Philips HX9954 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9954 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Esbruin 24-10-2017

Geweldig resultaat!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Ok, misschien niet t belangrijkste bij een tandenborstel, maar dit is de mooiste tandenborstel die ik ken! Ik heb de donkerblauwe/rosé- variant en vind em prachtig. Ook de accessoires zijn echt premium: mooie reisetui, mooi oplaadglas (innovatief!) en mooie houder voor de verschillende borstels.

Maar dan t belangrijkste: deze tandenborstel geeft een geweldig poetsresultaat! M'n tanden zijn echt gladder en witter. Bovendien is poetsen ideaal met de app. Zo weet je zeker dat je niets vergeet. Ik had een elektrische tandenborstel van een ander merk, met ronde kop, maar deze tandenborstel geeft een veel beter resultaat. Bovendien kun je variëren in standen, met bijbehorende borstel (whitening, clean, deep clean en gumcare) en er is een aparte borstel voor je tong. Dit is echt tandverzorging voor degene die z'n gebit serieus neemt.

De app zorgt ervoor dat je begeleid wordt in t poetsen. Ik weet zeker dat de tandarts tevreden zal zijn!

• Wittere gladdere tanden
  • Poetsbegeleiding met app

Minpunten

• Oplaadglas neemt meer ruimte in dan gewone oplader

Daphne23 23-10-2017

Gladde, wittere tanden

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Dit is dus de mooiste tandenborstel die ik ooit heb gezien. Ik poets al jaren met Sonicare, maar nog nooit had ik zo'n fancy apparaat! De mijne is diep-donkerblauw met gouden details. Om de tandenborstel op te laden zet je 'm gewoon in het bijgeleverde glaasje, ook al zo mooi. Je hebt dus niet meer zo'n lelijke lader op de wastafel staan, maar een chic glas met je superknappe tandenborstel erin :)

Ok, dan het poetsen. Ik poets al heel lang elektrisch met Sonicare, maar er zijn toch weer een aantal dingen verbeterd. Ik heb nog niet alle opzetstukken gebruikt, maar de meeste functies wel. Ik doe nu meestal 's ochtends de gewone 'clean' en 's avonds de 'deep clean' of de 'gum care'.

De voordelen:
- Je tanden voelen echt superglad. Deze borstel haalt heel veel tandplak weg. En dat gladde gevoel is er na de lunch ook nog.
- Hij geeft aan wanneer je van kant moet wisselen, zodat je overal goed poetst.
- Na een paar dagen lijken mijn tanden witter. Ze glanzen meer.
- Hij is zo mooi, dat maakt dat ik echt meer plezier in het tandenpoetsen heb.
- Hij is een stuk stiller dan mijn oude Sonicare.

De nadelen:
- Wat nieuw is bij deze tandenborstel, is dat hij een signaal geeft als je te hard drukt. Ik poets blijkbaar veel te hard, want ik heb mijn stijl echt moeten aanpassen. Goed dat de borstel dit aangeeft natuurlijk, maar ik kom nu moeilijk bij mijn verstandskiezen boven. Maar goed, als je die niet meer hebt, kun je overal prima bij.
- Het zit echt niet in mijn systeem om mijn telefoon mee naar boven te nemen. Laat staan de douche in. Het is wel geinig dat je kunt kijken hoe je poetst en hoe beter kan, maar ik zie mezelf dit niet maanden volhouden.

De Sonicare is wel wat duurder dan een Oral B bijvoorbeeld, maar hij is ook echt beter. Je poetst meer tandplak weg, je tanden voelen schoner en gladder en je mond is langer fris. Ik vind de Sonicare die extra euro’s echt waard.

Pluspunten

• Je tanden voelen echt superglad.
  • Hij geeft aan wanneer je van kant moet wisselen.
  • Tanden worden witter en glanzender.
  • Stille borstel

Dierentuin 22-10-2017

Super tandenborstel.

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Voorheen poetste ik met Oral B. Nooit weer.
Erg fijne en mooie tandenborstel. Mooi en fijn oplaadglas. Het reisetui is erg handig. Meenemen en opladen in 1.
Hij poetst erg fijn. Niet te hard en niet te zacht. Handig dat hij de opzetborstels automatisch herkent. De tongborstel vind ik erg fijn. Al die andere die zijn het toch net niet.
De app is makkelijk in gebruik. Je kan duidelijk zien als je wat vergeten bent. Alleen jammer dat je niet kan zien of je op het kauwvlak van de kiezen hebt gepoetst.
Ik ben erg tevreden en voor mij geen andere tandenborstel meer!

Pluspunten

• Hele fijne app. Je ziet precies probleemgebieden.

Hilko 22-10-2017

Geweldige tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Al enkele jaren poets ik mijn tanden elektrisch met de ronde-B en al jaren ben ik eigenlijk niet tevreden over het poetsresultaat. Wat een schril contrast met deze Philips set! Ongelooflijk, zo'n groot verschil. Ik ben heel tevreden met het poetsresultaat, mn tanden voelen schoon aan en ook tussen de tanden en kiezen merk ik dat de borstel veel schoner poetst. Na die oude ronde moest ik vaak nog met een tandenstoker of floss draad aan de slag, omdat ik dan voelde dat er ergens nog iets tussen zat. Bij deze Philips is het resultaat wel in 1x goed!
Deze borstel is sowieso een heel ander niveau. Je merkt het al bij het openen van de doos. Alles ademt 'premium'. De verpakking, de inhoud, de accessoires, hoe het er uit ziet, hoe het aan voelt... alles! De oplader is contactloos, ok, dat had mn oude ook, maar hier is het een glas die op een contactloze oplader 'staat' die dus ook gelijk als spoel-glas gebruikt kan worden. Briljant en mooi.
Direct na mijn eerste gebruik begon het acculampje te knipperen; even was ik bang dat ik continu moest opladen, maar na meerdere keren gebruik ontdekte ik dat het lampje wat sneller gaat knipperen als de borstel bijna leeg is. Een week elke dag 1 a 2 keer poetsen zonder te hoeven laden is prima mogelijk. Daarna ben ik wel gaan opladen, dus ik weet niet hoe lang de borstel het daadwerkelijk kan uithouden, maar in ieder geval meer dan een week. Prima!
Op alle vlakken is dit een geweldige tandenborstel die uitermate goed presteert. Ok, het kost wel wat, maar het zijn wel je tanden. Top product, een echte aanrader!

Pluspunten

• accuduur meer dan een week
  • poetsresultaat geweldig
  • prachtig design
  • draadloos opladen met waterglas
  • tongreiniging

Minpunten

• duur

Litysa 20-10-2017

Geen bloedend tandvlees meer!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Het uitpakken van deze tandenborstel bracht de ene verbazing naar de andere, zo luxe en aan alles is gedacht.
Het opladen is super makkelijk gewoon terug in het glas zetten, een super luxe reisetui met usb stekker om in de auto op te kunnen laden.
De app werkt makkelijk en overzichtelijk op mijn Iphone, alles wijst vanzelf ik heb uiteraard wel eerst alles netjes gelezen en ik ben begonnen aan de in 21 dagen gezonder tandvlees programma omdat ik al 2 jaar last heb van bloedend tandvlees, maar sinds ik deze borstel gebruik heb ik er vanaf dag 1 geen last meer van gehad. Mijn vorige tandenborstels maakte een ronddraaiende beweging, en deze maakt een trillende beweging....veel prettiger en blijkbaar een stuk beter voor mijn tandvlees, ik ga nu na 14 dagen beginnen aan de white clean en hoop op extra witte tanden.

Blumke 20-10-2017

Geweldige tandenborstel.

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Via insiders mag ik deze tandenborstel testen. Het design is super mooi, een handige app legt je precies uit hoe je moet poetsen, waar je nog extra moet poetsen. In het begin wel heel erg wennen, de borstel trilt veel harder dan een gewone elektrische tandenborstel. Het ‘kietelt’ tot achter in m’n keel. Maar het resultaat is echt geweldig! Alsof je 2 keer per dag een reiniging laat door je tandarts! Meer dan tevreden over de tandenborstel! Het enige wat ik niet nodig vind, is het glas om op te laden. Deze neemt nogal wat ruimte in op m’n wastafel. Een gewone lader die je aan de muur kunt hangen zou in mijn geval fijner zijn.

Pluspunten

• Super schone tanden

Minpunten

• De lader als glas

Gerbili 15-10-2017

Vergeet de rest, dit is 'm!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Ik was eigenlijk best tevreden met mijn oude tandenborstel. Tot ik deze Philips Sonicare ging gebruiken. Deze is geruisloos, mooi, handzaam en met alle accessoires echt een pareltje.

Je krijgt een compleet pakket: tandenborstel, een mooi glas om de borstel in te zetten (wat gelijk een lader is), een mooie opbergbox voor je borstels, een reisetui (wat ook weer gelijk een lader is), mondwater en een gratis app.

Je krijgt er gelijk al 4 verschillende borstels bij. Om tandplak tegen te gaan, voor witte tanden, etc. Zelfs een voor je tong. En die doet het ook erg goed!

Bij het gebruik:
- de borstel maakt weinig geluid. Heerlijk! Geen herrie rond je hoofd tijdens het poetsen.
- met de app houd je bij of je al je tanden goed poetst. Er zit namelijk een sensor in die checkt of je de binnenkant of buitenkant van je tanden poetst.
- als je te hard drukt dan geeft de tandenborstel een signaal
- je kunt ook prima zonder app poetsen

Nog extra voordelen:
- de borstel voor je tong is heel prettig. Het maakt je tong goed schoon zonder dat je er last van hebt.
- de borstel is licht en ligt ook goed in de hand.

Nadeel:
- poetsen met de app zorgt dat de batterij snel leeg gaat. Maar als je 'm in het glas zet is 'ie ook weer zo opgeladen.

Pluspunten

• Verschillende borstels
  • Stil bij gebruik
  • Signaal bij te hard poetsen
  • Speciale app, maar niet verplicht

Minpunten

• Met de app gaat de batterij snel leeg

johan73 13-10-2017

Fantastische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Dit is werkelijk een fantastische elektrische tandenborstel. Het apparaat laadt snel op, is krachtig en geeft een geweldig resultaat. Ik ben onlangs begonnen met dagelijks gebruik van de Philips tandenborstel, maar krijg telkens het gevoel alsof ik een bezoekje aan de mondhygiënist heb afgelegd, zo aangenaam voelt het. Ik kan dit alleen maar aanbevelen aan mensen die het belangrijk vinden om een goed en gezond gebit te hebben.

Pluspunten

• snelheid
  • krachtig
  • soepel
  • efficient
  • mooi design

Minpunten

• prijzig

Miiii 11-10-2017

De tandenborstel van de toekomst

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Met deze tandenborstel haal je echt wat in huis! Al bij het uitpakken springt de luxe er van af. De verpakking is fraai, de accessoires erg compleet en de borstel zelf is zeer mooi vormgegeven. Misschien niet het belangrijkste, maar het is stiekem toch wel erg leuk dat je mooie badkamer niet ontsierd wordt door zo'n 'ouderwets' wit gevaarte ;). Dit geldt ook voor het oplaadglas, het oogt gewoon heel sjiek. De reisetui vond ik er mooi uit zien, maar ik dacht niet deze te gaan gebruiken... Tot ik zag dat er een usb-lader in verwerkt zit, dat is top!!

Het kostte wel even wat moeite om de app aan de praat te krijgen, terwijl ik normaal gesproken best handig ben met die dingen. Het is uiteindelijk wel gelukt. Het helpt me vooral om de aandacht erbij te houden, anders wilden mijn gedachten nog wel eens afdwalen.

En dan waar het natuurlijk vooral om gaat... Het resultaat! Ik was gisteren voor controle bij de tandarts en ik heb goede vooruitgang geboekt wat betreft ontstoken tandvlees en tandplak. Ik ben hier echt heel blij mee, want ik liep hier altijd erg snel tegenaan met alle gevolgen van dien.

Het tongborsteltje is iets dat ik nog niet kende van eerdere tandenborstels. Fijne toevoeging, want ook dit draagt merkbaar bij aan de mondhygiëne. Het is nog even experimenteren met de verschillende poetsstanden, intensiteitsniveaus en opzetborstels, maar ik beschouw het als een positief punt dat je dit naar behoefte kunt wijzigen. De batterijduur is super, ik heb de borstel nu al een tijdje in huis, maar heb nog maar 1 keer hoeven opladen.

Conclusie; het is een prijzige borstel, maar als je het je kunt veroorloven zou ik de borstel zeker aanraden. Ik heb zelf het gevoel te lang bezuinigd te hebben op mijn gebit en dat is pas echt zonde!

Pluspunten

• Uitstekend resultaat
  • Fraai design
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Prijzig

Virrr 11-10-2017

Schone tanden

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Super fijne tandenborstel. Krijg er super schone tanden mee. Ziet er ook nog een super mooi uit en poetst erg fijn!

Pluspunten

• Poetst super
  • Stil
  • App

Minpunten

• Duur
  • App soms wat minder overzichtelijk