Oral-B Genius 8100S Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 8100S Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rolf presser 02-05-2019

top tandenborstel

Echt een goede tandenborstel. Ik had al een elektrische tandenborstel maar deze werkt net iets beter. hij is makkelijk schoon te houden. perfecte houder erbij en een handige app. om je poets gedrag bij te houden. Ideaal als je bij wil houden wat je poets gedrag is of gebit problemen hebt en dit wil verbeteren. hij is makkelijk te koppelen aan je smartphone zodat je precies weet wat je moet doen en hebt gedaan. Ik heb hem zelf gekregen om hem uit te testen en is eerlijk gezegd voor mij iets te duur qua aanschaf. Mocht je echter iets meer willen uitgeven en een overzicht willen houden van je poets gedrag is dit zeker een aanrader.

WoutervanderMeule 28-04-2019
  • Product gekregen

Sinds 1 week ben ik in het bezit van de elektrische tandenborstel Genius 8100S. Deze tandenborstel ligt fijn in de hand. Een groot voordeel vind ik de lange accuduur van de tandenborstel. De elektrische tandenborstel is makkelijk in gebruik en kan verbonden worden met een app. Hierdoor heb ik beter inzicht in mijn poetsritme en wordt er ook bijgehouden hoe lang ik iedere keer poets. Een ander voordeel is de bijgeleverde reisetui. Op vakantie kan ik gemakkelijk en goed beveiligd mijn tandenborstel meenemen. Deze elektrische tandenborstel heb ik gratis ontvangen om te testen.

GrahamS01 24-04-2019
  • Product gekregen

Top tandenborstel

Deze tandenborstel is echt een aanrader. Ik heb de Oral-B Genius 8100s gekregen om te testen en was al snel onder de indruk. Een pakket met meerdere opzetborstels, en een travel case. Gebruiksvriendelijke functies die je kan instellen via de app, zoals reminders om je tanden te poetsen een overzicht van hoe goed je je tanden hebt gepoetst na het poetsen ( dit wordt gemonitord via je telefoon camera ) en instellingen voor verschillende type gebitten, zoals gevoelig tandvlees en plak verwijdering. Over het algemeen een goede tandenborstel die makkelijk te gebruiken is maar ook hartstikke modern.

Pluspunten

• App
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Camera pakt niet altijd goed