Oral-B Oral-B Vitality Kids Frozen 1 stuks

Oral-B Genius 10000N Black Elektrische Tandenborstel Powered By Braun

Oral-B Genius 10000N Black Elektrische Tandenborstel Powered By Braun
9,2 (10)
Bekijk alle Elektrische tandenborstels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Vitality Kids Frozen 1 stuks op Kieskeurig.nl.

Jeroen K 09-11-2018

Leuke tandenborstel voor kinderen

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Vitality Kids Frozen 1 stuks

De Oral-B Vitality Kids Frozen is op zich een fijne elektrische tandenborstel. De borstel is vrij basic maar doet zijn werk verder goed. De borstel is voorzien van een timer en er is een app beschikbaar. Ik heb deze tandenborstel gratis ontvangen zoda mijn dochter hem kon testen. Ze vond hem fijn in gebruik, alleen het harde geluid vond ze niet prettig. De app heeft geen toegevoegde waarde, omdat deze verder niet koppelt met de tandenborstel. De borstel geeft na 2 minuten aan dat je klaar bent met poetsen door middel van een serie korte pulsen, helaas niet om de 30 seconden zodat hij niet aangeeft dat je van poetsgebied kunt wisselen zoals andere elektrische tandenborstels dat wel doen. Verder is de tandenborstel vrij snel leeg. Het opladen heeft helaas geen indicator zodat je niet weet wanneer de tandenborstel precies is opgeladen. Wanneer de tandenborstel bijna leeg is, krijg je ook geen waarschuwing door piepjes of een lampje. Tijdens het poetsen kom je er dus ineens achter dat de tandenborstel leeg is, waarna je de ouderwetse handtandenborstel weer kunt pakken.

Pluspunten

• Leuk design
  • Eenvoudig in gebruik
  • Vrolijke kleur
  • Degelijk

Minpunten

• Geen indicatie wisselen poetsgebied om de 30 sec
  • Lawaai tijdens het poetsen
  • Moet snel weer opgeladen worden
  • Geen indicatoren leeg/opladen

Marianne van de Werken 05-10-2018

Prettige tandenborstel, met felle kleuren en goede accu.

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Vitality Kids Frozen 1 stuks

Mijn dochter poetst met veel plezier met de Oral-B Vitality Kids Frozen CLS. De Disney-app zorgt ervoor dat ze weet tot wanneer ze moet poetsen en de felle kleuren van de tandenborstel zorgen ervoor dat het poetsen ineens veel leuker is dan voorheen. Ook in bad is deze tandenborstel trouwens goed te gebruiken, want ook nadat hij in het water is gevallen, poetst hij nog even krachtig als voorheen.

Pluspunten

• Felle kleuren
  • Na contact met water nog steeds goed