Oral-B TriZone 600 - CLS Elektrische Tandenborstel wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B TriZone 600 - CLS Elektrische Tandenborstel wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Hanneke85 29-10-2014

Super tandenborstel! Lekker zacht voor het tandvlees... Het opladen duurt lang, maar daarna kan hij er weer een dag of 4 tegenaan!
Het enige wat lastig is, is dat je vrij hard op het aan/uit knopje moet duwen. En je moet door alle 'programma's heen wil je hem uitzetten.
Verder een prima, degelijke borstel waarmee je tanden beduidend schoner, gladder en witter zijn!

made67 30-09-2014

oralB 600, super borstel, Schone tanden na de poets tijd die is aangegeven.Makkelijk te gebruiken. Heb alleen geen idee hoe de timer werkt
Test deze voor lekker leven. Had veel eerder een elektrische moeten aanschaffen.

YdieresiS 29-09-2014

De Oral-B 600 is een krachtige elektrische tandenborstel. De ingebouwde timer zorgt ervoor dat je lang genoeg poetst en door de krachtige reiniging wordt er meer tandplak verwijdert dan met een gewone handtandenborstel. De tandenborstel zit stevig in elkaar en heeft voldoende capaciteit om een week mee te poetsen zonder opnieuw te hoeven opladen. Ik nam de tandenborstel in gebruik en dacht dat ik wel lang genoeg poetste, maar met de ingebouwde timer weet ik nu dat twee minuten langer duurt dan ik in het verleden hanteerde. Ondanks dat de tandeborstel erg krachtig is, heb ik nog geen bloedend tandvlees ervaren. Het enige nadeel van deze borstel is dat hij na even in en uit schakelen (om bijvoorbeeld te reageren op mijn vrouw) de timer opnieuw begint, je moet dan weer de complete twee minuten doorlopen. Verder is dit een top tandenborstel.

ducati10 04-01-2014

Product voldoet goed, op de gemonteerde accu na. Al heel snel heb ik de accu's van 2 borstels vervangen voor een betere kwaliteit. dit vind ik slecht. Voor een paar euro meer kan een goede accu worden gemonteerd.