De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B SmartSeries Oral-B Smart 6 6000N Blauw Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

romy s 31-10-2018
  • Product gekregen
De Oral-B Smart 6000N is een top apparaat hij poetst super, poetst glad en maakt de tanden goed schoon en ook kan je via een app je voortgang bij het tandenpoetsen monitoren. Ook zitten er 3 borstels bij voor verschillende programma's. Dit gratis product wat ik heb getest en vind het een super apparaat wat doet wat het moet doen.

Pluspunten

• gebruik
  • baterij

Minpunten

• duur

Hanne S 31-10-2018

Goede batterijduur

Na de Oral-B SMART 6000N Blue (CR) + Premium Refill Holder een aantal weken gebruikt te hebben, ben ik nog altijd erg enthousiast over deze tandenborstel. Ik heb het product gratis ontvangen om te testen.

Via de bluetooth functie van de tandenborstel kan je deze koppelen aan de handige app die erbij hoort. Deze app is gemakkelijk te installeren en in te stellen. Je kan via de app je poetsvoortgang bijhouden en je tandenborstel verder personaliseren. Door aan te duiden waar jij je de komende weken op wil focussen (wittere tanden, frissere adem, …), krijg je een gepersonaliseerd plan.

Naast deze nuttige extra’s, zorgt de tandenborstel er ook echt voor dat je tanden schoon en glad aanvoelen. Een ander punt dat ik zeker in de verf wil zetten, is de duurbaarheid van de batterij. Na hem twee weken dagelijks te gebruiken, is opnieuw opladen nog niet nodig geweest.

Pluspunten

• batterijduur
  • handige app

Maylinn 29-10-2018

Fijne tandenborstel

Deze tandenborstel is een vervanger voor mijn budget Oral B elektrische tandenborstel. Het is een forse vooruitgang. Deze Smart 6000 heeft een snellere koprotatie en beweegt ook op en neer. Hierdoor worden mijn tanden nog beter schoongemaakt. Dankzij de app zijn er ook meerdere manieren van poetsen mogelijk, omdat je uit verschillende poetsprogramma’s kan kiezen.
Een ander fijn aspect is dat de Smart een Li-Ion batterij heeft wat ervoor zorgt de rotatiesnelheid niet lager wordt naarmate er minder energie in de accu zit.
Ook fijn dat de tandenborstel met relatief veel accessoires geleverd wordt, namelijk opbergdoosje, een standaard voor de tandenborstel, opzetborstels en telefoon, en er worden meerdere opzetborstels meegeleverd.

Het grootste nadeel vind ik toch wel de prijs. Ik hem heb gratis mogen uitproberen en houden, maar zou hem uit mijzelf niet zo snel kopen.

Pluspunten

• 3D poetsbeweging maakt tanden goed schoon
  • veel accessoires meegeleverd
  • Goede type batterij
  • voelt stevig aan

Minpunten

• duur
  • veel plastic
  • lange oplaadtijd

ancom 21-10-2018
  • Product gekregen

De Oral b 6000n is een veelzijdig en makkelijk in gebruik te nemen, door zijn 5 poetsstanden altijd wel eentje waar je mee aan de gang kunt. de druksensor geeft precies aan wanneer je te hard duwt. en hij laat je precies weten wanneer je klaar bent. ik was nooit voor een elektrische borstel maar omdat ik hem kado kreeg toch maar ingebruik genomen en tot nu toe bevalt het uitstekend.

Pluspunten

• poetst perfect

Edwin-S 18-10-2018

Voor de controlefreak

De Oral-B Smart 6000N tandenborstel doet wat je ervan mag verwachten. Na het poetsen voelt je tandvlees en ja tanden prima schoon aan en via de app kun je precies volgen hoe goed je bezig bent geweest. Via de app is het ook mogelijk om meer programmastanden aan te roepen en er is er altijd wel een die bij je past. De tandenborstel die ik gekregen heb om te testen ga ik zeker dagelijks gebruiken en kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• poestdruksensor
  • aantal poetsvarianten
  • \gemakkelijk in de hand

Minpunten

• prijs
  • geluid

Denikee 18-10-2018

Dit is een uitstekende elektrische tandenborstel. Zeer veelzijdig met vijf verschillende functies. . De borstel pulseert met intervallen van 30 seconden zodat je weet dat je kan overschakelen naar de volgende groep tanden. De ronde borstel kop is prettig en geeft je een schoon gevoel.
De tandenborstel heeft blue tooth en kan worden gebruikt met een gratis Oral B app (beschikbaar voor zowel Android als iO's)
De app is handig en leuk maar ik hecht meer waarde aan de tandenborstel zelf omdat deze uitstekende resultaten geeft. Daarom beschouw ik de app als een optionele extra.
Ik heb deze mogen testen en zal hem zeker aanraden.

Mar B 11-10-2018

geen tandplak meer

IK heb de oral b smart 6000n gratis mogen testen.
Ik vond de verschillende poets standen vond ik een verrijking. De App vond ik ook prettig om te gebruiken. Deze was makkelijk in gebruik. Mijn tanden voelden na een poets beurt enorm glad aan. De mobiel standaard was ook een goede aanvulling zo kun je goed kijken naar je scherm hoelang je nog moest.
Voor mij nooit geen gewone tandenborstel meer.
Nadeel wat ik vond was dat de batterij snel leeg was

Pluspunten

• verschillende poest standen
  • de app
  • de tel standaard

Minpunten

• Batterij snel leeg

Thijmen K 05-10-2018

Geweldige tandenborstel

Na iedere poetsbeurt zijn mijn tanden zo goed als nieuw. Het poets resultaat is super van deze tandenborstel. Er zitten bij deze tandenborstel verschillende handige accessoires waarmee je de tandenborstel gelijk kan installeren zoals je hem het liefst gebruikt. Met de verschillende poets standen en het koppelen van de tandenborstel via Bluetooth aan de app krijg je het beste resultaat. Ik heb deze tandenborstel nu enkele weken gratis mogen testen en ben er heel erg blij mee. Deze tandenborstel is echt een aanwinst!

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • super poetsresultaat

Minpunten

• Prijs

Roxanne 04-10-2018

Prachtige tandenbostel

Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen. Als ik een cijfer mocht geven dan geef ik een 9 .Wat een fijne tandenborstel! Ik had nooit verwacht dat er zoveel verschil tussen elektrische tandenborstels zou zitten. Je heb een aantal verschillende poetsstanden. Hierdoor heb je echt het gevoel dat je tanden heel schoon worden. De uitstraling van de tandenborstel vind ik ook heel mooi. Hij staat prachtig in de badkamer. Ook kun je via een app controleren of jij je tanden goed gepoetst heb. Dat is ook erg fijn.

Pluspunten

• Telefoon app
  • Verschillende soorten poetsstanden

Naomi 04-10-2018

Eenvoudig in gebruik, geavanceerd

Mij is gevraagd dit product gratis te testen. Ik ben na een paar weken gebruik merk ik dat mijn tanden schoner voelen. Door de tandenborstel te verbinden met de app krijg je goed inzicht in je eigen mond verzorging, ook krijg je af en toe tips. De verschillende standen op de tandenborstel zijn fijn. Zo kan je op gevoelige plekken ook goed verzorgen. Ik beveel dit product zeker aan.

Malu V. 03-10-2018

Handige en functiole tandenborstel

Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om enkele weken te testen.
Ik was meteen enthousiast over de verschillende opties en mogelijkheden.
Er zijn verschillende poetsprogramma’s.
Omdat deze elektrische tandenborstel is voorzien van Bluetooth kan je via een app je poets gedrag en progressie bijhouden.
Daarnaast heeft deze een fijne opbergdoos voor als je op reis gaat en er zit zelfs een doosje bij op je borsteltjes apart in te leggen.
De batterij indicator is een uitkomst, zo weet je precies wanneer hij bijna leeg is en kun je hem
Optijd opladen.

Pluspunten

• Batterij indicator
  • Bluetooth

Erdem G 26-09-2018
Dit product van Oral B biedt een voor iedereen een fantastische poetservaring. Dit wordt gedaan door de bluetooth functie waarmee je je elektrische tandenborstel aan je mobiel kan verbinden en zo hulp krijgt bij het poetsen van je tanden. Fantastische functie die resultaat biedt.

Redelijk duur, maar je krijgt er enorm veel voor terug. Ik heb het product gratis mogen testen.

Pluspunten

• Verbinding met mobiel
  • Accuduur

Minpunten

• Prijs

Ruth J 25-09-2018

prima tandenborstel

Enkele weken geleden ontving ik de braun oral-B SMART 6000N Blue gratis om deze te testen. In de verpakking zat een fijne opbergdoos waarin de tandenborstel makkelijk mee te nemen is. Dit miste ik bij andere versies. Ik gebruik de tandenborstel nu enkele weken met verschillende (meegeleverde borsteltjes). In alle standen voelt de tandenborstel stevig en krachtig. Na 30 sec krijg je een seintje zodat je weet dat je van kwadrant kunt wisselen, handig. Tevens is het lampje dat aangeeft wanneer je te hard drukt goed zichtbaar, dit maakt correct poetsen nog makkelijker. De meerwaarde van bluetooth heeft voor mij geen meerwaarde. De tandenborstel is erg prijzig.

Pluspunten

• lange batterij
  • opbergdoosje

Minpunten

• duur
  • bluetooth overbodig

rebecca 24-09-2018

Stralende tanden

Een super fijne tandenborstel, hij haalt veel meer tandplak weg dan mijn oude oral b tandenborstel. De verschillende standen zijn ook prettig om zo ook me tandvlees te verzorgen. Het verbinden met de app motiveert mij om dagelijks echt twee keer per dag twee minuten te poetsen. De accu gaat ook lang mee, je zou hem makkelijk op vakantie mee kunnen nemen. Ik heb de tandenborstel gratis ontvangen om te testen maar zou hem na deze ervaring zeker zelf kopen.

Pluspunten

• Haalt veel tandplak weg
  • Goede accu
  • Fijne opzetborstels

Nicole van Groningen 24-09-2018

Een schoner en gezonder gebit met Oral B

Ik heb de Oral B Smart 6000N elektrische tandenborstel de afgelopen weken getest. Ik had hiervoor al een simpele en oude elektrische tandenborstel dus dit was een aangename verandering. Zeker nu dat je hem samen met een app kon gebruiken die de duur van het poetsen aan geeft en ook de zone waarin je moet poetsen. Dit was niet alleen in de app te zien maar werd door de tandenborstel ook aangegeven middels een subtiele trilling en knippering van het leuke lichtgevende randje boven aan de tandenborstel welke je dus ook zelf qua kleur in kan stellen. Ik vind dat er veel functies op de tandenborstel zitten, echter het gebruik van alle afzonderlijke functies is me nog niet helemaal duidelijk, daar mag wat mij betreft wat meer aandacht aan worden besteed in de app of in de gebruiksaanwijzing.
Verder ligt hij goed in de hand en gaat de batterij lang mee met een relatief korte oplaadduur.
Ook wordt er aandacht besteed aan flossen en het spoelen van de mond wat denk ik alleen maar positief is voor een gezond gebit. Dit bleek ook wel toen ik naar de tandarts was geweest en een compliment kreeg over een schoner en gezond gebit.
Een klein nadeel is nog wel de blue tooth die het niet altijd doet, je moet dus wel altijd je telefoon mee nemen naar de badkamer.
Maar al met al een zeer prettige ervaring die er voor gezorgd heeft dat ik een gezonder en schoner gebit heb gekregen dus een en al lof!

Pluspunten

• Tijd wordt aangegeven net als zone
  • App goed te gebruiken, kleuren aan te passen
  • Lange batterij duur met relatief korte oplaad duur

Minpunten

• Blue tooth werk niet altijd
  • Veel functies en niet allemaal goed beschreven

Super elektrische tandenborstel 24-09-2018

Super fijne elektrische tandenborstel

Wat een super product. Ik had al een elektrische tandenborstel maar deze poetst echt beduidend beter. Alles voelt veel schoner en gladder aan. Je kunt zelfs een app op je telefoon installeren zodat alles bijgehouden wordt. Wat zeker een pluspunt is, dat de accu heel erg lang mee gaat en je niet na 2 dagen je tandenborstel al op de lader moet zetten. Wat helemaal geweldig is, dat ik het product heb gekregen om gratis uit te testen. Ik weet namelijk niet of ik zoveel geld over heb voor een tandenborstel, maar het is wel een super product.

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • De app houdt alles bij

Minpunten

• prijs

Paul L 24-09-2018
  • Product gekregen

Super produkt. Echt een aanrader voor iedereen

Afgelopen weken heb ik deze tandenborstel mogen uitproberen. Wat een verschil met mijn vorige tandenborstel. Dit had ik veel eerder moeten gaan gebruiken. Na gebruik lijkt het net alsof mijn tanden veel schoner en witter zijn. Ook de verschillende standen zijn heel prettig in gebruik. Een echte aanrader. Ik heb het produkt gratis ontvangen en mogen testen.

Pluspunten

• Gebruiksgenak
  • Schonere tanden

Ilse v E. 22-09-2018
  • Product gekregen

Fijn in gebruik, verbeterd het poetsen

Nooit eerder een elektrische tandenborstel gehad. Maar wat een uitkomst. Ik merk echt dat dit beter is voor mijn tanden en tandvlees. Hij ligt lekker in de hand en is makkelijk in het gebruik.

Maar de combi met de app waardoor je extra feedback krijgt over je poetsgedrag maakt hem echt uniek. Hierdoor poets ik echt beter en effectiever.

Heb hem gratis gekregen maar ben er wel echt blij mee

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Gebruiksgemak
  • Kwaliteit van poetsen verbeterd

Minpunten

• Prijs

Maureen 21-09-2018

Ik heb de tandenborstel een paar weken in gebruik. Erg fijn zijn de diverse poetsstanden, de druksensor, de timer en de lange accuduur. Voor de verschillende poetsstanden heb je verschillende borsteltjes die daarbij horen, ( gevoelig, normaal, whitening, floss) maar dat extra kosten met zich mee. Je kunt via een app je poetsen optimaliseren, maar die heb ik niet geïnstalleerd. Er zitten een aantal accessoires bij, waarvan ik de reisetui erg fijn vind. Ik heb de tandenborstel mogen testen en ben zeer tevreden met het poetsresultaat. Zelf zou ik hem vanwege de prijs niet kopen. Een poets-app is een toevoeging die voor mij niet van belang is, maar wel in de prijs is verwerkt

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • diverse poetsstanden

Minpunten

• duur

Ingrid 19-09-2018

Fijne tandenborstel

Een stralende witte glimlach en geen gaatjes. Dat wil toch iedereen. Maar tja welke tandenborstel is nou goed en zorgt daarvoor.
Ik mocht de Oral-B Smart 6000N Blue gratis uitproberen en ik was erg benieuwd.
Ik opende de doos en was blij verrast.Hij zag er mooi uit, en er zaten meerdere accessoires bij zoals een handige plastic opberg koker ( bijvoorbeeld voor als je op vakantie gaat), een telefoon houder, een opbergbakje voor de opzetborstels en een oplader.
Nadat ik de app had gedownload en mijn tanden ging poetsen was ik nog meer verrast.
De tandenborstel past zijn snelheid aan, aan de hand van hoe hard jij drukt met de tandenborstel, in de app kan je ook precies bijhouden hoe lang je hebt gepoetst en geeft je tips hoe je nog beter je tanden kan poetsen.
Al met al, ben ik zeer tevreden over de tandenborstel.

Pluspunten

• Stil
  • Ligt lekker in de hand

Daan 11-09-2018

Veel mogelijkheden

De Oral-B Smart 6000N is een uitgebreide tandenborstel. Speciaal voor mensen die hun poetsprestaties willen bijhouden. En dat kan via de uitgebreide app. Je kunt er op zien hoe lang je moet poetsen en welk kwadrant. Je kunt de poetstijd ook aanpassen, bijvoorbeeld wanneer je tandarts dat adviseert. De tandenborstel geeft ook aan wanneer je te hard op het tandvlees drukt tijdens het poetsen. Dan verschijnt er een rode lamp.
Je zult wel je smartphone mee moeten nemen in de badkamer. Pas wel op voor je scherm ivm de tandpasta!
Er worden 3 verschillende opzetstukken meegeleverd en uitgelegd in de handleiding. Op de tandenborstel zie je verschillende programma‘s met ieder een poets doel. Het programma om tandplak te verwijderen vind ik goed werken. Het opladen duurt lang, maar daarna heb je er ook lang plezier van.
Ik heb het product gratis gekregen om te testen en hij bevalt mij prima.

Pluspunten

• Veel poetsprogramma’s
  • Feedback via de app
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Smartphone de badkamer in
  • Opladen duurt lang

Sabine 10-09-2018
  • Product gekregen

Een handige tandenborstel met vier standen

Ik was opzoek naar een nieuwe tandenborstel, omdat mijn huidige tandenborstel kapot was. Ik kreeg de mogelijkheid om deze tandenborstel gratis uit te proberen en hij bevalt prima. De tandenborstel heeft 4 verschillende standen. Ikzelf vind de standaard poetsstand het fijnste, maar er is voor ieder iets wils. Daarnaast heeft deze tandenborstel een senor die aangeeft dat je te hard poets, dit blijkt vaker dan ik dacht, dus ook heel fijn om te hebben. Tenslotte vond ik het erg fijn dat er in de doos drie gratis borsteltjes zaten, om uit te proberen. Ook zat er een handige reis-etui bij.

Pluspunten

• 4 poetsstanden
  • senor voor te hard poetsen
  • Poets-timer

Minpunten

• Lange oplaadtijd

Suzanne S 10-09-2018

Veel poetsstanden mogelijk, echt een aanrader!

Sinds 2 weken heb ik de Oral-B Smart 6000N in mijn bezit. Je kunt variëren met verschillende poetsstanden, dus ook ontzettend geschikt voor de gevoelige mond. De tandenborstel werd geleverd met veel verschillende accessoires. De tandenborstel is te koppelen aan een app maar die functie heb ik zelf nog niet gebruikt. Ik ben erg enthousiast over deze tandenborstel en de mogelijkheden die erbij horen. Ik was het al gewend om elektrisch te poetsen maar dat was toch anders dan met deze tandenborstel. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• Veel standen mogelijk
  • Veel bijgeleverde accessoires
  • Kunt werken met de Oral B app

Vince 08-09-2018

Mooie tandenborstel boordevol extra's

Het product is zeer eenvoudig te gebruiken en komt met extra kopstukken en een schoonmaakitem. De tandenborstel heeft een bluetooth functie waarmee je kan kijken hoe goed je in de afgelopen tijd gepoetst. Via de bluetooth functie kun je bijhouden hoelang je al aan het poetsen bent en of je niet te hard of te zacht poetst. Daarnaast zijn de drie kopstukken van goede kwaliteit en zijn ze ook rond zodat ze goed langs alle tanden komen. Kortom, je kunt met deze elektrische tandenborstel jaren vooruit.

Pluspunten

• Bluetooth functie
  • Poets zeer grondig en uitgebreid
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Batterij is snel leeg.

Chris 07-09-2018

Leuke app en een goede tandenborstel

Ik vind de elekrtische tandenborstel een mooi desing hebben. Heeft een zeer sterke kracht en de opzetstukjes zijn gewoon van super goed kwaliteit. Ook heeft oral b een app gemaakt waarmee je je telefoon via bluethoot met je telefoon kan verbinden. De app is handig in gebruik maar valt wel soms weg. Ik mocht deze tandenborstel gratis testen, wat ik erg leuk vond. Maar zelf zou ik er het geld er niet voor over hebben.

Pluspunten

• Handige app met veel info
  • Battarij gaat super lang mee
  • Goede poetskwaliteit

Minpunten

• Erg duur voor wat je krijg
  • Bluethoot valt soms weg