Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart op Kieskeurig.nl.

lister1308 13-04-2015

Als vervanger van mijn vorige sonicare. In begin even wennen aan 'plastic' handvat, was de 'rubberen' gewend van mijn vorige sonicare, maar na 2 weken poetsen helemaal om. Werkt verder goed, prettige borstel en ideel de 2 minuten timer.

Paak 22-06-2021

Simpel maar zeer effectief

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Het is de meest simpele Philips sonicare 2 maar doet precies wat ik van een elektrische tandenborstel verwacht heb vele gehad ook de sonicare’s meest luxe uitvoering. Maar ik vindt dit de beste.

Ahah 11-05-2021

Excellent brossage mais fonctionnement contraint

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

J’aime la structure en 4 temps mais il en faudrait un de plus ...
Signaux un peu exagérés pour signaler de changer de tête

Kapitein Walrus 14-12-2020

Tandenborstel werkt goed.

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Ik weet niet hoe effectief het tandplaque verwijdert. Lijkt van wel.
Ik heb wel een belangrijke vraag: de trillende borstel raakt af en toe heftig het glazuur van mijn tanden en kiezen. Hoe slecht is dat voor het glazuur? Kan Philips mij daarover informeren?

DavidAlexander 07-12-2020

weinig poetskracht

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Vergeleken met de betere 9000 serie poetst deze tandenborstel erg slecht. Heeft absoluut geen vermogen, mijn tanden worden er niet goed schoon mee. Voor mij is het geldverspilling, kan zo de prullenbak in.

DaSa80 30-04-2020

prima product

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Prima tandenborstel. Gaat lang mee na het opladen en de tanden zijn goed schoon. Geen nadelen nog kunnen vinden.

theyoungone 05-03-2020

even wennen

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

De Sonicare maakt duidelijk meer bewegingen dan onze Oral B en het gebit wordt duidelijk schoner gepoetst. Ook de battarijduur is heel goed en de signalering voor het wisselen van kwadrant zorgt ervoor dat je ook alles even lang poetst.

Borstel123 02-02-2020

Prima borstel; waardeloos etui

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

De borstel doet wat je ervan verwacht dus werkt prima. Helaas sluit de case niet, waardoor deze ongeschikt is om de borstel in mee te nemen (zonder extra tape en/of elastiek te gebruiken). Dit geldt voor beide cases, en ook voor de twee nieuwe cases die ik na melding bij de klantenservice heb ontvangen. Het betreft dus een design- en/of productiefout. Helaas is dit voor aankoop niet vast te stellen, gezien de set in een gesloten doos verkocht wordt.

Renéborstel 23-07-2019

Prima product

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Hele fijne tandenborstel. Fijne trillingen, voelt heerlijk op je tanden en kiezen. Schoner gebit. Een aanrader.

Pepel 23-07-2019

Prima product

XmartX 30-04-2019

Werkt goed

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Wel problemen gehad met een tandenborstel, onderdeeltje stuk en opladen ging niet goed. Terug naar de winkel met 1 unit. Moest alles meenemen want kon ook aan de oplader liggen, ondanks de andere het wel goed deed.
Dag later terug met alles, zelfde adviseur echter alles meenemen was niet nodig, eentje werd omgeruild voor een andere los in een plastic zakje wat achter ergens was gehaald. Zal wel een nieuwe zijn hoop ik. Reiscase ook meegenomen want die sluit niet maar die kan niet geruild worden voor een goede.
Al met al het werkt, werkt goed echter de hele gang van zaken is vreemd te noemen.

HuMa 03-04-2019

Prima eigenschappen

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Ziet er goed uit, ligt goed in de hand, werkt goed.

Alleen jammer dat de reserve borsteltjes wit zijn i.p.v. zwart

Smitser 18-01-2019

Prettige ervaring

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Ik ben erg tevreden over de manier van poetsen. Vind het zelf prettiger dan de ronddraaiende kop van de concurrent.

Jufjoke 12-10-2018

Na korte levensduur toch weer voor een Sonicare gekozen

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Dit is inmiddels mijn vierde Sonicare. De vorige had ik sinds april 2017 in gebruik. Ineens houdt hij er dan mee op. Vermoedelijk laadt hij dan niet meer goed op. Ik denk door vocht. Er loopt na verloop van tijd vocht in de binnenkant waardoor hij kapot gaat. Omdat ik echter hele goede ervaringen heb met het poetsen koop ik toch maar weer een nieuwe.
Ik heb de oude aan de bezorger mee teruggegeven om te laten reclycen maar nu denk ik dat ik misschien nog garantie zou hebben gehad.

Shareone 01-09-2018

Fijne compacte tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Fijne kleine borstelkop, komt overal bij en tussen, had iets meer kracht mogen hebben. Ergonomisch ook fijn in gebruik, mooie lichte kleur. Op de onderkant staat alleen een ander artikel nummer dan het product nummer. Dat vind ik onduidelijk met het nabestellen van losse borstelkoppen.

GertV 23-08-2018

Doet wat het beloofd. Werkt prima!

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Je kiest voor ronde borstels bij het andere merk of voor de vertrouwde rechte tandenborstel bij Philips. Ik kies al jaren voor de rechte sonische tandenborstel die mij altijd uitstekend voldoet.

Gruttepier01 17-07-2018

Super goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Na jaren een oral-B te hebben gebruikt, waren we nu tie aan wat anders.
De eerste keer dacht ik even dat dit de miskoop van het jaar zou worden, maar na de tweede keer poetsen was ik om.
De tanden borstel maakt veel minder geluid, en de tanden voelen schoner aan.
De battery gaat ook veel langer mee.
Het enige nadeel vind ik dat de borstels hartstikke duur zijn.

Anoniem95 17-07-2018

Super goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Na jaren een oral-B te hebben gebruikt, waren we nu tie aan wat anders.
De tanden borstel maakt veel minder geluid, en de tanden voelen schoner aan.
De battery gaat ook veel langer mee.
Het enige nadeel vind ik dat de borstels hartstikke duur zijn.

Priscil 12-07-2018

Geweldig

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Geweldige tandenborstel met een batterij waar ik 3 weken mee gedaan heb. Het was even wennen poetsen op deze manier maar heb een heel fris en schoon gevoel na het poetsen

lucas1308 12-07-2018

Zoveel aangenamer

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 zwart

Deze Tandenborstel gekocht als vervanging van onze oude Electrische tandenborstels
Maar dit is veel prettiger en schoner makkelijk te hanteren .
Went supersnel