Philips Sonicare AirFloss HX8111 - Reviews

Laagste prijzen -14% prijsdaling
Timer
Laadstation
Snelheid instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 74 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare AirFloss HX8111 op Kieskeurig.nl.

AAHDEBOK 27-07-2015

4,5
We hebben in ons gezin 4 airfloss apparaten De kwaliteit is echt abominabel. Alle 4 zijn een keer onder garantie vervangen wegens scheuren in de buitenkant of niet meer functioneren. Een is na de garantie vervangen omdat dit tweede exemplaar binnen 3 maanden opnieuw stuk ging. Kortom een waardeloze kwaliteit, de naam van Philips onwaardig.

De Bruijn 15-03-2017

Werkt goed maar meestal na een half jaar defect

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

Werkt goed maar meestal na een half jaar defect.
Gelukkig bij Wehkamp gekocht en die vervangen hem en je krijgt een nieuwe aankoopbon, superservice van Wehkamp. Het product is echt niet degelijk genoeg om een paar jaar te gebruiken.

Pluspunten

• Heel goed de eerste maanden

Minpunten

• Meestal defect na 6 maanden

iVy 07-02-2017

grote teleurstelling

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

heb twee sonicare airfloss aangheschaft een voor thuis en een voor strandhuisje, beide apparaten werken niet meer, nu staat er in de kleine lettertjes dat je ze altijd met volle accu moet achterlaten als je een tijdje niet gebruikt, dat lees je dan achteraf en dat is ook erg onhandig

Pluspunten

• als ze werken prima

Minpunten

• gauw stuk
  • straal wat erg hard bij implantaten

caspar s 09-02-2015
  • Product jaar of meer in bezit

op zich is het een heerlijk apparaat. makkelijker en sneller dan flossen met een draad en een heerlijk schone mond na gebruik. maar waarom niet degelijker gemaakt. net zoals de dect-telefoons van philips lijkt dit apparaat ook gemaakt om maar een paar maanden mee te gaan. in twee jaar tijd gingen er drie kapot en nu heb ik geen garantie meer. ik ga ook geen nieuwe kopen. weggegooid geld.

mz1970 27-12-2014

fijn en handig apperaat, met veel gebruikersgemak, verder heb ik hier geen toelichting op.
Ik moet hem eerst meer gaan testen

leendert w 08-05-2015

4,5
Als hij werkt is het erg prettig om je tanden schoon te houden en te reinigen tussen de kiezen, al merk je al je erna nog floss dat niet alle tandplak weg is.
Het grote nadeel is de degelijkheid. Een eerste exemplaar , gebruikt met Listerine als vulling was na 4 maanden al kapot en deed niets meer. Een vervanging van het apparaat binnen de garantie gaf na 6 maanden (met alleen water gebruikt) ook al de geest. Ik ben nu op zoek naar een ander merk.

dobbie3366 12-11-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Heb net de tweede airfloss gekocht. Prima ding, maar de vorige begon na 3 jaar wel wat gebreken te vertonen. Lekte wat bij de aansluiting van de kop en de accu was zeer snel leeg.

Petrarca_Amsterdam 04-07-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Op zich een prima idee (en apparaat), alleen het apparaat is niet goed ontworpen. Een jaar naar dato ging ie kapot. Ik heb netjes een nieuw exemplaar gekregen van Philips. Die ging ook kapot, vijf weken na de garantietermijn van Philips (2 jaar). Daarom krijg ik geen vervanging. Kortom, de uitvoering van het idee is kwalitatief niet wat je van Philips zou mogen verwachten. Jammer, want het idee is prima en ik was er tevreden mee.

Consument_Pv 10-07-2014

Was ook tevreden over het apparaat tot 4 maanden na de garantieperiode van 2 jaar tijdens flossen water met een bittere smaak uit de spuitmond, en een "chemische" lucht uit het waterreservoir kwam. Ook de batterij wil niet meer opladen. Lijkt sterk op een ontwerpfout maar helaas, uw garantietermijn is verlopen. Ben benieuwd wanneer mijn 2e HX8111 het begeeft (garantie bijna verlopen).

Tony 28-12-2018

Werkt zeer goed

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

Dit apparaat werkt goed beter dan flossen met een draadje.
Minder last vamijn tandvlees dan dat ik eerst had.
Ik lees wel dat bij sommige mensen er geen water meer uit komt maar alleen lucht.
Ik heb dit ook gehad maar opgelost door azijn in het vul stuk te doen en een nacht laten staan en toen deed hij het weer.
Wel eerst even goed spoelen voor dat je hem weer gaat gebruiken.

Mw. Kruisbrink 07-05-2018

Wat een slecht apparaat, Philips moet zich schamen !

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

Na korte tijd kwamen er alleen nog maar luchtstootjes uit, en geen water meer. Dus onbruikbaar.
Bol.com (waar ik het kocht), bood uitstekende service. Omdat het ding niet meer te repareren was en ik het probleem binnen de garantietermijn aankaartte, heb ik het hele aankoopbedrag teruggekregen. Had ik de slechte reviews maar serieus genomen .....

Plakker51 22-04-2017

Deze AirFloss werkte na krap 2 jaar al niet meer

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

Mijn AirFloss begaf het na krap 2 jaar - dus net buiten de garantieperiode - doordat het niet meer reageert op de aan/uit knop in combinatie met het indrukken van de "'spuit-knop". De accu is kennelijk al kapot. Vind ik veel te vroeg voor een apparaat van die prijs.
Werkte voor de rest wel gemakkelijk, maar mijn tandarts en mondhygieniste waren niet tevreden over de plakverwijdering. Kreeg het advies om toch ook dagelijks met ragertjes en fossdraad te reinigen. Ik had de AirFloss juist gekocht om die dagelijkse reinigingsprocedure met ragertjes en flossdraad te vermijden en dus sneller klaar te zijn met de hygiene.

Tinus2017 07-01-2017

Werkt goed, maar opzetstuk zit niet goed vast

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

AirFloss werkte in het begin perfect, maar na een tijdje spettert het water langs het randje van het opzetstuk. Dat veroorzaakt waarschijnlijk dat het opzetstuk niet goed blijft zitten en met enige regelmaat in je mond los laat, wat overigens heel onaangenaam is. Dit treedt steeds vaker op, ook nadat er een nieuw opzetstuk opgezet wordt. Na een paar jaar kun je dus het apparaat - vanwege de gebrekkige manier van het vastmaken van het opzetstuk - weggooien.

Anoniem 05-11-2015

Het product gaat snel stuk

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

In 4 jaar een keer een vervangen met garantie en nu is hij alweer defect. Ik vind dat hij toch meer dan twee jaar moet mee gaan.
Verder vind ik dat hij doet wat beloofd werd.

Nomiki 06-10-2015

Goed als het werkt

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

Ik heb mijn airfloss met plezier gebruikt maar helaas korter dan een jaar. Opeens sproeide het apparaat geen water meer maar alleen lucht. Heb hem schoon gemaakt maar het probleem blijft. Doordat ik toen hoog zwanger was en door de periode erna, heb ik niet aan gedacht dat ik mijn airfloss wellicht onder de garantie kan laten repareren/vervangen. Vandaag kwam ik achter dat mijn airfloss net 3 maanden buiten de garantie valt, dus niets meer aan te doen.

Kortom, airfloss is goed als het werkt en vergeet niet om het te laten repareren binnen de garantietermijn.

an44 02-09-2015

geweldige monddouche

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

De airfloss is een geweldige monddouche voor mijn tanden,deze had ik veel eerder moeten kopen,inplaats van raggertjes en flossdraad.

Alia 19-08-2015

Prima plaque verwijdering

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

Erg tevreden , verwijdert goed de plaque.
Alleen al twee keer na ruim een jaar gebruiken kapot, maar gelukkig vanwege twee jaar garantie een nieuwe gekregen

Marsman99 17-08-2015

Redelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

Redelijk apparaat, maar binnen anderhalf jaar al kapot. Kreeg wel meteen een nieuwe opgestuurd van Philips. Dus service is OK

Elstar 07-08-2015

goed

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

hadden dit product al eerder maar nu vervangen ivm niet functioneren gechat naar philips klantenservice en het product is kosteloos vervangen . prima service

Axello 03-08-2015

Werkt goed, als het 't doet

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

Evenals bij zovelen ging mijn Airfloss kapot nadat ik het enkele weken niet gebruikt had. Philips ruilde het zonder probleem op: hulde. Echter, na enkele maanden gebruik, krijg ik hetzelfde euvel: na een vakantie doet het apparaat het niet meer. Het lijkt er wel op of er iets indroogt of zo. Er wordt wel hard lucht uit geblazen, maar er zit geen water bij. Nu dus wederom een stukke.

Als ie het doet is het erg handig in gebruik en je merkt dat het echt werkt. Ik heb wel grote spleten tussen m'n tanden zitten: dat helpt.

Helaas dus snel stuk.

Ik zie nu dat er een nieuw model is : de HX8255/02. Ik kan alleen nergens vinden of de kinderziektes er nu uit zijn.

Ik voel me een beetje een beta-tester nu.

Anoniem 06-06-2015

Geweldig product, gaat wel snel stuk

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8111

Super product, echter niet heel bedrijfszeker. Deze is na 3 maanden stuk gegaan. De vervanger na anderhalf jaar. Hopelijk gaat nummer 3 langer mee!