Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart op Kieskeurig.nl.

Paak 22-06-2021

Simpel maar zeer effectief

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Het is de meest simpele Philips sonicare 2 maar doet precies wat ik van een elektrische tandenborstel verwacht heb vele gehad ook de sonicare’s meest luxe uitvoering. Maar ik vindt dit de beste.

Ahah 11-05-2021

Excellent brossage mais fonctionnement contraint

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

J’aime la structure en 4 temps mais il en faudrait un de plus ...
Signaux un peu exagérés pour signaler de changer de tête

Kapitein Walrus 14-12-2020

Tandenborstel werkt goed.

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Ik weet niet hoe effectief het tandplaque verwijdert. Lijkt van wel.
Ik heb wel een belangrijke vraag: de trillende borstel raakt af en toe heftig het glazuur van mijn tanden en kiezen. Hoe slecht is dat voor het glazuur? Kan Philips mij daarover informeren?

DaSa80 30-04-2020

prima product

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Prima tandenborstel. Gaat lang mee na het opladen en de tanden zijn goed schoon. Geen nadelen nog kunnen vinden.

theyoungone 05-03-2020

even wennen

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

De Sonicare maakt duidelijk meer bewegingen dan onze Oral B en het gebit wordt duidelijk schoner gepoetst. Ook de battarijduur is heel goed en de signalering voor het wisselen van kwadrant zorgt ervoor dat je ook alles even lang poetst.

Renéborstel 23-07-2019

Prima product

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Hele fijne tandenborstel. Fijne trillingen, voelt heerlijk op je tanden en kiezen. Schoner gebit. Een aanrader.

Pepel 23-07-2019

Prima product

Smitser 18-01-2019

Prettige ervaring

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Ik ben erg tevreden over de manier van poetsen. Vind het zelf prettiger dan de ronddraaiende kop van de concurrent.

Jufjoke 12-10-2018

Na korte levensduur toch weer voor een Sonicare gekozen

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Dit is inmiddels mijn vierde Sonicare. De vorige had ik sinds april 2017 in gebruik. Ineens houdt hij er dan mee op. Vermoedelijk laadt hij dan niet meer goed op. Ik denk door vocht. Er loopt na verloop van tijd vocht in de binnenkant waardoor hij kapot gaat. Omdat ik echter hele goede ervaringen heb met het poetsen koop ik toch maar weer een nieuwe.
Ik heb de oude aan de bezorger mee teruggegeven om te laten reclycen maar nu denk ik dat ik misschien nog garantie zou hebben gehad.

Shareone 01-09-2018

Fijne compacte tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Fijne kleine borstelkop, komt overal bij en tussen, had iets meer kracht mogen hebben. Ergonomisch ook fijn in gebruik, mooie lichte kleur. Op de onderkant staat alleen een ander artikel nummer dan het product nummer. Dat vind ik onduidelijk met het nabestellen van losse borstelkoppen.

GertV 23-08-2018

Doet wat het beloofd. Werkt prima!

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Je kiest voor ronde borstels bij het andere merk of voor de vertrouwde rechte tandenborstel bij Philips. Ik kies al jaren voor de rechte sonische tandenborstel die mij altijd uitstekend voldoet.

Gruttepier01 17-07-2018

Super goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Na jaren een oral-B te hebben gebruikt, waren we nu tie aan wat anders.
De eerste keer dacht ik even dat dit de miskoop van het jaar zou worden, maar na de tweede keer poetsen was ik om.
De tanden borstel maakt veel minder geluid, en de tanden voelen schoner aan.
De battery gaat ook veel langer mee.
Het enige nadeel vind ik dat de borstels hartstikke duur zijn.

Anoniem95 17-07-2018

Super goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Na jaren een oral-B te hebben gebruikt, waren we nu tie aan wat anders.
De tanden borstel maakt veel minder geluid, en de tanden voelen schoner aan.
De battery gaat ook veel langer mee.
Het enige nadeel vind ik dat de borstels hartstikke duur zijn.

Priscil 12-07-2018

Geweldig

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Geweldige tandenborstel met een batterij waar ik 3 weken mee gedaan heb. Het was even wennen poetsen op deze manier maar heb een heel fris en schoon gevoel na het poetsen

lucas1308 12-07-2018

Zoveel aangenamer

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Deze Tandenborstel gekocht als vervanging van onze oude Electrische tandenborstels
Maar dit is veel prettiger en schoner makkelijk te hanteren .
Went supersnel

Content 12-07-2018

Zoveel aangenamer

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Maar dit is veel prettiger en schoner makkelijk te hanteren .
Went supersnel

Philipsfan109 21-06-2018

HX6232/02 lijkt goed.

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Helpt enorm bij het poetsen. Na 1 maand ermee gepoetst te hebben was de de mondhygiëniste niet erg onder de indruk, maar ik moet zeggen dat ik er pas 1 maand mee aan de gang was en het tandplakleed was aan aangericht. Haar advies was om airfloss-opzetstukken erbij te gebruiken. Ben benieuwd over 4 maanden.
Het feit dat ik dit product niet aanbeveel heeft niets met het product te maken maar dit komt omdat ik wel, indien gevraagd, mijn ervaring meedeel, maar nooit iets aanbeveel.

EusdeBeus 21-06-2018

HX6232/02 lijkt goed.

Jpp77 21-04-2018

Prima produkt

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Het was even wennen,en duurde wel even voor beide tandenborstels volledig opgeladen waren.maar toen dat eenmaal zover was ......wat een genot dit apparaat.
Vrijwel geluidloos en een mooi design.

Geuvers 21-04-2018

Prima produkt

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Vrijwel geluidloos en een mooi design.