiswerkplek, die 5 meter van de verwarming afstaat. En als je koude voeten hebt raakt je hele lichaam verkleumd.

Dankzij de HZ31 voetenwarmer is dit probleem opgelost. Het houdt mijn voeten aangenaam warm als ik zit te werken. Hierdoor hoef ik de verwarming niet hoger te zetten of een bijverwarming aan te schaffen. Het verbruik van de voetenwarmer is veel lager dan een bijverwarming. Dat scheelt dus ook in de elektriciteitskosten.

De voetenwarmer is in te stellen in drie standen. Daardoor wordt het nooit zweterig. En na 90 minuten schakelt hij automatisch uit, waardoor je je nooit druk hoeft te maken dat hij door blijft loeien terwijl het niet nodig is.

De binnenkant is knuffelberenzacht, en wasbaar. Het design van de stof aan de buitenkant had wat mij betreft wat ingetogener/zakelijker gemogen, maar stoort niet.

Ik zit er warmpjes bij deze winter aan mijn bureau.

Pluspunten

• Doet wat hij moet
  • Verbruikt minder dan een bijverwarming
  • Schakelt automatisch uit na 90 minuten
  • Lekker zachte, wasbare voering

Minpunten

• Uiterlijk stof buitenzijde kan wat ingetogener

Timmie 30-10-2019

Voetenwarmer Inventum HZ31 is ten minste warm genoeg!

Geschreven voor: Inventum HZ31

In tegenstelling tot andere voetenwarmers geeft deze gelukkig meer dan voldoende warmte, op stand 2 van de 3 ben je al klaar!