Philips HX9924 zilver

Philips Sonicare HX6877 wit, zilver / duo pack

Philips Sonicare HX6877 wit, zilver / duo pack
Bekijk alle Elektrische tandenborstels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 57 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9924 zilver op Kieskeurig.nl.

jeron80 20-09-2020

fijne tandenborstel, maar ik mis het oplaadreietui

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

fijne tandenborstel alleen zit er niet zoals bij de goedkopere versies een oplaadreisetuis bij en is het erg onhandig om hem mee te nemen op reis.

Anoniem 11-08-2020

Fijne borstel!

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Maakt je tanden super glad en schoon. Fijn om bij te houden welke plekken je goed gepoetst hebt via de app.

Sass33 13-04-2020

Sonicare DiamondClean

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Ik vind het Sonicare DiamondClean een geweldige tandenborstel met veel nuttige programma’s en ook een mooi selectie van tandenborstels. Sonicare DiamondClean Is de enigste tandenborstel die maakt mijn tanden goed schoon. Ik ben ook blij met de oplaad glas, zowel als met de oplaadbare reisdoos. Ik heb niet zoveel aan het app, want het laat zien de binnen en de buiten kant van je kiezen maar nooit het boven stukje, wat ik een beetje raar vind.

SGAV 10-06-2019

Door de app weet ik nu zeker dat ik mijn tanden goed poets!

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Ik ben positief verrast over deze tandenborstel. Ik gebruikte al de normale Diamond Clean, maar deze Smart variant is zeker de moeite waard om over te stappen. De borsteltjes voelen fijner en ik vind de coaching in de app echt van toegevoegde waarde. Door de app zag ik dat bepaalde tanden niet goed poetste. Ook word je eraan herinnert om te flossen en mondwater te gebruiken. Ik vind het handig dat de app je precies vertelt wanneer je het borsteltje moet vervangen. Normaal vergeet ik dit altijd.

Joepc 16-04-2019

Wat een mogelijkheden!

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Wat een mogelijkheden heeft dit apparaat. Voor mij het meest bijzondere nog wel de smart-herkenning opzet borstels, die zelf een programma kiezen en ook bijhouden wanneer ze vervangen moeten worden. Even wennen als je gewoon tandenpoetsen gewend bent, maar daarna is het eigenlijk superleuk en levert het uitstekende resultaten!

Ton123 27-12-2018

Zeer goed

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Een zeer goede electrische tanden borstel poetst aangenaam en heel veel mogelijkheden zodat iedereen er fijn mee kan tandenpoetsen we wat duurder maar zeker waar voor je geld.
Goede tandenborstel scheelt ook weer in tandarts kosten dus verdient zijn eigen weer terug.

ArjaVanHessen 14-08-2018

Doet goed wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Omdat mijn bagage, incl mijn oude Sonicare, in Mexico-City was achter gebleven en omdat mijn mondhygiëniste zeer tevreden was over mijn poetsen sinds het gebruik ervan, besloten weer een sonicare te kopen. Ditmaal een nieuwere en luxere versie. Apparaat doet wat ie geacht wordt te doen, de bijbehorende app is ok en stimuleert het op juiste wijze poetsen. Overall dus zeer tevreden. Wat niet duidelijk is, is het verschil tussen de verschillende poetsmogelikheden (ultra white, gumble, etc.) De app geeft wel te denken over de privacy. Zou best meer willen betalen als Philips zou beloven niets met die gegevens te doen, anders dan voor verbetering van het product). Wat erg jammer is, is dat de connectiviteit van mijn iPad/iPhone en de tandenborstel niet goed werkt. Als je begint met poetsen en dan de app opent, krijg je geen verbinding meer (zet het apparaat aan: terwijl ik dus sta te poetsen) en dat het lijkt of je of je iPhone of je iPad kunt verbinden maar deze twee niet door elkaar kunt gebruiken. Verder dus erg tevreden :-)

GHvBB 02-07-2018

Geavanceerde elecrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Dit model is een van de top modellen van de reeks elektrische tandenborstels.
Het is een zeer geavanceerd model met vele mogelijkheden. Uiteindelijk zullen niet veel mensen alle mogelijkheden benutten.
Het apparaat is intuïtief in gebruik.

eddy 18-01-2018

3/10

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Brosse à dent beaucoup trop vibrante pour moi. Problème de sensibilité au niveau de la mâchoire supérieure.

Christophe1704 29-10-2017

Professionele reiniging

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Na jaren gebruiken van een elektrische tandenborstel met ronde kop, overgestapt op de Philips Sonicare en wat een verschil. Mijn tanden voelen veel gladder en dus beter gereinigd en een frisser gevoel.
Het wordt geleverd met een extra luxe reisetui en een design glas om op te laden.
De app zorgt ervoor dat je overal goed poetst en niets vergeet.

Vlien 27-10-2017

Goed toestel

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Het is een zeer goed toestel dat ook nog een zeer mooi is. Tandenborstel kop is even wennen als je oral b gewoon bent. Voor de rest is het een prima toestel. Ik gebruik het al enkele weken en geen opmerkingen. Top!

Filiz78 25-10-2017

Zichtbaar wittere tanden

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Een super mooi design. Niet alleen mooi om te zien maar ook effectief. Mijn gebit is echt zichtbaar witter geworden, kleine vlekjes zijn verdwenen. Mijn tanden voelen super schoon aan, het gevoel alsof je net bij de mondhygiëniste vandaan komt. Heel de dag geen last meer van tandplak. Het helpt zelf tandsteen verminderen. De meegeleverde Reisetui is ideaal. De batterij van de tandenborstel gaat minimaal 2 weken mee indien deze volledig is opgeladen. De verschillende opzetstukken zijn echt effectief. Het poetsen met de app werkt voor mij ideaal, zo wert ik waar ik aandacht aan moet besteden, even snel tandenpoetsen zit er niet meer in voor mij. Maar echt de tijd menen voor mijn gebit.

Liekeroze 25-10-2017

Fantastische borstel

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Ik gebruik de borstel nu 1.5 maand.
Het gevoel dat je hebt na het tanden poetsen is ongelooflijk fris. Ik heb nu pas het gevoel dat mijn tanden "echt" gepoetst worden.

Er zitten 4 verschillende borstels in het pakket. (Clean,White? Gum en tong) De borstels die het meest gebruikt worden zijn de clean en de White.

-jammer dat er in het begin pakket maar 1 clean borstel zit. Voor die prijs zouden er gerust 2 clean borstels mogen inzitten. Zo kan de borstel toch door 2 personen gebruikt worden.

De batterij gaat super lang mee. Op 1.5 maand laadde ik de borstel 2 keer op. Het systeem van opladen is eenvoudig door hem in het meegeleverde glas te zetten.

Pluspunt is dat er een reis adapter bij zit. Zo hoef je het glas niet mee te zeullen op reis.

Je kan ook een app installeren om te zien hoe goed je je tanden poetst. Fijn de eerste weken...maar erna wordt het minder bij mij gebruikt.

Kortom super tandenborstel die doet wat hij beloofd!

Djkingo 24-10-2017

Een Tandenborstel die met z'n tijd mee is

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Ik gebruik de Philips Sonicare DiamondClean Smart elektrische sonische tandenborstel nadat ik jaren gepoetst heb met Oral-B.

Sinds ik mijn tanden met deze tandenborstel poets, merk en voel ik duidelijk het verschil. Met de Philips Sonicare DiamondClean Smart elektrische sonische tandenborstel heb ik eindelijk het gevoel dat ik mijn tanden echt reinig. Ik heb begin is het erg wennen omdat de tandenborstel veel anders aanvoelt dan bij andere merken of bij het gebruik van een klassieke elektrische tandenborstel. Het beweegt en trilt meer.

Als je de app download zie je wat de Philips Sonicare DiamondClean Smart verbeterd en krijg je persoonlijke begeleiding door de Smart technologie.

Erg handig is de druksensor die de Philips Sonicare bevat je kan ook niet meer te hard poetsen/duwen op je tanden want dan stopt hij met werken en geeft een "waarschuwing".

Ik ben zeer tevreden met deze tandenbostel en blijf lekker poetsen met deze Philips Sonicare !

Andere pluspunten:

De tandenborstel heb ik pas na 3 weken gebruiken moeten opladen

Je kan je tandenborstel op laden via het meegeleverde oplaadglas of via de handige reisetui met USB

De drie intensiteitsniveaus zijn in eerste instantie even wennen maar eenmaal gewent poetst dit fantastisch

De verschillende poetsstanden en opzetborstels een ware aanvulling voor een compleet goed mondgevoel

Design van het toestel is fantastisch trendy en van deze tijd!!

Bedankt

Noodle 22-10-2017

Tandarts-schoon-gevoel

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Super knap design, handig oplaadstation en reisetui waarin ook kan opgeladen worden. Maar wat vooral fantastisch is, is de zeer efficiënte werking van het toestel.
Naar gelang je noden kies je het programma en bijhorend opzetstuk: wittere tanden, tandplak verminderen, gevoelig tandvlees of tongreiniging.
De bijhorende app helpt je om tandhygiëne op punt te stellen.
Prijzig maar zeker een aanrader voor wie tandverzorging belangrijk vindt.

Tammy 22-10-2017

Geweldig en krachtig

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Voor mij is het ideaal door de verschillende poets mogelijkheden en zelfs de kinderen zijn er heel enthousiast over en poetsen nu liever met deze (uiteraard met eigen opzetstuk) dan hun oude elektrische tandenborstel. Dikke duim

Neeltje 22-10-2017

Tandenpoetsen was nog nooit zo leuk

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Dit is geen gewone tandenborstel. Ook geen gewone elektrische tandenborstel. Dit is een super-de-luxe verwentandenborstel wat mij betreft. Prachtig design, poetst grondig, maakt je tanden ècht witter en geeft handige signaaltjes om je van kwadrant te doen veranderen tijdens het poetsen. En een tongreiniger! Kriebelt enorm maar je went er wel aan. Handige meeneem-etui ook. De app is een leuke bijkomstigheid maar ik gebruik hem niet systematisch bij elke poetsbeurt. Het feit dat hij laadt terwijl hij in de mooie glazen beker zit, vind ik eveneens een pluspunt!!

simon99 16-10-2017

frisse mond

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

wat een verschil met mijn 'oude' elektrische tandenborstel. Na het poetsen heb ik nu echt een fris gevoel. De borstel is zeer makkelijk in gebruik, hij weet perfect welk soort kopje ik erop plaats en past zich hieraan aan. Ook de lader is hip en past beter in mijn strakke badkamer: een mooi glas. Wel zijn er naar mijn mening teveel snufjes aan voor een doorsnee persoon die 's ochtends een serieuze rush doorgaat met ook nog een echtgenoot en twee kleutertjes tegelijkertijd in de badkamer: ik heb echt geen tijd om te poetsen met een app. Vandaar. Zeker een aanrader!!

wendy80 14-10-2017

Fantastische tandenborstel

Geweldige tandenborstel!
De app gebruik ik niet zo vaak. Ik moet nog wel wennen aan het langzaam poetsen.
Het opladen ziet er fantastisch uit in het mooie glas. De reishoes met usb aansluiting is ook geniaal.

Mijn tanden voelen nu veel schoner aan dan met mijn vorige elektrische tandenborstel. Ik vind het echt een aanrader

lian1907 14-10-2017

Super tandenborstel!

Geschreven voor: Philips HX9924 zilver

Een super tandenborstel die doet wat die belooft. Met de verschillende typen opzetborstels (die ook nog eens automatisch worden herkend) werkt het echt super. En de samenwerking tussen de borstel en de app geeft een goed beeld of je alles wel goed genoeg poetst. Ik poets nu enkele weken met deze borstel en merk een goed verschil met mijn 'oude' Sonicare borstel. Echter, had ik bij mijn oude de kleinere opzetborstels, dat vond ik fijner. Als die ook nog beschikbaar komen voor deze borstel (dus met de interactie met de app) is het helemaal geweldig.