Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Oral-B Teen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DanielB 06-11-2018

Zeer goede tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Na lang poetsen met de hand tandenborstel heb ik toch weer een electrische tandenborstel gebruikt. Deze heb ik zelf gratis gekregen en dacht waarom niet. Een gave feature (maar niet onmisbaar) is de app. Hierin kan je bijvoorbeeld zien welke stand (er zijn er 3) welk doel heeft en deze houdt een historie bij van gebruik. Leuk als je van grafieken en data houdt. Verder is altijd handig dat er een timer aanwezig is. Bij het poetsen met de hand, vergeet je de tijd nog wel eens. De batterij gaat deze erg lang mee. Ik poets weliswaar om en om met de hand en electrische tandenborstel maar ik hoef hem echt maar 1 of 2 keer per maand op te laden.

Voor mij is de eerste stand (die voor een dagelijks schone mond is) wat te hard. Ik poets dan ook altijd met stand 2 of 3 die voor gevoelige tanden of wittere tanden is. Hierbij is het erg handig dat de tandenborstel detecteert wanneer je te hard drukt. Deze neemt dan direct zelf af in snelheid en het rode ligt gaat branden. Dit merk je wel.

De tandenborstel wordt geleverd met twee opzetstukken, dus je kunt direct aan de slag!

Pluspunten

• Meerdere poetsstanden
  • Bluetooth
  • Detecteert te harde druk

Minpunten

• Redelijk veel lawaai
  • Vrij glad

Esmeralda 28-10-2018
  • Product gekregen

Fijne borstel met een goed eindresultaat

Geschreven voor: Oral-B Teen

Fijne tandenborstel
De Oral B Smart Teen Black is een stoer uitziende borstel die fijn poetst. Er zijn verschillende poetsstanden waar je uit kunt kiezen en er gaat een lampje branden als je te hard drukt met de borstel. Poetst goed schoon en is makkelijk in gebruik. Het is mogelijk om een app te downloaden die extra informatie geeft over het poetsen, dit is leuk, maar wordt weinig gebruikt door mijn kinderen. De tandenborstel gratis ontvangen en uitproberen

Pluspunten

• Je kan er een tijd in stellen
  • Lange baterij duur
  • Ziet er stoer uit

Janet 28-10-2018

Stoere goed poetsende tandeborstel

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Ik heb deze tandeborstel een aantal weken geleden ontvangen om te laten testen door mijn zoon van 14 jaar. De tandeborstel ziet er stoer uit. Er is ook een app te downloaden waarmee je contact via bluetooth kan maken. Met tips en een timer en een schema of je alles hebt gepoetst. . Hij poetst een stuk beter en schoner dan andere borstels. Als je te hard poetst volgt er een rood licht. Zelfs met zijn beugel kan hij goed poetsen met deze borstel. Er zijn ook nog diverse andere opzetborstels te krijgen.

Pluspunten

• poetst goed schoon
  • geeft aan wanneer je te hard poetst
  • te verbinden met app (met timer) via bluetooth

Minpunten

• luid

EmmaEdel 25-10-2018

leuke en slimme tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

De oral-b smart teen black is een goede maar ook slimme tandenborstel. Door de zwarte kleur ziet hij er ook nog eens aantrekkelijk uit. Na het poetsen voelen je tanden schoon aan. Ook laat hij doormiddel van een timer weten of je daadwerkelijk 2 minuten poetst. Je kan hem ook verbinden met de app via Bluetooth. Dit geeft handige informatie over welke opzetborstels en tandpasta je moet gebruiken om je poetsdoel te bereiken. Zo kan je er bijvoorbeeld voor kiezen dat je doel wittere tanden zijn. Kortom heel veel leuke nieuwe vermieuwenheden voor een tandenborstel. Ik ben heel blij dat ik deze gratis thuis heb opgestuurd gekregen om uit te proberen.

Alkie 21-10-2018

Prima tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

De electrische tandenborstel Oral-B Smart / Teen is een heel fijne tandenborstel. Het model heeft drie poets snelheden. Ik heb alleen de snelste gebruikt. Deze model lijkt sneller dan het model dat we twee jaar geleden hebben gekocht. Het oude model gebruiken we nog steeds met veel plezier. Het oude model moet regelmatig opgeladen worden. De Smart/Teen kan drie keer zo vaak gebruikt worden voor opladen nodig was en heeft een betere accu-indicator. Je kunt de poetsbeurt met een lage snelheid afmaken. Het andere model houdt er vrijwel meteen mee op. Bluetooth heb ik niet gebruikt. Er had beter een aparte aan-uit knopje gemaakt kunnen worden. Nadeel met verlagen van de snelheid moet je de borstel uit doen. Drie keer drukken dus. Je went er aan, maar is geen verbetering. Ik heb de Oral-B gekregen om te testen. De Smart/Teen is een prima tandenborstel.

Pluspunten

• Goed in de hand
  • Lang gebruik van batterij

Kyra L. 18-10-2018

Electrische tandenborstel met app

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Een tandenborstel met Bluetooth functie waarbij je, na het downloaden van de app, precies kunt volgen hoe je poetst. Daarnaast krijg je ook nog tips om nog beter te kunnen poetsen. Tandenborstel die fijn in de hand ligt, licht is van gewicht en ook nog een mooi design heeft. Na volledig opladen gaat deze ongeveer 2 weken mee. Handig als je niet te lang op reis gaat. Ik heb de tandenborstel gratis ontvangen om te testen en vind met name het bluetooth gedeelte een leuke aanwinst. Stimuleert om nog beter te poetsen. Daarnaast merk je duidelijk een beter resultaat met poetsen vergeleken met een handtandenborstel. Tandenborstel geeft elke 30 sec. een signaal waardoor je makkelijker de 2 minuten poetstijd kunt verdelen over de 4 segmenten in je mond. De tandenborstel is voorzien van een drukcontrole. Duw je te hard met poetsen dan gaat een rood lampje branden en vermindert de tandenborstel in snelheid.

Pluspunten

• Koppeling met app
  • 30 sec. signaal
  • drukcontrole

Mirjam 15-10-2018

Prima tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

De tandenborstel is prettig in gebruik. De verschillende standen zijn handig, zo kun je zelf bepalen hoe de poetsintensiteit is. Handig is het waarschuwingslampje voor als je teveel druk geeft tijdens het poetsen. Doordat de borstelkop ook ronddraait heb je het gevoel dat elk stukje van de tand/kies wordt gepoetst. Handig dat na 30 seconden de borstel kort stopt om aan te geven dat je naar het volgende gedeelte van je gebit kunt gaan. Na gebruik echt het gevoel een schone mond te hebben. Het is wel jammer dat de tandenborstel niet vanzelf stopt na 2 minuten. De batterij gaat zeker 2 weken mee als deze geheel is opgeladen. Minpuntje is dat de borstel vrij veel geluid maakt bij het poetsen. De tandenborstel ziet er stoer uit. Tandenborstel gratis ontvangen om te mogen testen, zeker een aanrader!

Pluspunten

• goede accuduur
  • stoer uiterlijk
  • kleine ronde borstel

Minpunten

• geluid

Linda van der Meer 09-10-2018

Goede accuduur en krachtige motor

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Een erg fijne tandenborstel. Ik heb de tandenborstel thuis gestuurd gekregen om te testen. Het voordeel aan de tandenborstel vind ik dat hij verschillende standen heeft, zo heeft hij ‘normale’ stand, een stand voor gevoelige tanden/tandvlees en een stand voor wittere tanden. Wat erg grappig is, is dat je deze tandenborstel middels bluetooth kunt verbinden met een app op je telefoon. Op deze app staan verschillende poetstips, maar je kunt bijvoorbeeld ook de aanschafdatum van je opzetborstel invullen. Zo krijg je een reminder wanneer je toe bent aan een nieuwe opzetborstel.
Ook kun je op de app een doel instellen. Bijvoorbeeld wittere tanden. Je krijgt dan advies welke opzetborstel je moet gebruiken, welke tandpasta en welk mondwater. Ik heb de wittere tanden geprobeerd en ik moet eerlijk bekennen dat mijn tanden inderdaad een tint witter werden.
Zelf vind ik het een beetje vervelend om mijn telefoon mee te moeten nemen naar de badkamer. Zelf had ik het prettiger gevonden als er een aparte module bij had gezeten met deze mogelijkheden.
Kortom, een fijne en krachtige tandenborstel. Goede batterij, gaat ongeveer 10 dagen mee op één oplaadbeurt (ik poets redelijk lang) en een grappige bijkomstigheid is de app. Ik zou deze tandenborstel aanraden.

Pluspunten

• leuke app
  • goede accu
  • krachtige motor
  • druksensor

Minpunten

• geeft wat meer rommel dan normaal poetsen

Lin 08-10-2018

Rustige tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Ik heb tot voor kort, mijn tanden altijd met de hand gepoetst. Sinds ongeveer vier weken ben ik nu elektrisch gaan poetsen. Ik heb deze tandenborstel overigens gratis kreeg om te testen. Ik moest wel even wennen. Nu word ik er steeds blijer mee. Ik poets langer (dat gaat haast bijna automatisch) en beter, want m’n tanden voelen gladder aan.

Pluspunten

• Poetst mooi rustg
  • Leuk geprijsd

Frieda 07-10-2018

Leuk voor jongeren!

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Deze Smart Teen Black is speciaal voor jongeren ontworpen en dat zie je! Een flitsende uitstraling en een Bluetooth-functie maken het tandenpoetsen leuk. De tandenborstel maakt via Bluetooth verbinding met de app en je kunt leuke spelletjes doen tijden het poetsen. Helaas valt het signaal regelmatig weg, dat is een aandachtspunt. Speciaal voor beugeldragers zit er een Ortho Care opzetborstel bij. Ook de drie verschillende poetsstanden zijn fijn. De eerste stand vind ik wat te hard, dus gebruik praktisch altijd de 2e stand. Tijdens het poetsen geeft de timer aan wanneer je de andere kant moet poetsen en de druksensor geeft het aan als je te hard poetst. Ook de accu gaat lang mee. Ik mocht dit product gratis testen en kan concluderen: een aanrader voor jong en oud!

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Druksensor

Minpunten

• Bluetooth valt snel weg

Remco Visser 06-10-2018

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

De Oral B Smart Teen Black is een fijne tandenborstel zoals ik gewend ben van Oral B. Naast de twee standen waarmee je de poetssnelheid kunt aanpassen kan je ook gebruik maken van een app. Na het installeren van de app kan je als je Bluetooth aan hebt staan de app gebruiken. Handig want hij houdt je poetstijd bij en ook wanneer je van kwadrant kunt of moet wisselen. Je kunt natuurlijk tijdens het poetsen naar jezelf in de spiegel kijken, maar met de app wordt je op de hoogte gebracht van het laatste nieuws en het weer voor de komende dag. Ondanks dat ik deze tandenborstel gratis heb ontvangen is dit zeker een aanrader.

Pluspunten

• Met app te gebruiken die je poetstijd bij houdt

testing12 03-10-2018

Goed poetsen voor de pubers met en zonder beugel!

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

We kregen deze Oral-B Smart Ten Black en onze pubertweeling van 12 jaar vond m direct geweldig. Een van hen heeft sinds kort een beugel en gebruikt de Ortho care opzetborstels en de ander de Sensi ultra thin. De poets-app is een verrassende toevoeging aan deze tandenborstel. De verbinding doet het niet altijd goed, maar het maakt de kinderen wel bewust hoe lang 2 minuten poetsen eigenlijk is, ook door de tussentijdse signaaltjes na 30 seconden. De tandenborstel heeft een modern design dat de ‘teens’ zeker aanspreekt, heel nieuw. De oplader doet zijn werk snel en de borstel doet het wel een week na 1x opladen. Wij zijn erg enthousiast over de nieuwe tandenborstel die wij gratis kregen om te testen! Hij wordt hier in huis dus dubbel getest en de jongens poetsen er beter door! Als hun moeder hoop ik uiteraard dat het zo blijft.

• Verschillende opzetborstels
  • Krachtige oplader
  • Drukcontrole

Minpunten

• App maakt soms geen verbinding

Harma 24-09-2018

krachtige tandenborstel voor tieners

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Mij zoon heeft de Oral-B smart teen getest. Dit zegt hij erover: na er een paar weken mee gepoetst te hebben ben ik blij verrast; mijn tanden voelen schoner dan ooit en tandenpoetsen is niet meer saai, dankzij de ‘fun zone’ in de app. In de fun zone vliegen die twee minuutjes tandenpoetsen zo voorbij dankzij leuke gezichtsfilters en beloningspunten om voor nieuwe ‘thema’s’ te sparen. Het rode lampje dat aangeeft dat je te hard poetst hielp mij niet alleen met niet te hard poetsen maar ook met het niet wegzakken en op een tand blijven hangen tijdens het poetsen. Toen ik de Oral B smart teen black gratis thuisgestuurd kreeg om hem te testen kreeg ik dankzij de glimmende doos waar deze inzat meteen zin in tanden poetsen en ook de bluetooth connectie met de app sprak mij erg aan. Het enige minpunt vind ik dat je in de
Oral-B app als tiener geen account kunt aanmaken waardoor je onder andere geen leuke tandenpoets gifjes op het internet kunt delen. Maar dat mag de pret niet drukken, ik vind deze tandenborstel perfect voor de tieners die alles met hun telefoon doen.

Pluspunten

• 'fun zone' in de app
  • sterke tandenborstel

Minpunten

• laat je als 'teen' geen account aanmaken in de app

Nigel van A 19-09-2018

Goed voor de kleintjes!

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Op het moment dat je gebruik maak van de app en de app koppelt met je telefoon dan is het een leuke tandenborstel met verschillende toepassingen. Zo kunnen bijvoorbeeld kinderen spelletjes voltooien door het poetsen van hun tanden.

Verder poetst hij hoe je van een tandenborstel van oral b zou verwachten (goed) hij heeft drie verschillende standen wat ook prettig is aangezien ik persoonlijk de eerste stand wat te hard vind.

Helaas is het mij wel meerdere keren overkomen dat het bluetooth signaal ineens weg was en de app dus aangaf dat ik niet lang genoeg mijn tanden had gepoetst. Zonder deze connectiviteit vind ik het een zeer dure tandenborstel. Dit product heb ik gratis ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Motiveert kinderen voor tandenpoetsen
  • Poetst zeer fijn.
  • Lampje voor uitoefenen teveel druk

Minpunten

• Verbinding valt soms weg.
  • Zonder bluetooth niet speciaal

SandraM01 18-09-2018

Goede krachtige tandenborstel die rekening houd met beugels

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Deze Oral-B smart Teen is super voor de opgroeiende puber met (en zonder) beugel. De tandenborstel ziet er helemaal leuk en hip uit met de zwarte kleur en print aan de voor zijnde.
Er worden 2 verschillende opzet borsteltjes mee geleverd, eentje is special voor beugeldragers. Het borsteltje reinigt perfect langs de draden en brackets van de beugel. De borstel heeft 3 standen om te poetsen. Ook heeft die een ingebouwde timer van 4 x 30 sec. zo poets je altijd lang genoeg. De batterij gaat echt heel lang mee. Er zit ook een druk sensor in zodat je niet te hard kan poetsen.

Erg leuk is ook de bluetooth functie die in verbinding staat met de Oral-B app via je telefoon. Zo kom je alles te weten of je goed poets, hoe lang en hoe vaak.
Namens mij puber die hem mocht testen raad ik deze elektrische Oral B smart teen aan.

Pluspunten

• Leuke grafische print
  • 3 standen instelbaar
  • smart poetsen via oral-B app
  • batterij gaat lang mee
  • ingebouwde timer

Martijn 14-09-2018

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Deze review schrijf ik over de elektrische tandenborstel van Oral-B, de Smart Teen Black. Toen ik de kans kreeg deze tandenborstel -met de laatste technische snufjes- te testen, heb ik die natuurlijk met beide handen aangegrepen. Ik heb het toestel gratis aangeboden gekregen met als doel een eerlijke review te schrijven over mijn ervaringen met deze nieuwste generatie tandenborstel. Toen ik de tandenborstel ontving, viel mij gelijk op dat hij kwaliteit uitstraalt. Hij is van mooi zwaar materiaal, is stevig verpakt en compleet met twee opzetborstels. Eenmaal uit de verpakking komt ook de tandenborstel zelf kwalitatief netjes over. Hij voelt lekker in de hand en de lader komt ook stevig over. De eerste ingebruikname is simpel; de tandenborstel wordt geleverd met een (twee) bijbehorende borstel die je eenvoudig op het apparaat klikt. Het viel mij op dat de tandenborstel al geladen was, dus kon ik hem direct gebruiken. Voor de zekerheid heb ik hem eerst volgeladen op de bijgeleverde lader. Die is in een nachtje klaar en kan de tandenborstel ook niet “overladen”. In het gebruik ligt hij zeer prettig in de hand en door een rood lampje op de kop wordt je gewaarschuwd als je teveel druk geeft. Voor gebruik kun je hem zeer eenvoudig koppelen aan de app van Oral-B en daarin kun je je voortgang bijhouden en diverse programma’s gebruiken. Erg fijn, dit werkt erg gemakkelijk. Als je een ander deel van je gebit moet reinigen, krijg je middels een trilsignaal en beeld op de app daar een signaal voor. Dat werkt erg prettig, zo weet je dankzij de tandenborstel dus altijd of je te lang poetst of teveel druk geeft. Het reinigen gaat gemakkelijk, maar niet anders dan bij andere elektrische tandenborstels. Borstel eraf, beide onderdelen afspoelen en afdrogen en weer in elkaar. Hij wordt helaas niet geleverd met een opberghoesje om netjes in op te bergen.

Al met al is mijn conclusie dat deze tandenborstel doet wat hij beloofd; ouderwets tandenpoetsen in een modern jasje! De koppeling met de app is eenvoudig en voegt echt iets toe! Hij is ook nog eens gunstig geprijsd als je gaat vergelijken met concurrerende producten. Als er nog vragen zijn na aanleiding van deze review, beantwoord ik die graag! Succes met kiezen van een goede elektrische tandenborstel die aansluit bij je wensen!

Pluspunten

• Goede accu
  • Mooie koppeling met app

Minpunten

• Ouderwetse lader
  • Geen opberghoesje

Reviewer 14-09-2018

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Ik poets nu 4 weken met de elektrische tandenborstel van Oral-B Smart Teen Black. Ik heb de tandenborstel gratis gekregen om uit te proberen. Wat een aanwinst! Ik merk dat ik een fris, goed gereinigd gebit heb. Ook mijn tandvlees voelt goed. Er zit een handige timer op, zodat ik efficiënt en lang genoeg poets. Om optimaal gebruik te maken van de tandenborstel, heb ik de Oral-B app gedownload. De app omvat poets assistentie en tips, werkt super makkelijk! Op de tandenborstel zit een waarschuwingslampje voor de poetsdrukcontrole. Als ik te hard druk tijdens het poetsen, gaat er een rood lampje branden. Erg fijn, want dit voorkomt teveel druk op het tandvlees. De batterij gaat lang mee (ca 2 weken bij dagelijks gebruik ochtend en avond). Tijdens het laden gaat er een lampje branden. Prettig om te zien dat er geladen wordt. In de doos zit een oplader, tandenborstel en twee verschillende losse opzetborstels.

Pluspunten

• Handige timer
  • Poetsdrukcontrole
  • Combinatie met de Oral-B app

Alice 14-09-2018

Goede tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Hele fijne tandenborstel, tanden voelen lekker glad na het poetsen. Er zitten handige extra’s bij zoals een timer die na 30 seconden een seintje geeft en een poetsdrukcontrole die aangeeft of je te zacht of te hard druk uitoefent. Deze tandenborstel heb ik gratis ontvangen om te testen, hij bevalt zo goed dat ik hem blijf gebruiken

Pluspunten

• Timer
  • Geeft aan wanneer hij geladen moet worden
  • Poetsdrukcontrole is heel handig

pnieuwenhof 13-09-2018

Fijne tandenborstel met erg veel opties!

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Deze Braun Oral B Smart Teen (Black) is een erg fijne tandenborstel met veel extra opties.
In eerste instantie dacht ik: Een tandenborstel is toch een tandenborstel, maar ben er zelf achtergekomen dat er nogal wat verschillen in zitten.
Voorheen altijd (op héél vroeger na) met een traditionele tandenborstel gepoetst. Ik poets nu ongeveer 3 weken met deze elektrische tandenborstel, maar merk wel degelijk een beter resultaat. Mijn tanden zijn een stuk gladder en veel minder last van tandplak.

De tandenborstel is voorzien van allerlei gemakken, zoals een rood seinlicht. Deze geeft aan wanneer je te hard duwt. Je mag nogal wat duwen, ik duwde zelf namelijk te zacht.
Elke 30 seconde geeft deze tandenborstel een trilling, zodat je weet dat je naar een andere hoek van je mond 'moet'. Na 2 minuten geeft hij een langere trilling, zodat je weet dat de tijd er in principe op zit. Langer poetsen kan natuurlijk altijd.
Daarnaast is er nog een Oral B app beschikbaar, waarmee je je telefoon met Bluetooth kunt verbinden met je tandenborstel. Via de app verschijnt er dan een timer, zodat je weet hoe lang je nog moet poetsen. Ook houdt de app bij hoe vaak, hoe lang je je tanden hebt gepoetst, hoeveel van de tijd je te hard hebt geduwd, maar ook opties om te flossen en te spoelen met mondwater en zelfs tussendoor foto's of nieuws te kijken.
Het Teen gedeelte van de tandenborstel komt ook terug in de app. Je kunt hier ook een 'teen' gedeelte openen, zodat kinderen op een interactieve manier tanden gaan poetsen.

Een erg complete tandenborstel voor jong en oud voor een erg betaalbare prijs!

Pluspunten

• veel extra opties

Minpunten

• geen

Ferhat civelek 09-09-2018

Oral-B Smart Teen black

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Teen

Deze product werkt super goed. Hij voldoet aan de product omschrijving, batterijen gaan lang mee. Het gevoel die je aan je tanden krijgt, na het gebruik van de borstel is super glad en schoon. Er is zeker groot verschil tussen een elektrische tandenborstel en normale tandenborstel. Ik heb dit product gratis ontvangen en getest. Het is absoluut een aanrader.

Pluspunten

• Batterijen gaan lang mee
  • Fijne tanden borstel
  • Heel licht en compact
  • Geeft aan wanner het bijna leeg is super goed