Philips Sonicare AirFloss HX8111

Oral-B Pro 2 2000S Sensi Ultrathin

Oral-B Pro 2 2000S Sensi Ultrathin Best Reviewed feb 2018
8,4 (18)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 73 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

De Bruijn 15-03-2017

Werkt goed maar meestal na een half jaar defect

Werkt goed maar meestal na een half jaar defect.
Gelukkig bij Wehkamp gekocht en die vervangen hem en je krijgt een nieuwe aankoopbon, superservice van Wehkamp. Het product is echt niet degelijk genoeg om een paar jaar te gebruiken.

Pluspunten

• Heel goed de eerste maanden

Minpunten

• Meestal defect na 6 maanden

iVy 07-02-2017

grote teleurstelling

heb twee sonicare airfloss aangheschaft een voor thuis en een voor strandhuisje, beide apparaten werken niet meer, nu staat er in de kleine lettertjes dat je ze altijd met volle accu moet achterlaten als je een tijdje niet gebruikt, dat lees je dan achteraf en dat is ook erg onhandig

Pluspunten

• als ze werken prima

Minpunten

• gauw stuk
  • straal wat erg hard bij implantaten

AAHDEBOK 27-07-2015

4,5
We hebben in ons gezin 4 airfloss apparaten De kwaliteit is echt abominabel. Alle 4 zijn een keer onder garantie vervangen wegens scheuren in de buitenkant of niet meer functioneren. Een is na de garantie vervangen omdat dit tweede exemplaar binnen 3 maanden opnieuw stuk ging. Kortom een waardeloze kwaliteit, de naam van Philips onwaardig.

caspar s 09-02-2015
  • Product jaar of meer in bezit

op zich is het een heerlijk apparaat. makkelijker en sneller dan flossen met een draad en een heerlijk schone mond na gebruik. maar waarom niet degelijker gemaakt. net zoals de dect-telefoons van philips lijkt dit apparaat ook gemaakt om maar een paar maanden mee te gaan. in twee jaar tijd gingen er drie kapot en nu heb ik geen garantie meer. ik ga ook geen nieuwe kopen. weggegooid geld.

mz1970 27-12-2014

fijn en handig apperaat, met veel gebruikersgemak, verder heb ik hier geen toelichting op.
Ik moet hem eerst meer gaan testen

leendert w 08-05-2015

4,5
Als hij werkt is het erg prettig om je tanden schoon te houden en te reinigen tussen de kiezen, al merk je al je erna nog floss dat niet alle tandplak weg is.
Het grote nadeel is de degelijkheid. Een eerste exemplaar , gebruikt met Listerine als vulling was na 4 maanden al kapot en deed niets meer. Een vervanging van het apparaat binnen de garantie gaf na 6 maanden (met alleen water gebruikt) ook al de geest. Ik ben nu op zoek naar een ander merk.

dobbie3366 12-11-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Heb net de tweede airfloss gekocht. Prima ding, maar de vorige begon na 3 jaar wel wat gebreken te vertonen. Lekte wat bij de aansluiting van de kop en de accu was zeer snel leeg.

Petrarca_Amsterdam 04-07-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Op zich een prima idee (en apparaat), alleen het apparaat is niet goed ontworpen. Een jaar naar dato ging ie kapot. Ik heb netjes een nieuw exemplaar gekregen van Philips. Die ging ook kapot, vijf weken na de garantietermijn van Philips (2 jaar). Daarom krijg ik geen vervanging. Kortom, de uitvoering van het idee is kwalitatief niet wat je van Philips zou mogen verwachten. Jammer, want het idee is prima en ik was er tevreden mee.

Consument_Pv 10-07-2014

Was ook tevreden over het apparaat tot 4 maanden na de garantieperiode van 2 jaar tijdens flossen water met een bittere smaak uit de spuitmond, en een "chemische" lucht uit het waterreservoir kwam. Ook de batterij wil niet meer opladen. Lijkt sterk op een ontwerpfout maar helaas, uw garantietermijn is verlopen. Ben benieuwd wanneer mijn 2e HX8111 het begeeft (garantie bijna verlopen).

Mw. Kruisbrink 07-05-2018

Wat een slecht apparaat, Philips moet zich schamen !

Na korte tijd kwamen er alleen nog maar luchtstootjes uit, en geen water meer. Dus onbruikbaar.
Bol.com (waar ik het kocht), bood uitstekende service. Omdat het ding niet meer te repareren was en ik het probleem binnen de garantietermijn aankaartte, heb ik het hele aankoopbedrag teruggekregen. Had ik de slechte reviews maar serieus genomen .....

MarilyR 17-12-2014

Het is heel eenvoudig te gebruiken en geeft een schoon gevoel in de mond. Het water is ook makkelijk te vervangen.

Eelcodes 16-12-2014

4,5
Mijn 2e Philips Airfloss ging ook na ongeveer een jaar kapot, net als de eerste. Het apparaat geeft geen waterstraal meer, maar geeft nog wel een geluid.

Bij de eerste keer werd de Airfloss nog vervangen, maar bij de 2e keer gaf de klantenservice van Philips niet thuis.
"Jammer voor u, de garantietermijn voor uw 2e Airfloss loopt door op die van de eerste, en die is helaas net verlopen"

Helaas dus geen antwoord wat de oorzaak van het defect kan zijn. Maar dit lijkt mij een structureel probleem.
Tot die tijd voldeed de Airfloss wel degelijk aan mijn dagelijkse verwachtingen, maar de kwaliteit en levensduur laten duidelijk te wensen over. Inmiddels maar een Waterpik wp450 aangeschaft. Deze lijkt me wat degelijker.

KA Sjouw 04-12-2014

Water reservoir erg klein, opzetstuk wiebelig
Hij werkt verder wel maar voldoet niet helemaal aan de verwachtingen die wij van te voren hadden

Dianne Day 02-11-2014

Doet precies wat ik er van verwachtte. Het resultaat na de eerste paar keer gebruiken is goed. Het resultaat is brilliant.

Samadam 25-10-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Werkt goed en maakt je gebit schoon. Je voelt het echt.
Vulklepje wel regelmatig schoon maken ander zuigt het vacuüm

Iik heb hierover contact opgenomen met de helpdesk van Philips en ze gaven me deze link
Zie link

wimmium 02-07-2014
  • Product maand in bezit

werkt goed, krijg er een echte frisse mond van. na langdurig gebruik heb ik minder pijn aan tandvlees.een aanrader voor mensen met gevoelig tandvlees.

Henk4141 29-06-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Het apparaat maakt heel goed schoon tussen de kiezen.
Helaas is nu het vijfde exemplaar ook defect. Het geeft geen enkele respons meer. Ook jammer is dat de garantie net een maand verlopen is.
Al met al kan je stellen dat bij gebruik van 1x per dag een exemplaar ongever 5 maanden mee gaat en gedurende de levensduur 3x opgeladen moet worden.
Jammer.

Mirjam2434 27-06-2014

Handig draadloos product, gemakkelijk te gebruiken en reinigen. Reinigt prima tanden en kiezen en ook ertussen. Kortom een goed product !

Roffiejaan 25-06-2014

Ik ben heel content met mijn aankoop, de sonycare airfloss. Ik ben met de airfloss beter in staat mijn gebit reinigen op plekjes waar je anders zeer moeilijk bij komt.

Annemieke 1971 22-06-2014
  • Product maand in bezit

Philips Sonicare bevalt erg goed. Prettige manier van flossen. Zeer gebruikersvriendelijk. Heb er alle vertrouwen in dat het gebruik van de Sonicare de frequentie van bezoek aan de mondhygienist gaat beperken.

Frans Casteel 15-06-2014

Dit apparaat is goed hanteerbaar en licht, geef een krachtige stoot water, waarbij het vuil tussen de tanden snel verdwijnt.
Het waterreservoir is wel snel leeg.
Het apparaat verdient een ruime voldoende.