Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

cris70 09-10-2018

goede acuduur

Echt een aanrader, makkelijk en safe in gebruik.De baterij gaat echt lang mee en de stand voor witte tanden werkt echt.

Keg 09-10-2018

Chic en krachtige electrische tandenborstel

Ik heb de kans gekregen om de Philips elektrische tandenborstel te testen.
Wat mij als eerste opviel is dat de tandenborstel over je tanden glijdt terwijl je geen druk voelt (nu ik vaak onbewust druk oefen op mn tandenborstel). De timer is handig in het poetsen van je tanden, je hoeft zelf geen tijd bij te houden en of te tellen om van poetskant te veranderen. De batterij gaat heel lang mee, erg prettig, nu ik vaak vergeet om mn tandenborstel op te laden. De kleur en opbergdoos is chic. De twee standen ‘clean’ en ‘white’ is prettig. Vooral op dagen dat je veel koffie of met gekleurde kruiden hebt gekookt. Al met al is het een aanrader!

Pluspunten

• Batterrijduur
  • Kleur
  • Opbergdoos
  • Timer
  • Twee standen

lislot 03-10-2018

Chique apparaat wat doet wat het moet doen

Wauw, een zwarte tandenborstel. Dat is al 1 punt om even aan te wennen, maar zeker chique, weer eens wat anders dan dat eeuwige wit. Mooie complete set incl reisetui, erg fijn omdat we ook vaak reizen.
De eerste keer poetsen merk je echt waarom het “Sonicare” heet, de hele kleine sonische bewegingen voelen echt bijzonder aan. Na het poetsen voelen mijn tanden zeker schoon aan.
Na langere tijd met de deze tandenborstel gepoetst te hebben ben en blijf ik zeer tevreden. Wittere tanden kan ik niet ontdekken, maar ik vraag me eerlijk gezegd ook af of je zoiets kan bereiken met een opzetborstel. Mijn tanden voelen in elk geval goed schoon aan, dat is wat ik het meest belangrijk vind.
De accu gaat zeer lang mee, al ruim 1,5 week zonder op te hoeven laden en hij is nog steeds niet leeg.

AlexS 27-09-2018
  • Product gekregen

Heerlijk gevoel echt professioneel

De Philips Sonicare protective clean tandenborstel ziet er door de zwarte kleur wel heel erg chique uit.

Aan de manier van poetsen zal je eerst even moeten wennen het trilt voor je gevoel namelijk enorm in je mond, maar daar ben je zo aan gewend.
Het mooie is dat deze borstel met een lage intensiteit begint om het zo op te bouwen door de dagen heen tot de volle 100%
Eenmaal gepoetst met deze borstel dan merk je toch echt wel het verschil hoor, alles voelt lekker schoon en glad aan.
Ook heeft de borstel een poetstimer deze geeft een signaal als je naar de andere kant van je gebit moet gaan.

Druk je vaak te hard waardoor je tandvlees gaat bloeden nou dan zit je met deze borstel perfect er zit namelijk een druksensor op. Druk je te hard dan stoppen de poetsbewegingen even.
Alles is na het poetsen gemakkelijk onder de kraan schoon te spoelen, de borstel heeft een lange accuduur waardoor je ongeveer een 2 weken ermee kan poetsen.
In de set zit ook een kunststof reis etui zodat je alles netje mee kan nemen mocht je weg gaan

Kortom een aanrader voor elk gebit hoor 

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Druksensor
  • Poetstimer

Minpunten

• Reis etui sluit niet goed