Oral-B Vitality 100 Blauw CrossAction Elektrische Tandenborstel Powered By Braun - Reviews

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Vitality 100 Blauw CrossAction Elektrische Tandenborstel Powered By Braun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Bert 18-01-2021

Matige accuduur

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Onlangs een Oral B Vitality 100 gekocht als vervanger van een oude. Ik vind de timer persoonlijk niet zo prettig maar vervelender is dat de Oral B er plotseling mee stop terwijl de oude Oral B langzaam minder snel begon de draaien zodat je werd gewaarschuwd.

Pluspunten

• Mooie tandenborstel
  • Poets schoon

Minpunten

• lang opladen
  • stopt plotseling als de accu moet worden geladen.

Anoukvanhuit 16-01-2019

Goed werkende tandenborstel

Ik heb deze tandenborstel nu een paar weken in gebruik en vind dat die heel goed werkt. Hij ligt makkelijk in de hand, hij functioneert goed, geeft goed aan wanneer je naar een andere zone van je gebit moet schakelen en wanneer je klaar bent met poetsen. Het enige minpuntje aan deze tandenborstel is dat je niet kan zie dat die oplaad of dat die vol is.

Pluspunten

• Goed in gebruik
  • Goeie timer met verschillenxe zones

Minpunten

• Geen batterijlampje

KirstenW 04-12-2018

Handzaam, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Ik heb nog niet zo vaak met een elektrische tandenborstel gepoetst, maar deze tandenborstel is heel gebruiksvriendelijk. Het product is licht en bevat een anti-slip gedeelte op het handvat. Dit zorgt ervoor dat de tandenborstel niet uit mijn handen glijdt. Dat heb ik bij een andere tandenborstel wel eens gehad. Daarnaast zorgt de timer van 30 seconden ervoor dat ik weet hoe lang ik aan het poetsen ben. Dit vind ik persoonlijk fijn, omdat ik dan meer structuur tijdens het poetsen krijg met een beter resultaat. Het enige nadeel is dat er geen acculampje op zit. Hierdoor weet ik niet of ik hem alweer moet opladen. De tandenborstel staat daardoor bij mij voortdurend op de oplader, zodat ik niet voor verassingen kom te staan. Ik vind het prettig dat ik dit product gratis kon testen, want nu weet ik dat een elektrische tandenborstel voor mij positieve resultaten geeft.

Pluspunten

• 30 seconden timer
  • Anti-slip handvat
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen acculampje

Cherryanne 30-11-2018

Met maar 1 andere electrische tandenborstel ter vergelijking, de Oral B Triumph Smart guide, heb ik nog niet veel vergelijkingsmateriaal gehad. Wat mij wel is opgevallen is dat ik van het ene uiterste (Oral B Triumph Smart guide) naar het andere uiterste (Oral B Vitality 100). De Vitality is op zich een prima tandenborstel, maar heel basic en zonder extra's. Zo zit er geen poetsdruksensor op die wel heel handig is voor mensen die te hard poetsen. Ook is er geen batterijindicatielampje op, en kun je dus niet van tevoren zien wanneer hij opgeladen dient te worden/opgeladen is. Het was een goeie tandenborstel om gratis uit te proberen, maar ik kies toch voor de uitgebreidere variant.

Michelle 23-11-2018

Simpele tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Een simpele tandenborstel met maar 1 snelheid. Zodra er druk wordt gezet verliest deze ook deze snelheid voor mij dus niet ideaal. Verder miste ik het indicatielampje met wanneer de batterij vol is. Wel vond ik de 30 seconden timer wel ideaal, zo weet je precies wanneer je naar het volgende stuk mag en klaar bent. Ik ben wel blij dat ik dit product heb mogen testen!

Linda 05-11-2018

goede tandenborstel die niet onderdoet voor duurdere

Ik heb deze Oral B tandenborstel gekregen om te testen., gratis en voor niks. Heerlijk!
De Oral-B Vitality 100 Blue wordt door mij en vaak door mijn dochter gebruikt.
Prettig is dat de tandenborstel aan geeft wanneer je van plek moet wisselen.
Ook zijn de borsteltjes makkelijk verkrijgbaar en in allerlei soorten. Zelf van huismerken maar die heb ik niet geprobeerd
Ik heb al een iets luxere versie met massagestand en om eerlijk te zijn mis ik die in deze tandenborstel niet
Al met al een prima tandenborstel voor een goede prijs

Pluspunten

• sensor voor wisselen
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• jammer dat hij geen druksensor heeft

HesterD 03-11-2018

Krachtig apparaat!

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Een krachtig apparaat. Batterij heeft een lange duur maar moet lang opladen (lees ik in de reviews), van het laatste heb ik geen last omdat ik hem altijd in de houder heb staan. Je kunt niet zien hoe vol de batterij is. Ik merk direct het verschil met mijn hand-tandenborstel, mjn tanden zijn veel schoner. Ik was al van plan om weer over te stappen, ik was dan ook blij toen ik deze gratis mocht testen. Het bijgeleverde opzetstukje, wat er wel goed uit ziet, heb ik niet kunnen testen door allergie.

Pluspunten

• 30-secondentimer
  • krachtig

Minpunten

• Geen batterijlampje

Rianne 01-11-2018

Zeer fijne tandenborstel met timer

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Begin september heb ik de Vitality 100 Black van Oral-B in gebruik genomen. De tandenborstel werd geleverd met een cross-action opzetborstel. De opzetborstel omhult elke tand voor een goede reiniging. Ik heb heel lang een handtandenborstel gebruikt, je merkt echt een verschil op het moment dat je overstapt. De elektrische tandenborstel is veel krachtiger en zorgt voor een beter resultaat. De 2 minuten timer speelt hier ook een rol in, je weet precies hoe lang je moet poetsen. Toen ik de Vitality 100 Black van Oral-B voor het eerst ging testen voelde de 2 minuten veel langer aan. Voor mij zit er echter één minpunt aan de tandenborstel en dat is het ontbreken van een batterijindicator.

Pluspunten

• Goed werkende timer
  • Krachtige tandenborstel
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Ontbrekende batterijindicator

JelleK 30-10-2018

Matige tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Na de Oral-B Vitality een maand in bezit te hebben gehad, kan ik zeggen dat ik niet heel tevreden ben. Ik mocht dit product gratis ontvangen om hem te testen. Het eerste wat mij opviel is dat er geen indicatielampje voor de batterij (die je maar liefst 16u moet opladen voordat hij vol is!). Wel handig is de tijdsindicatie tijdens het poetsen. Na 30 seconden weet je dus dat je een ander gedeelte moet poetsen van je gebit, en na 2 minuten weet je dat je klaar bent. Wat mij verder tegenviel is dat als je maar een klein beetje kracht zetten de tandenborstel gelijk kracht verliest (die al matig was)

Pluspunten

• Tijdsindicatie

Minpunten

• Geen batterij indicatie lampje
  • Lang laden (16u)

Willemijn 29-10-2018

Zeer tevreden

Sinds enkele maanden maak ik gebruik van dit product, ik mocht hem namelijk gratis testen.

En wat vind ik ervan, ik ben zeer tevreden over gebruiksgemak, en over de manier van tanden poetsen. Ook merk ik dat het beter is voor mn tandvlees, want ik minder last van bloedingen.

Dus als je nog twijfelt over aankoop, ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Batterij snel leeg

LotteH 29-10-2018

Prima tandenborstel zonder poespas

Dit is een fijne elektrische tandenborstel. Grootste pluspunten vind ik de vormgeving en het gewicht: het is lekker vasthouden en hij is niet te zwaar. Ook ben ik erg te spreken over de batterij-duur: deze doet het zeker een week goed met zijn batterij en dat is een stuk beter dan de twee dagen die mijn oude Oral-B tandenborstel het doet. Ik heb dit exemplaar gratis ontvangen om te testen en moet bekennen dat ik deze mijn oude tandenborstel vrij snel heeft vervangen, ook al had de oude allemaal extra features zoals een lampje dat aangeeft of je te hard poets. Ik mis die extra’s totaal niet! Er is maar één ding dat ik wel echt mis, dat is een indicatielampje bij het opladen. Nu is het gissen of de tandenborstel daadwerkelijk aan het laden is en of hij ‘vol’ is, en dat is een beetje onhandig. Verder een heel fijn apparaat!

Pluspunten

• Vormgeving en gewicht
  • Batterijduur
  • Prijs

Minpunten

• Geen indicatielampje bij opladen

Anne-Carlijn 29-10-2018

Prima tandenborstel, geen gedoe

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Ik ben erg tevreden met de Oral-B vitality 100. Hij ligt lekker in de hand en heeft een timer met intervallen van 30 seconden en een eindteken op 2 minuten. Ik vind dit persoonlijk erg prettig werken. Met één keer opladen gaat de tandenborstel ongeveer 5 dagen mee. Er kunnen 3 verschillende opzetborsteltjes op. Het enige nadeel van deze tandenborstel is dat er geen indicatielampje op zit van de batterij. Je kunt dus niet zien of hij volledig opgeladen is en of hij bijna leeg is. De tandenborstel valt dus in een keer uit als hij leeg is. Ik heb dit product gratis mogen testen, maar blijf hem zeker gebruiken.

Pluspunten

• Gaat lang mee
  • Meerdere opzetstukken mogelijk
  • Komt op moeilijke plekken

Minpunten

• Geen indicatielampje

Ilford 21-10-2018

Goede elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Ik was al in het bezit van een elektrische tandenborstel.
Na een paar weken de oral-b vitality 100 white te hebben gebruikt ben ik ervan overtuigd dat ik ook toe was aan een nieuwe elektrische tandenborstel.
Door de bijgeleverde cross action opzet borstel en de korte interruptie na 30 seconden heb je het gevoel dat je tanden goed gepoetst zijn. Door de vormgeving en vooral de grootte van de cross action opzet borstel heb je na een poetsbeurt echt het gevoel dat je tanden en je mond goed zijn schoongemaakt.
De korte interruptie zorgt ervoor dat je voldoende tijd besteed aan elke zone van je mond en is daarbij ook goed voor de opvoeding van je kinderen.
Ik heb de Oral-b vitality 100 white gratis ontvangen om te testen en kan alleen maar zeggen dat hij zeker voldoet aan de eisen die ik aan een elektrische tandenborstel stel.

Pluspunten

• Cross action opzet borstel
  • gebruiksvriendelijk
  • geeft een schoon gevoel

Minpunten

• geen oplaadindicator

Chantal25 19-10-2018

Een goede borstel voor een vriendelijke prijs

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Ik heb deze borstel getest en het is me uitstekend bevallen. De borstel is van een prima A-merk: Oral B. Uit het verleden heb ik prima ervaringen met dit merk.
Daarnaast is de borstel prijsvriendelijk: een prijs waarvan je je van te voren misschien afvraagt hoe dit kan?
Toch heb ik ervaren dat dit een goede borstel is: hij doet wat hij belooft; minder tandplak. Ik heb zelf nogal eens last van tandplak en door deze borstel op de juiste manier te gebruiken merk ik echt verschil, geweldig! In de handleiding wordt duidelijk aangegeven hoe het apparaat te gebruiken is en hoe men moet poetsen; ook altijd handig. Daarnaast bezit het apparaat een timer waarmee aangegeven wordt wanneer de aanbevolen 2 minuten poetstijd bereikt zijn. Dit is een handige functie. Kortom: een goede borstel zonder al teveel poespas welke lekker licht in de hand ligt, een prima prijs en een borstel die doet wat hij belooft. Een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lichtgewicht
  • Prijsvriendelijk
  • Doet wat hij belooft

TessaO 18-10-2018

Prima product

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

De elektrische tandenborstel van Oral-B genaamd Vitality 100 White, zorgt voor fijne resultaten. Na een paar weken gebruik is het resultaat dat ik minder last heb van problemen als tandsteen en dat mijn tandvlees niet meer bloed. Dat scheelt heel erg veel! Daarbij is de accu goed, waardoor vaak opladen niet aan de orde is. Verder heeft de tandenborstel een timer, begeleid door een melodietje. Hierdoor weet je precies hoelang je moet poetsen. De tandenborstel, die ik gratis ontvangen heb om te testen, is makkelijk in gebruik doordat de onderkant een anti-slip omhulsel heeft. Wel is deze snel vies en gaan deze vlekken er met moeite af. Ondanks dat, is het product zeker aan te raden!

Pluspunten

• goed resultaat
  • fijn in gebruik

Minpunten

• snel vies

leena 17-10-2018

prima apperaat

Ik ben zeer te spreken met deze tandenborstel. Na een Oral B model te hebben gebruikt die ongeveer 2x zo duur zijn, kreeg ik de mogelijkheid om deze Oral B Vitality 100 blue te testen en te reviewen. Deze werd mij gratis aangeboden.
Hij poetst goed.
ons gezin vind het heel handig dat de opladers voor alle tandenborstels van Oral B hetzelfde zijn. Da, er zit er nu standaard 1 in mijn vakantie toilettas
ik mis wel dat deze tandenborstel niet aangeeft dat ik te hard poetst en een lampje dat weergeeft of hij nog aan het opladen is of klaar is.
verder is het apparaat prima.

Pluspunten

• zelfde oplader als andere oral b apparaten
  • lekkere anti- slip

Drwhofan 15-10-2018

Goed product voor weinig geld

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Ik ben blij verrast met de oral b black vitality 100 black.
Ik mocht hem testen en het beviel me goed. De borstel ligt fijn in de hand. Opladen gaat makkelijk. En fijn dat er na 2-minuten een signaal word gegeven.
Tanden worden schoner en ook op moeilijke plekken.

Minpunten

• Maar 1-borstel

AC 15-10-2018

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en aan de hand hiervan plaats ik deze review.

De borstel ligt erg lekker in de hand en is niet te zwaar en niet te licht. Het maakt veel beter schoon dan een handmatige tandenborstel en dit merk je al na 1x poetsen. Ik heb velen gehoord over problemen met de batterij, maar hier op ik tot op heden weinig last van ondervonden.

Het enige nare is wel dat om de 30s een enkele korte onderbrekingen plaatsvinden om te wijzen dat je zou moeten wisselen van het gedeelte van je gebit. Na 2min is er een grotere onderbreking waarbij het de bedoeling is dat je klaar bent. Dit had ik prettigere gevonden in de vorm van een piepje of iets dergelijks, zodat ik in ieder geval gewoon kan doorpoetsen.

Al met al is het een goed product en je krijgt zeker waar voor het bedrag!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Maakt goed schoon
  • Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Minpunten

• De pauzes na 30s en 2min zijn irritant

Victorg 15-10-2018

Goed product, prima prijs

Kieskeurig

Recentelijk ontving ik de Vitality 100 White (CR) - Hbox (D100.413.1)
Het is een prachtig product.
Het zit in een fijne, duidelijke doos. Hierop is ook duidelijk en snel te zien wat er in de doos zit en welke specificaties de tandenborstel heeft.
In de verpakking is naast de body, lader en opzetborsteltjes ook een fijne handleiding te vinden. Hierin staat precies hoe de borstel werkt.

De tandenborstel werkt goed naar behoren. De ingebouwde timer werkt perfect en zorgt ervoor dat de tandenborstel precies na 2 minuten stopt.
Het product heb ik gratis gehad om te testen.

Een goed product voor een mooie advies verkoopprijs.
Ik beveel het van harte aan!

Pluspunten

• Goedkope adviesprijs
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Weinig extra opties
  • Opzetborstels zijn prijzig

JSF 12-10-2018
  • Product gekregen

Goed(koop) Oral-B tandenborsteltje

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen, en gebruik sinds ik hem heb geen ander meer. Hij is gebruiksvriendelijk, al gebruik ik de timer niet perfect, en poetst plekjes schoon die normaal gesproken een paar keer per jaar door de tandarts werden uitgebikt.

Een degelijke elektrische tandenborstel, die ik iedereen zou aanraden. Het borsteltje houdt het nu al een paar maanden goed vol dus ik ben tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudig, geen overbodige schermen etc
  • Stevig in de hand
  • Duurzaam

Minpunten

• Geen batterij indicator

Caby 10-10-2018

Fijne tandenborstel voor de juiste prijs.

Nadat mijn tandarts aan had gegeven dat ik van het handmatig poetsen over zou moeten gaan naar elektrisch poetsen kwam ik op de volgende vraag; “Welke elektrische tandenborstel is goed, maar ook niet al te duur?”. Ik kwam al snel uit bij de ‘Oral-B Vitality 100 Blue’. Nu heb ik het geluk gehad dat ik deze tandenborstel gratis mocht uitproberen.
En na een aantal poetsbeurten merkte ik al degelijk verschil. Ik had snel last van mijn tandvlees, nu ik de elektrische tandenborstel gebruik ben ik van dit onaangename probleem af! Mijn mond voelt schoner, frisser en gezonder aan. Ik ben blij dat ik toch de overstap gemaakt heb naar elektrisch poetsen, en raadt dan ook zeker deze fijne tandenborstel aan. Hij is prettig in het gebruik, en niet te duur.

Pluspunten

• Poetst goed schoon
  • Lange accuduur
  • Prijs is goed

Joukje 08-10-2018

Mooie eenvoudige en betaalbare elektrische tandenborstel!

De Oral-B Vitality 100 is een mooie eenvoudige en betaalbare elektrische tandenborstel. De eenvoud van deze tandenborstel maakt dat het makkelijk in gebruik is, maar de poetskwaliteit doet zeker niet onder voor andere modellen met meer opties. Deze tandenborstel maakt je tanden goed schoon, ook tussen je tanden en bij je tandvleesrand. De accuduur is prima en de timer opties geven je aan wanneer je verder kan met het poetsen van het volgende gedeelte van je tanden en wanneer je klaar bent met poetsen.

Ik heb dit product gratis ontvangen om te mogen testen en na een aantal weken het product in gebruik te hebben kan ik hem zeker aanraden!

Pluspunten

• 2 minuten timer
  • 4x30 seconden timer
  • Accuduur

Minpunten

• Geen batterij indicatie

rachelle794 08-10-2018

Eenvoudige, goede tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Ik kreeg dit product om te testen. Over het algemeen ben ik er erg tevreden over. Het is een eenvoudige tandenborstel die geen ingewikkelde technische snufjes heeft. Hij poetst goed schoon, beter dan een handtandenborstel. De timer die erop zit vind ik handig. Zo weet je dat je lang genoeg poetst. Wat alleen jammer is, is dat hij niet aangeeft als hij bijna leeg is.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • poetst goed schoon

Minpunten

• geen lampje als hij bijna leeg is

kyraek 08-10-2018

Prima tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

Deze tandenborstel ligt erg fijn in de hand, hij heeft een stevige grip. Daarnaast is de oplaadkabel lang, wat voor mij erg handig is. Hij is erg makkelijk in gebruik; met één druk op de knop gaat de tandenborstel aan of uit. Ook geeft de tandenborstel na iedere 30 seconden een seintje zodat je weet hoe lang je al poetst. Na twee minuten trilt de tandenborstel een paar keer zodat je weet dat je twee minuten poetst. Hiervoor had ik de Oral B vitality, de standaard versie, dus de Vitality 100 die ik nu heb is een goede opvolger. Toch zou ik wat meer geavanceerde mogelijkheden zien bij een volgende tandenborstel. Ik mis nu bijvoorbeeld een poetsdruksensor en een oplaadlampje. Al met al is het een prima basis tandenborstel voor de prijs.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Lange kabel

Minpunten

• Geen poetsdruksensor
  • Geen oplaadlampje

Anna 08-10-2018

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B 100 CrossAction

De oral b vitality doet wat hij beloofd. Je tanden poetsen word erg makkelijk door het gebruik van deze tandenborstel en met name door het bijgeleverde borsteltje dat goed elke tand pakt. Door de timer functie weet je precies wanneer je 2 minuten gepoetst hebt. Ik heb dit product gratis ontvangen om te mogen testen en ik ben tevreden en raad dit product aan. Enigste kleine minpuntje van de tandenborstel is dat er geen lampje op zit om te laten weten dat de batterij bijna leeg is.

Pluspunten

• Timer functie
  • Bijgeleverde borsteltje

Minpunten

• Geen lampje voor batterij