Oral-B Smart 6 6000N Blue Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Oral-B Smart 6 6000N Blue Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marleen V. 14-09-2018

Geavanceerde tandenborstel voor gadgetliefhebbers

Deze tandenborstel is perfect voor mensen die van gadgets houden. Je kunt hem via bluetooth koppelen aan de OralB-app en hier kun je bijvoorbeeld persoonlijk instellen welk kleur lampje de tandenborstel moet geven. De app laat zien hoe goed je poetst en herinnert je er bijv. na een paar dagen aan als je de tandenborstel en/of app niet hebt gebruikt. Als tandenborstel werkt hij prima en heeft hij alles wat een tandenborstel maar kan hebben. Ik heb de tandenborstel gratis opgestuurd gekregen om hem te testen en zou hem anders te duur hebben gevonden om te kopen. Het is de meest geavanceerde tandenborstel die ik ooit heb gezien en voor een liefhebber van gadgets is dit echt een must-have. Als je gewoon schone tanden wilt zou ik mij afvragen of alle snufjes van deze tandenborstel wel echt nodig zijn.

Pluspunten

• modern
  • geavanceerd

Minpunten

• prijzig