Philips HX6807 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX6807 wit op Kieskeurig.nl.

Lssm29 08-10-2018

Valt heel erg tegen

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Helaas, valt heel erg tegen,
Geen fris gevoel en geen schone tanden.
Batterij gaat wel lang mee
Ik ga terug naar oral b

Pluspunten

• Batterijduur

Minpunten

• Geen fris gevoel
  • Geen schone tanden
  • Geen fijne borstel, te groot

dejongpatrick_ 24-09-2021

Niet geschikt voor mij

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Dit product enkele weken mogen testen, tot nu toe is een elektrische tandenborstel voor mij geen succes geweest. Echter waren de specificaties erg mooi en was het absoluut het proberen waard. Helaas gaat mijn voorkeur nog altijd naar de normale handtandenborstel.

Het is een mooi apparaat, niet te veel knopjes en gewoon direct te gebruiken zonder heel wat regeltjes aan handleiding te moeten lezen. Het product heeft een mooie uitstraling en is handig in gebruik.

Bij het aanzetten merk je direct dat het apparaat heel veel trillingen maakt. Zoveel dat het vervelend in de hand ligt, een extra net wat minder sterke trilling had voor mij prettiger geweest.

MegaFluffy 20-09-2021

Fijne tandenborstel zonder teveel poespas

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

De Philips Sonicare is een fijne tandenborstel die goed poetst. In het begin was de vorm van de borstel even wennen, ik was namelijk de bekende ronde variant gewend. Na een paar keer gebruiken had ik wel het idee dat ik beter op de moeilijk bereikbare plaatsen kon komen.

De Philips Sonicare werkt heel eenvoudig - aan of uit -. Geen gedoe met veel te veel standen die je toch niet gebruikt.
Het apparaat het een duidelijk 4*30 seconden systeem en schakelt na 2 minuten zelf uit. Dit vind ik prettig werken en weet zeker dat ik nu langer poets als met een hand tandenborstel.

Na twee weken gebruik, 2 maal daags, is de batterij nog steeds niet leeg, dus de accuduur is prima.

Het apparaat is wat zwaar, maar dit heb ik niet als onprettig ervaren.

Laura3573 14-09-2021

Fijne tanden borstel

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Deze tandenborstel heb ik een aantal weken mogen testen. Ik had geen ervaring met elektrisch poetsen dus het was voor mij volledig nieuw.

Ik ontving een doosje met daarin de tandenborste. een oplader en een boekje. De verpakking is niet te groot wat ik zelf erg prettig vind met het oog op het milieu.

Ik heb de tandenborstel eerst volledig opgeladen. S' avonds heb ik er voor het eerst mee gepoetst. Dit was wel even wennen na poetsen met een hand tandenborstel. Het verschil is echter enorm. Mijn tanden voelen veel schoner en gladder aan.
De tandenborstel ligt redelijk zwaar in de hand maar dit is niet hinderlijk.
Nu ik een paar weken heb gepoetst met deze tandenborstel is ook mijn tandvlees er behoorlijk op vooruit gegaan.
Je went snel aan electrisch poetsen moet ik zeggen.

De tandenborstel is in zijn eenvoud heel goed. Simpel te bedienen en ook het borsteltje is eenvoudig te vervangen.

Ik ben erg blij met de tandenborstel en zou niet meer terug willen naar een gewone hand tandenborstel.

KikaKika 13-09-2021

Goede tandenborstelC

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Deze tandenborstel maakt goed schoon Voldoende tijd om overal te poetsen . Duidelijk sensor om niet te hard te poetsen . Makkelijk verwisselbare borstel . En zeker niet te veel herrie makend apparaat .

Fvanelk 11-09-2021

Redelijk maar niet zo goed als een diamond clean

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Deze borstel poetst redelijk goed, maar als je een diamond clean gewend bent is de poets kwaliteit aanzienlijk minder. De oude “diamond clean”, luxe versie , opladen in glas ging kapot en ik wilde weer een sonic care, maar alle functies op de oude borstel gebruikte ik niet, vandaar dacht ik dat deze wel prima zou zijn. Evenveel rotaties etc.. maar minder functies. Helaas geen goede keus . De volgende os toch weer een luxer exemplaar. Er zit blijkbaar meer verschil tussen de types. Deze maakt aanzienlijk minder goed schoon.

Piet.,076 07-09-2021

Top

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Had geen betere tandeborstel kunnen wensen. Komt ook goed tussen de tanden met de bijbehorende opzetborstel.

niek0 28-08-2021

Lange batterijduur!

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Nadat ik deze tandenborstel had ontvangen en geopend was het eerste wat mij opviel het luxe design. Nadat ik voor het eerst gepoetst had merkt ik al direct een verschil met voorheen, mijn tanden voelden namelijk een stuk gladder aan. Ik ben zeer te spreken over de poetsdruksensor, de vibratie van de borstel verandert wanneer je te hard drukt. Hierdoor kwam ik er al snel achter dat ik vaak te hard druk tijdens het poetsen. Wat ik zeker een pluspunt vind aan deze tandenborstel is de batterijduur, ik gebruik de tandenborstel nu zo'n twee weken en heb deze nog geen enkele keer hoeven op te laden.

Wilma S 28-08-2021

Prettige fijne tandenborstel.

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Deze tandenborstel heb ik mogen testen. Ik was zelf een andere elektrische tandenborstel gewent en was dan ook zeer benieuwd of ik deze tandenborstel wel prettig zou vinden in gebruik. Ik vind het een erg fijne tandenborstel, ik moest wel even wennen aan de de trillingen en het geluid maar na 2 dagen was ik eraan gewend. Het is erg fijn dat je zelf uit twee hardheden kan kiezen. Deze tandenborstel geeft me een goed en schoongevoel, beter dan mijn vorige tandenborstel. Het is prettig dat je na iedere 30 seconden een signaal krijgt dat je moet wisselen van kant en het stopt automatisch als je 2 minuten hebt gepoetst. Als je te hard poets krijg je ook een signaal. Ik vind het ook erg fijn dat de tandenborstel aangeeft wanneer je de borstel moet vervangen. Ook is het erg prettig dat de batterij lang meegaat, dat is zeker een pluspunt.

J J Castillo 28-08-2021

Luxueuze tandenborstel met goed poetsresultaat

Design
Het eerste dat opvalt als je de tandenborstel uit de verpakking haalt is dat hij er stijlvol uit ziet. De matzwarte kleur geeft hem een luxe uitstraling. Als je de tandenborstel echter vasthebt, voel je dat de behuizing wat glad aanvoelt. Ik kan me voorstellen dat als je natte handen hebt, de tandenborstel wel eens uit je handen kan glippen.

Gebruiksduur/laden
Ik heb de tandenborstel nu bijna twee weken in gebruik en heb hem nog niet hoeven opladen. Tijdens het opladen gaat op de voorkant een klein lampje branden. Wat een leuk detail is, is dat als je de tandenborstel oppakt voor gebruik, dat lampje ook gaat branden. Bij mij is hij nu steeds vast groen omdat de batterij nog vol is, maar als het goed is gaat het lampje groen of oranje knipperen als de batterij leger raakt. Ik vind het een erg handige feature, omdat je nu precies weet wanneer je hem moet opladen en dat niet te vroeg al doet.

Gebruik
De tandenborstel is eenvoudig in gebruik en geeft een goed poetsresultaat. De quadpacer zorgde ervoor dat ik ook echt twee minuten poetste en alle vier de zones in de mond goed poetste. Het is even wennen met het schakelen tussen de twee poetsstanden, maar als je dat door hebt werkt het prima.

Poetsresultaat
Prima! Gladde tanden en een frisse mond!

D.Demmers 27-08-2021

Krachtige en mooie tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Ik heb de kans gekregen om de Philips Sonicare ProtectiveClean 4300 een aantal weken uit te testen. Het toestel is mat zwart en een mooi slank model. Deze tandenborstel werkt door middel van vibraties in tegenstelling tot andere grote merken die draaiende poetskoppen hebben. Dat is eventjes wennen, maar al snel gewoon. De tandenborstel poetst goed schoon voor mijn gevoel en door de druksensor druk je niet meer te hard bij het poetsen. Wel had ik liever een geluidje gehoord ipv een lampje op het apparaat als je te hard drukt, nu valt het vaak niet op omdat je hand bijvoorbeeld voor het lampje zit.

klein1985 27-08-2021

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Deze tandenborstel heb ik een aantal weken mogen testen.
Ik ben blij dat ik deze tandenborstel mocht testen want mijn oude tandenborstel is aan vervanging toe (accu is snel leeg). Bij deze tandenborstel heb ik 2 weken geleden voor het eerst opgeladen en nu is deze nog niet leeg (ik gebruik de borstel 1-2x per dag).
De grootste pluspunten van deze elektrische tandenborstel vind ik de druksensor, zodat je nooit te veel druk zet op je tanden en tandvlees. Daarnaast de melding wanneer je het opzetstuk moet vervangen. Zoals je van een elektrische borstel gewend bent, zorgt ook deze binnen 2 minuten voor schone tanden. Dankzij het kleine borsteltje zijn ook de kleinste hoekjes helemaal schoon. Je krijgt iedere 30 seconde een melding wanneer het tijd is om een ander deel van je tanden te reinigen.
Een klein minpuntje vind ik dat er maar 2 standen zijn met poetsen, zacht en hard. Mijn huidige elektrische tandenborstel heeft er meer en dat vind ik wel prettig.
Maar al met al ben ik dus erg positief over deze tandenborstel.

foulad 27-08-2021

De tandenborstel voor het betere poetswerk

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Ik heb een elektrische tandenborstel, maar had nog steeds problemen met tandvlees. Het maakte niet goed schoon waardoor mijn tandvlees telkens bloed.

Ik heb de Philips nu een paar weken getest en ik merk dat mijn tandvlees minder rood kleurt en minder bloedt. Je merkt wel dat de Philips veel krachtiger is dan de "bekende" elektrische tandenborstel. Als je te hard drukt, stopt de Philips automatisch. Dat doet de andere niet.

Wat ik ook handig vind, is de melding ( lampje) die gaat branden als je de opzetborstel moet vervangen. Die hebben de andere elektrische tandenborstel niet. En de 2 snelheden maakt het wel compleet

Bargeman 26-08-2021

Veel beter dan handtandenborstel!

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. 15 jaar geleden heb ik ook een electrische tandborstel gehad waar ik niet tevreden over was. Dit is echter andere koek! Met deze tandborstel heb ik echt een veel schoner gebit t.o.v. mijn handtandenborstel. Het product is degelijk en ziet er mooi uit. De handleiding is erg duidelijk. Ik heb alleen niet kunnen vinden hoe de quadpacer uitgezet kan worden. De kleine borstel is fijn voor de kiezen helemaal achter in het gebit. Daar kom ik met een gewone borstel nauwelijks bij. De accu gaat lang mee.

Minpuntje is dat er geen reisetui en andere borstel in de verpakking zitten. Die moeten er dus nog bijgekocht worden.

Suzanne81 26-08-2021

Het product zorgt voor een gezond gebit

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Nog nooit heb ik zo'n gezond gebit en tandvlees gehad als sinds ik met deze tandenborstel poets.
Op advies van handtandenborstel naar een elektrische gegaan. En oh wat ben ik daar blij mee.

Dat er een poetsdruksensor op zit dat zie ik als een pluspunt aangezien ik vroeger te hard heb gepoetst met alle gevolgen voor 1 tand. Dat kan nu dus niet meer gebeuren.

Ook geeft hij aan wanneer de borstel vervangen moet worden. Dat vind ik zo prettig omdat je dan zeker weet dat je met een goede borstel poetst.

Tevens ben ik erg te spreken over de tijdssensor die erop zit. Zo schakelt hij zichzelf na 2 minuten uit waardoor ik wel zorg dat ik mijn tanden lang genoeg poets.
En ook laat hij na 30 seconden merken dat je door kunt naar het volgende deel van je gebit waardoor heel mijn gebit lang genoeg gepoetst is.
Dit zorgt voor een schoon gevoel. En zelfs mijn tandvlees is er een stuk rustiger door geworden omdat hij ook makkelijk het vuil tussen mijn tanden uit haalt.

Kortom top! Enige nadeel is dat ik het geluid nogal hard vind klinken. Maar dat kan ook gewenning zijn.

Marcel87L 25-08-2021

Wat een fijne manier om je tanden te poetsen

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Altijd heb ik een gewone tandenborstel gehad en dit is de eerste elektrische die ik heb mogen testen. Wat is dat fijn. Het voelt alsof mijn tanden vele malen beter schoongemaakt zijn dan normaal!

Ook de functie waarbij je elke 30 seconden een piepje krijgt is erg fijn. Dan kan je veel beter je mond poetsen.

Ik zou niet snel meer terug gaan naar een gewone tandenborstel.

Christina0102 24-08-2021

Zeer goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Ik heb de Philips Sonicare mogen testen. Normaal gebruikte ik altijd een elektrische tandenborstel met ronde kop, echter kreeg ik hiermee niet altijd goed mijn tanden schoon. Ook had ik vaak last van tandplak. De Philips Sonicare zorgt ervoor dat je tanden goed schoon worden, zo voelen ze ook na het poetsen. De borstel zelf is niet te hard en niet te zacht, waardoor het gebruik ervan erg fijn is. Het design van de tandenborstel zelf is simpel maar wel mooi. Hij is makkelijk in gebruik. De tandenborstel werkt dmv trillingen. Je kunt de trillingen aanpassen van zacht naar hard, door op de knop te drukken. Na 2 minuten stopt de tandenborstel vanzelf met poetsen. Je kunt hierna nog verder poetsen als je wilt, je hoeft dan alleen maar het knopje in de drukken.
Zelf ben ik erg tevreden met het resultaat van de tandenborstel, omdat het zorgt voor een schoon resultaat. Daarom raad ik dit product aan

HACOSCHAGEN 23-08-2021

Super gebruik.

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

Wij gebruiken hem alleen voor een wekend weg of met vakantie. Als we hem nodig hebben is de batterij nog steeds opgeladen en klaar voor gebruik.

AL-FMS 04-08-2021

Produit correspondant parfaitement à mes attentes!

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

D'emblée, j'ai remplacé la tête d'origine par une tête "soft" (poils bleus), points positifs:
1) la brosse enlève correctement salissures interdentaires
2) Nettoyage et polissage efficace des dents
3) Longévité incroyable de la batterie
Points négatifs:
1) Sensation désagréable lorsque le dos de la tête entre en contact avec les dents (à cause des vibrations)
2) Manuel d'utilisation reçu ne correspond pas du tout à cette brosse à dents. Ce qui est dommage car certaines fonctionnalités ne savent pas être utilisées, faute de ne pas savoir les mettre en service (détection d'usure de brosse, détection de pression trop forte, fonction BrushSync)
A part ces remarques, je recommanderais ce produit.

IDA13 28-07-2021

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6807 wit

De tandenborstel geeft een veel schoner gevoel dan mijn vorige rond draaiende borstel. Langer een schoner en gladder gevoel na het poetsen!