Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Junior 6+ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

AlwinK 12-03-2019

Breekbaar spul!

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Op zich prima instap tandenborstel. Voelt een beetje goedkoop aan maar poetst prima. Kent 3 standen: AAN en UIT. Accu gaat een goede week mee. Helaas ligt het ding na 5 weken al weer in de prullenbak want O wee als je hem laat vallen. Dan ligt hij zomaar in gruzelementen. Ben ik niet gewent want onze duurdere OralB is wel 10x op de tegels geland zonder problemen.

Pluspunten

• Leuk kleurtje
  • Goed poetsen
  • incl. zacht kinderborsteltje
  • Goede accuduur

Minpunten

• zeer goedkoop plastic
  • kapot na 1x vallen

Pascal 09-11-2018

Prima borstel met uitstekend resultaat

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

De oral tandenborstel is een prima elektrische tanden borstel met weinig snufjes, wel heeft hij een timer functie die aangeeft wanneer je moet wisselen (erg handig ) de batterij gaat voldoende lang mee voor een aantal poets beurten. de kabel aan de lader is wel aan de korte kant.

Pluspunten

• timer functie

Minpunten

• korte laadkabel

MarcvR 31-10-2018

prima tandenborstel voor kinderen

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

De Oral-B Junior 6+ Green is een prima tandborstel en wordt geleverd met een lader en opzetborstel. Een ideale tandenborstel voor kinderen om mee te beginnen. De accu van de tandborstel heeft een goede accu duur en gaat dus lang mee. De tandenborstel heeft één poetsstand. Tijdens het poetsen geeft de tandenborstel na 30 sec een geluidsignaal dat een ander deel van het gebit aan de beurt is. Na 2 minuten geeft hij een eindsignaal dat de poetsbeurt klaar is. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om uit te proberen mijn kinderen zijn er erg blij mee. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• goed prijs kwaliteit verhouding
  • makelijk in gebruik

J4nneke 26-10-2018

Super fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

Dit is een super fijne elektrische tandenborstel. Mijn kinderen poetsen ook graag met deze tandenborstel. Doordat ik deze tandenborstel gratis mocht testen heb ik ervoor gekozen om nog een elektrische tandenborstel te kopen.
Ik vind het wel jammer dat de batterij best snel leeg is. Na ongeveer 20 x poetsen is de batterij al leeg. Je zou hem altijd op de oplader kunnen bewaren, maar wij hebben geen stopcontact in de badkamer.

Pluspunten

• makkelijk
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• batterij snel leeg

Nick Hottinga 23-10-2018

Leuke tandenborstel voor een goede prijs

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

De tandenborstel wordt in verschillende kleuren kleuren geleverd, waaronder deze neutrale groene kleur. Je krijgt 1 opzetborstel, de Sensitive UltraThin en een oplader erbij. De opzetborstel is heerlijk zacht voor het tandvlees en de kleine tandjes van je kind(eren). De oplader wordt hier niet zo vaak gebruikt, want de batterij gaat erg lang mee. Een van de pluspunten is dat de tandenborstel laat weten als je te hard drukt, helemaal handig als je als ouder nog even een 'rondje' maakt door de mond zoals wij doen. Daarnaast geeft hij aan wanneer je van kant moet wisselen en na 2 minuten begint die te trillen zodat je weet dat het tandenpoetsen klaar is.
Wij kregen de tandenborstel om uit te testen en wij zijn tevreden want hij poetst goed en is niet zo extreem duur.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Lange batterijduur

MarlousW 22-10-2018

Vrolijke kindertandenborstel

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Deze oplaadbare tandenborstel heeft een leuke vrolijke groene kleur voor kinderen. De opzetborsteltjes die erbij horen hebben extra zachte haren wat prettig aanvoelt op de tanden en tandvlees van deze specifieke doelgroep. Om de 30 seconden gaat er een timer zodat de kinderen weten dat ze de borstel moeten verzetten naar een ander gedeelte. Mijn zoon vond het heel leuk om deze tandenborstel, die we gratis kregen, uit te testen. Hij beviel zo goed dat hij hem voortaan blijft gebruiken.
De borstel gaat lang mee en is snel opgeladen.

Pluspunten

• zachte haren
  • timer

hdm 22-10-2018

fijne tandenborstel voor jonge kinderen.

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Met niet te veel poespas, maar wel de juiste functies wordt het makkelijker om je kind zn tanden te laten poetsen. Ik heb deze tandenborstel gekregen om uit te testen en dat was een fijne ervaring
Fijne aan deze tandenborstel is dat hij ook een druk sensor heeft en net als de elektrische borstels voor volwassenen een 30 seconden indicator en een twee minuten indicator.
Wat je ook merkt is dat de borstelharen net iets zachter zijn en dus fijn voor het tandvlees van de kinderen.

Pluspunten

• • 30 seconden indicator
  • simpel

Buster 19-10-2018

Prima tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

Als allereerst viel het mij op hoe zacht dit borsteltje is en hoe lang de elektrische borstel mee gaat. Mijn oude Oral-B was echt aan vernieuwing toe want die was na twee keer poetsen al leeg. Onhandig tijdens het kamperen dus.

Deze borstel heb ik gekregen om te testen en heb meteen mijn oude tandenborstel weg kunnen doen. Straks als mijn zoontje wat ouder is kan hij de borstel ook gaan gebruiken omdat het formaat zo ontworpen is dat kinderen het goed vast kunnen houden.

De trilfeedback verraste kende ik al van mijn andere Oral-B tandenborstel, dit helpt goed om je te herinneren aan het wisselen van kant.

Pluspunten

• Prijs
  • Fijn borsteltje

Kelakat 19-10-2018

Wij zijn er blij mee!

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Sinds anderhalve maand hebben we de Oral-B Junior 6+ in gebruik, dat wil zeggen, onze dochter
en zij is heel enthousiast ; Haar eerste echte elektrische tandenborstel. Poetsen gaat goed, prettig formaat voor kinderen. Om de 30 seconden geeft hij aan dat je een ander gedeelte van het gebit mag poetsen en na 2 minuten geeft hij aan dat je mag stoppen. Het is een solide apparaat en lijkt bestand tegen ongelukjes ( lees: vallen ). Hij is wel wat lawaaierig en trilt behoorlijk. Wij hebben deze tandenborstel gekregen om samen met onze dochter te testen. Zij tevreden, wij tevreden!

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Degelijk
  • Handzaam

Minpunten

• Maakt best veel herrie

Jantina B 16-10-2018

Goede poetsresultaten

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Hij geeft op tijd aan wanneer hij opgeladen moet worden, verlies geen functie. Dit vind ik ideaal, want anders sta je weer zonder tandenborstel. Daarnaast geeft hij iedere 30 sec een zoemer waardoor alle tanden evenveel aandacht krijgen en je de aanbevolen 2 min haalt

Pluspunten

• Timer
  • Geeft aan wanneer bijna leeg.

Wim Nag 16-10-2018

Tandenborstel voor het hele gezin

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

De kleur van deze tandenborstel sprak onze dochters meteen aan, hun eerste ervaring met elektrisch poetsen. We hebben dit product ontvangen om te testen, en hebben dit ook uitvoerig laten doen. Het is een fijne handzame elektrische tandenborstel voor eigenlijk het hele gezin. Door de kleurrijke opzetstukjes heeft ieder lid zijn eigen borstel. De kwaliteit van het poetsen is goed en onze dochters willen eigenlijk niet meer anders omdat de borstel 'van zelf gaat'. Zeker een aanrader voor met name jonge kinderen.

Pluspunten

• stevig
  • geschikt voor kinderen

Annalies 15-10-2018

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

Deze tandenborstel is zeer prettig in gebruik. Mijn zoontje poetst met deze borstel. Hij zegt zelf dat het borsteltje zo lekker zacht is. De timer werkt ook ideaal. Na 30 seconden trilt de tandenborstel en geeft hij aan dat je naar de andere kant moet gaan te poetsen. De kleur staat ook mooi vrolijk. De tandenborstel staat bij ons in de badkamer continu aan de stroom, dus over de accuduur kan ik niets zeggen. We hebben deze tandenborstel gratis mogen testen en dat vonden we erg leuk. Mijn zoontje blijft hem ook zeker gebruiken. Hij krijgt meer plezier in het poetsen.

Pluspunten

• Timer
  • Vrolijke kleur
  • Zachte opzetborstel

Jeroen 15-10-2018

Prima!

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Ik heb dit produkt gratis gekregen om te testen. Dat heb ik de afgelopen tijd gedaan om een goede test te kunnen doen. De tandenborstel ziet er leuk uit voor kids!

Het poetsresultaat is erg goed en de tandenborstel gaat lang mee. Er zit een handige timer op die elke 30 sec trilt voor doorgaan naar de volgende zone en na 2 minuten dus een extra tril.

Ik vind hem best wel lawaaiig en trilt behoorlijk. Deze borstel vind ik beter dan eerder geteste goedkope varianten. Zou net iets goedkoper moeten zijn.

Pluspunten

• Goed resultaat

Minpunten

• Lawaai
  • Trillen

Saski 12-10-2018
  • Product gekregen

Ik ben enthousiast, mijn dochter wat minder

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

Een mooie, lichte tandenborstel met een leuke paarse kleur. Handig in gebruik en geeft aan wanneer je naar het volgende 'kwart' van je gebit mag gaan. Mijn dochter van 6 heeft 'm getest. De eerste week ging het prima. Daarna vond ze het niet fijn (meer) omdat hij teveel trilde. Ik kreeg dit product om te testen.

Pluspunten

• Timer
  • kleur

Minpunten

• Te hard trillen

Marjolein0205 11-10-2018

Handige tandenborstel voor kinderen

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

Wij hebben deze tandenborstel gratis mogen uitproberen en zijn heel tevreden! De tandenborstel is heel erg makkelijk in gebruik, wat fijn is voor kinderen. Na elke 30 seconden geeft de tandenborstel een trilling om te wisselen van kant. De tandenborstel heeft een aantrekkelijk design voor kinderen. De accu gaat ongeveer 10 dagen mee en kun je daarna weer opladen met de bijgeleverde oplader.

Pluspunten

• Accuduur

Zubair Ahmad 10-10-2018
  • Product gekregen

Lange accuduur, kindvriendelijk en betrouwbaar

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

Mijn zoon vond het altijd vervelend om mij elektrisch te zien poetsen en dat hij zelf met een ouderwetse moest poetsen. Nadat ik dit product gratis heb ontvangen om te testen was dit verleden tijd. Mijn zoon poetst nu 2x per dag zijn tanden met plezier. De borstels zijn universeel en kunnen dus verwisseld worden met volwassenen. De tijdsindicator is een zeer groot voordeel, ik hoef de kinderen niet te helpen met poetsen. Het geluid en trillen is even wennen voor de kinderen maar dat is een kwestie van tijd. Al met al een betrouwbaar Oral-B tandenborstel met een zeer lange accuduur. Gr Zubair

Pluspunten

• lange accuduur
  • betrouwbaarheid
  • tijdsindicator
  • zoon poetst met plezier

Minpunten

• trillen/geluid

IreneUtrecht 10-10-2018

Poetst grondiger en beter dan met de hand!

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en het tijdstip had niet beter kunnen zijn! Onze zoon van net6 is net begonnen met wisselen. Hij vond het erg indrukwekkend om zoiets te gaan gebruiken en de kleur vond hij erg cool. Het was wel even wennen aan het geluid en de bewegingen van de borstel, maar hij bevalt goed. Hij poetst zeker beter dan met de hand en ook geeft de borstel duidelijk aa wanneer je van poetsrochting moet veranderen. Super!

Pluspunten

• Poetst beter dan met de hand

Minpunten

• Even wennen aan het geluid

Sandra 08-10-2018

tandenborstel

De junior tandenborstel.
gekregen om te testen en wilde hem voor mezelf gebruiken totdat ik las in de bijsluiter dat hij ook te gebruiken is voor kinderen vanaf 3 jaar. Mijn zoon is 3,5 dus kon ik hem mooi laten poetsen met deze tandenborstel.
Mijn zoon vind hem helemaal geweldig.

Het voor het eerst opladen duurt wel vrij lang, maar daarna kan je hem minimaal 2 weken gebruiken bij twee keer poetsen per dag voor 1 persoon.
OralB heeft een niet tevreden retour beleid, waardoor je 30 dagen kan proberen en als hij niet bevalt retour doen.

jeremy 07-10-2018

gebruiksvriendelijke borstel

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Deze borstel maakt mij erg blij omdat deze niet zo hinderlijk voor mijn dochter. De borstel glijdt zachtjes over de tanden heen en poetst lekker zacht met het bij geleverde borsteltje. Hij is stevig en kan tegen een stootje( Mijn dochter liet hem vallen). Hij is goed vast te houden en voordat hij leeg is duurt vrij lang. Ik heb alleen nooit echt in de gaten wanneer de 2 minuten timer afgaat. Ik mis voor de kinderen wel een app om het voor de kinderen wat leuker te maken. hoewel wij deze borstel gratis hebben gekregen om te testen raad ik hem wel aan.

Pluspunten

• borstelt goed

Minpunten

• rubberen zijkanten

Sander Bol 05-10-2018

Prima simpele kinder-tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Het is een elektrische tandenborstel. Dat is een tandenborstel, maar dan elektrisch - je hoeft dus niet zelf te poetsen, maar zet het ronddraaiende borsteltje op elke tand. En deze borstel is dan ook nog eens speciaal voor kinderen gemaakt: hippe kleuren, maar niet te kinderachtig (want "ik ben al groot!"), en een net iets kleinere handgreep. Elke 30 seconden geeft 'ie een seintje dat je door moet naar het volgende deel van je mond, en na 2 minuten een paar trillingen zodat je spruit weet dat 'ie lang genoeg gepoetst heeft.

Voor de rest heb ik niks bijzonders te melden... maar dat hoeft denk ik ook niet voor een basic tandenborstel: hij maakt je gebit schoon, en is niet superduur voor wat je krijgt. Nou heb ik deze borstel gratis uit mogen proberen dankzij een samenwerking tussen Roamler en Oral-B, maar ook tegen de retail-prijs zou ik er geen moeite mee gehad hebben.

Pluspunten

• Leuke kleuren
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Vrij luidruchtig
  • Geen speciale kinder-features

SFriso 05-10-2018

Fijne Tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Een mooie tandenborstel die zeer geschikt is voor kinderen. De kleur spreekt onze zoon ook erg aan. De timer functie van deze tandenborstel is ook erg handig zodat hij weet hoelang hij zijn tanden moet poetsen. De accuduur is ook prima. Je kunt hem minstens een week gebruiken zonder op te hoeven laden. De borstelkop is ook lekker zacht. We mochten dit product gratis testen. Ik vindt het een goed product

Pluspunten

• Timer
  • Kleur
  • accuduur

phoeve 04-10-2018

fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Deze mooie tandenborstel is super fijn, is niet zwaar en heeft een leuke kleur. ik mocht deze gratis uitproberen en zal hem zeker vaker gaan gebruiken. de timer functie is perfect en geeft met 2 minuten een trilsignaal af zodat je weet dat de poetsbeurt voorbij is. laden gaat super eenvoudig door de draaloze lader. het resultaat is dat de tanden super glad worden.

Pluspunten

• lichtgewicht

Hiet1234 03-10-2018
  • Product gekregen

Zoontje is er helemaal blij mee!

Geschreven voor: Oral-B 4210201202318

Daar kwam die dan met de post, de nieuwe elektrische tandenbortel. De Oral-B Junior 6+ Green. Hiervoor had hij een x merk elektrische tandenborstel omdat we wouden kijken of hij dit wel fijn vond. De gewone handtandenborstel merkte we dat dit te weinig deed en wanneer wij hem gingen poetsen vond die daarmee gewoon vervelend. Nu we de Oral-B gratis hebben gekregen wilt hij eigenlijk niks anders meer. Zijn gebit is nu super schoon en we hebben geen strijdt met poetsen!

Pluspunten

• Universele kleur
  • Geeft zelf aan hoever je bent.
  • Gebruiksvriendelijk!

Minpunten

• Past niet op oplader van onze Oral-B.

Kerim 03-10-2018

Kinder tandenborstel met timer

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

Ik heb dit product gratis ontvangen om deze uitbundig te testen.

Het product komt in een stevige doos met alle benodigde beschrijving om gelijk van start te gaan.
In het pakket bevind zich een soft borstel voor kinderen, een lader en de tandenborstel zelf.
De laadtijd is naar mijn idee best lang.
Batterij gaat prettig lang mee, alhoewel ik hem vaker gelijk weer op de lader heb gedaan.
Er zit een timer op die waarmee er elke 30 seconden een tril aanwezig is om aan te duiden dat er van kant gewisseld moet worden.
Dit is zeer handig voor kinderen!
Het product is licht en goed vast te houden voor kinder handjes.

Pluspunten

• Timer
  • Borstel meegeleverd

Minpunten

• Laadtijd
  • Niet interactief

Madzia 03-10-2018

Goede accuduur, fijn design

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+

Het borsteltje van de tandenborstel is relatief zacht, waardoor deze heel fijn poetst. Verder was mijn dochter enorm enthousiast over het ontwerp van de tandenborstel. Het fijne is dat hij wel een leuke kleur heeft, maar niet te kinderlijk is. Ben heel blij met het feit dat we deze tandenborstel gratis mochten uittesten, het is een echte aanrader. Vooral het feit dat hij gaat trillen wanneer er 2 minuten voorbij zijn is zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• accu
  • trillen
  • design